Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

schotte.jelle29 apr 2020, 10:08

 143
Tof Bart, bedankt! Ik heb alvast genoten van uw aanpak
Gebruikersavatar

Jimmy29 apr 2020, 10:09

 197  Anke
Bart, je was een superkandidaat! Zonder jou was dit seizoen nooit zo fantastisch geweest!
Gebruikersavatar

masterveecee29 apr 2020, 10:15

 3547  Sven
Wow! Bart! Welkom. De max dat je hier passeert.
Even mezelf quoten:
masterveecee schreef:Zalig om onze familie terug te mogen aanvullen met een insider!
Je was een super kandidaat, vol overgave. Leuk om je erbij te hebben.
Gebruikersavatar

Jansen29 apr 2020, 10:17

 3423  Yens
Dag Bart, wat een geweldige kandidaat was je toch!! We hebben hier allemaal genoten van de intelligente manier waarop je het spel speelde. Je was zeker een evenwaardige winnaar geweest als Jolien (ook al gun ik het haar ook van harte). Bedankt voor je onovertroffen spelstijl, we gaan je zeker nog lang herinneren!!
Gebruikersavatar

Klaartje29 apr 2020, 10:23

 2245  Uma
Bart, wij hebben ook geweldig genoten van jouw optreden in De Mol. Je was één van de meest bepalende figuren dit seizoen, je had heel veel impact op het spel, je speelde heel tactisch en je leek veel te kunnen sturen. En voor een aantal onder ons kwam dat zelfs zeer verdacht over. 🙂

Als kandidaat was je één van de sterksten ooit, dus geen wonder dat je het tot in de finale hebt geschopt.

Nogmaals bedankt voor deze machtige performance!
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!29 apr 2020, 10:25

 60
Prima gespeeld, Bart. Ik kan denk ik namens iedereen die De Mol heeft gezien, zeggen dat we genoten hebben van u. 🙂

Als deze periode gedaan is, kan je nog eens pita met Dom Pérignon nemen haha 😉
Gebruikersavatar

lucu29 apr 2020, 10:26

 551  Sven
Je hebt het spel zo goed gespeeld en je was ook zo goed ter tale, zoals het een advocaat betaamt. 😉
Sommige van jouw uitspraken zijn legendarisch!

Afbeelding
Gebruikersavatar

commisaris Witse29 apr 2020, 10:27

 260
Hoi Bart,

Jij was mijn favoriet voor de eindzege vanaf dag 1. Een kandidaat die ik altijd weer als voorbeeld zal aanhalen ! Welkom op dit forum.
Gebruikersavatar

Fluppy29 apr 2020, 10:40

 19
Super leuk dat je even langs komt op het forum Bart!

Je was een ijzersterke kandidaat die het spel op een sublieme manier gespeeld heeft! 👍🏻
De manier waarop je zo tactisch en actief was om beslissingen te nemen voor opdrachten en voor de groep is ongeëvenaard. Het was ook prachtig om te zien hoe goed je met iedereen in de groep overweg kon, en dan zeker met Christian. 😃

Daarnaast zijn ook enkele van jouw uitspraken, in mijn ogen, nu al legendarisch.
Zoals de "Stel we spelen dit jaar voor Artispunten" en "sommige mensen denken dat we in Vlaanderen Vakantieland zitten" uitspraken. :mrgreen:
Hoe geniaal was het ook toen je in afl.3 tijdens de archeologieproef zei "hey is da mijn broek, ik zweer het u?" om dan vlak voor de eliminatie te zeggen "mijn broek af als ik straks een rood scherm krijg!".
In geen tijd ontstonden er talloze theoriën over 'jouw broek'. 😂

Ook de laatste opdracht was fenomenaal, het was zo mooi en speciaal om te zien hoe je - ook bij Alina en Jolien- zo geëmotioneerd werd door het zien van het filmpje van je vrouw!

Geweldige gespeeld door een geweldige kandidaat! 😃
Gebruikersavatar

masterveecee29 apr 2020, 10:42

 3547  Sven
Nog 1 iets Bart: hier op het forum kan je GEEN vrijstellingen kopen e. Dus nu je hier aangemeld bent, kan je niet anders dan hier af en toe terugkomen. Geen excuses, de vrijstelling telt hier niet!

:mrgreen:
Gebruikersavatar

SiMol29 apr 2020, 10:44

 264
Dag Bart,

Bedankt voor de video-boodschap!

Samen met Christian was je toch mijn favoriete kandidaat.

Strategisch en tactisch was je misschien wel de beste kandidaat ooit.
Spijtig van het wat slordige molboekje, maar zo herkenbaar :o

Ik zag veel van mezelf in jou, zou vermoedelijk op bijna gelijkaardige manier door het spel gaan.
Om dan uiteindelijk (veel vroeger dan jou waarschijnlijk 😛 ) genekt te worden door een slordig, chaotisch molboekje.

Vandaar dat ik denk dat mijn analyses omtrent jouw gedrag vrij accuraat waren.
Heb jou eigenlijk nooit als mol verdacht, eerder een fanatieke kandidaat met de nodige humor en zelfrelativering.

Ik vind het nog steeds jammer dat je niet gewonnen hebt.
Maar uiteindelijk is Jolien wel de terechte winnaar.

Zoals je zelf mooi aanhaalde, je hebt het hele avontuur mogen meemaken wat al enorm bijzonder is en waar iedereen op voorhand zou voor tekenen, daar mag je terecht trots op zijn!

En het belangrijkste van alles, je hebt jouw Artispunten 😎
Wat wil een mens nog meer? 😉

Groeten,
Simon