Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Andreas29 apr 2020, 10:58

Molerator  113
Hey Bart!

Welkom op het forum!
Jij was vanaf aflevering 1 mijn mol. Sinds aflevering 2 vond ik je wel minder en minder verdacht, maar zo koppig als ik ben ben ik stiekem toch blijven hopen dat jij het was of als winnaar! Zalig vond ik het hoe jij het spel speelde alsof het geld een bijzaak is, maar gewoon super trots en vereerd was dat je mocht meedoen, dat zijn voor mij de echte kandidaten.
Blijf gerust gezellig bij ons en dan gaan we samen op zoek naar de mol van 2021 😃
Gebruikersavatar

Taupe07729 apr 2020, 10:59

 767  Yens
Nee, een dikke merci voor jou!

Bedankt voor het plezier dat je ons bezorgd hebt dit seizoen.
En hopelijk kan je ons volgend jaar helpen in de zoektocht naar de opvolger van Alina.
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 apr 2020, 11:13

 2354  Uma
Bart, van harte welkom op dit forum! Ondertussen is het al heel vaak gezegd, maar wij hebben ontzettend genoten van jouw tactisch inzicht in dit spel dat gecombineerd was met een sympathiek karakter! Er zijn hier al een aantal legendarische uitspraken genoemd die zooooo de max waren! Kandidaten die strategisch het spel zo slim spelen en ook nog eens zo sympathiek zijn, scoren zeker in de top 5 tofste kandidaten ooit, en ja: jij staat daar nu ook tussen!

Wij hopen je komende jaren nog op het forum te zien, want iemand met zo’n tactisch inzicht kan heel handig zijn 😉 Ik vond jouw actie bij het skydiversverhoor geniaal! Meer nog: ik denk dat dat zelfs wel (één van) de beste strategische actie van alle seizoenen is!

Als ik een vraagje mag stellen: welke verborgen hint die naar jou als Mol wees, vond jij het grappigst?

Merci, Bart! Je was geweldig om naar te kijken!
Gebruikersavatar

Davy29 apr 2020, 11:15

Site Admin  1167  Uma
Bedankt voor de fijne reactie Bart, en nogmaals proficiat met je prestatie in het spel. 🙌🏼

Absoluut fan van je speelstijl en aanpak tijdens de opdrachten 😎 Je was ook voor mij een kandidaat die de reeks mee kleur heeft gegeven.

Je vrijstelling heeft onze befaamde follow-the-money wel wat in de war gestuurd 🙂 en de vraag 'doet een mol zoiets?!' was toch eentje die een heel seizoen bleef nazinderen.

Oh ja, ik denk dat er hier ook nog ergens een acryl en waterverf schilderij van jou beschikbaar is.
Voor 10.200 euro vermoed ik wel dat er iets te regelen valt met onze forumkunstenaar Mateo 😉
Gebruikersavatar

Jimmy29 apr 2020, 11:18

 197  Anke
Dat was hier, verbluffend gewoon, wat een talent!
Mateo schreef:Hierbij een poging. Schilderij Bart. Acryl en waterverf.

Ik krijg de afbeelding niet kleiner nu. Hopelijk heeft Davy geen bezwaar.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Mateo29 apr 2020, 11:23

 870
Dag Bart,

Wat fijn om je hier te zien.

Ik sluit me bij alle voorgaande schrijvers aan. Je bent een geweldig mens en ik heb heel veel plezier beleefd aan jouw intelligente wijze van deelnemen aan deze prachtige reeks.

Hartelijke groet van

Mateo



@Davy Merci voor het promoten van mijn schilderwerk, maar ik denk dat je 10.200 euro slechts éénmaal kunt uitgeven... 😉
Gebruikersavatar

Mer2829 apr 2020, 11:29

 302
Bedankt voor de videoboodschap!

Zoals velen hier was ik eveneens fan van jouw speelstijl, je speelde het immers zeer tactisch en intelligent.
Daarnaast was ik zoals sommige anderen hier ook fan van jouw quotes. Door jou weet ik nu immers wat Artispunten zijn. :mrgreen:
Kortom, je was een leuke kandidaat om naar te kijken en maakte dit seizoen (samen met de andere kandidaten) zeer interessant.
Gebruikersavatar

SiMol29 apr 2020, 11:37

 264
Mateo schreef:Dag Bart,

Wat fijn om je hier te zien.

Ik sluit me bij alle voorgaande schrijvers aan. Je bent een geweldig mens en ik heb heel veel plezier beleefd aan jouw intelligente wijze van deelnemen aan deze prachtige reeks.

Hartelijke groet van

Mateo



@Davy Merci voor het promoten van mijn schilderwerk, maar ik denk dat je 10.200 euro slechts éénmaal kunt uitgeven... 😉
Aanvaard je Artispunten? :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric29 apr 2020, 12:42

 2834  Uma
Altijd zalig als je favoriete kandidaat van het voorbije seizoen even gedag komt zeggen. Top van je, Bart!
Ik heb zo veel bewondering voor je als molkandidaat en mens. Heerlijk hoe je tegen alles aankijkt en de perfecte balans weet te vinden tussen vol gaan voor de taak die je voor ogen hebt enerzijds en gewoon genieten anderzijds. Geld moeten verdoen, maar tegelijk zoiets hebben van "fuck it, ik wil pita" bijvoorbeeld. Ratio en emotie, mooi verstrengeld, telkens met het nodige respect tegenover anderen. Reagerend ter verantwoording indien nodig (de artispunten) of wijselijk zwijgend indien beter gepast (tegenover Jolien na de pasvragen bij de skydive): weten hoe te reageren in een situatie is een kwaliteit waar ik veel bewondering voor heb.
Fantastische persoonlijkheid, fantastische kandidaat. Ik wou nog steeds dat je het spel had gewonnen want dat had je in mijn ogen het meest verdiend, maar als Jolien inderdaad al iets langer Alina in het vizier had, dan is zij de terechte winnaar natuurlijk.
Knap gespeeld van beiden dus, knap ook hoe je je 3e plaats meteen kon plaatsen.
Altijd welkom om hier net als Elisabet te komen meespeuren naar de Mol der komende seizoenen!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2020, 13:42

 8153
Bart man, ik vond je al een zalige kandidaat van toen je bij je sollicitatie zei dat de groepspot je niets kon schelen. 😃
Ik ga het kort houden, want mijn forumcollega's hebben eigenlijk al alles verteld wat ik wil zeggen.
Ik heb van jou en je uitspraken en manier van spelen genoten van begin tot eind. Ik denk niet dat ze in De Mol ooit een straffere kandidaat gehad hebben dan jij. Je bent ronduit super! :hartje:
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT29 apr 2020, 13:53

 767  Yens
Bedankt voor je boodschap Bart! Het wordt nog moeilijk om origineel uit de hoek te komen voor mij aangezien je hier al veel lof gekregen hebt van de andere forumleden, volledig verdiend trouwens en ik ben het met hen allemaal eens. Wat was je een fantastische kandidaat, jij zorgde elke keer weer voor de verrassing en twist in het spel. De perfecte molkandidaat, je lijkt wel gemaakt voor dat spel. Jouw enorme bod van €10.200 is dan ook één van de beste fragmenten uit de geschiedenis van het programma. Volgens mij heb je het Alina ook flink moeilijk gemaakt. Merci!!
Gebruikersavatar

Tyflopontika29 apr 2020, 14:06

 121  Sven
Bart, je was een topkandidaat, die het de mol en Jolien niet gemakkelijk heeft gemaakt.
Je hebt mij uren puzzelwerk bezorgd, dus je zal toch altijd een beetje mijn mol blijven. 🙂
Als eerbetoon heb ik nog uw volledige dagboek gepubliceerd in mijn molboekje.
Bedankt!