Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2020, 21:47

 8153
Bart, ik hoop dat je cliënten je nu niet voor een dilemma gaan stellen: "Welwel, advocaat met nul mensenkennis, je mag kiezen: óf je steekt nu je broek af óf we betalen je in Artispunten!" :mrgreen:

Maar je bent en blijft een zalige kerel! :hartje:
Gebruikersavatar

happyfello03 mei 2020, 22:51

 326  Uma
Mollenspeurder schreef:TOPKEREL.
Kan het echt niet anders omschrijven. I'd turn gay for this guy!
You little tunneltester.... B@rt, ik heb ook 2 kids, ignore this comment please :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mei 2020, 12:06

 8153
Bart heeft er 3. En hij is niet alleen hun vader maar ook hun kapper. :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator04 mei 2020, 14:48

 3483  Uma
Mollenspeurder schreef:TOPKEREL.
Kan het echt niet anders omschrijven. I'd turn gay for this guy!
Topkerel ja, maar ik blijf lekker straight, ongeacht het aantal geboden Artispunten (laat ik het maar houden bij: mijn partner heeft andere troeven 😉 ).
Gebruikersavatar

masterveecee04 mei 2020, 14:50

 3547  Sven
Mollenspeurder schreef:TOPKEREL.
Kan het echt niet anders omschrijven. I'd turn gay for this guy!
euh, hmmm, nee, toch niet. genoeg kandidaTES die meedoen om bij mijn geaardheid te blijven 😃
Gebruikersavatar

Bart Lintermans04 mei 2020, 15:52

Deelnemer  2
tim.platteau schreef:Bart, wat was de aanleiding die je na je rode scherm naar Alina heeft geleid?
Dag Tim, voor mij was Alina mijn nummer 2 Mol na Christian. Vooral haar reactie bij de paparazzi proef vond ik vreemd en bij de luchthaven deed ze ook rare dingen. Maar ik was toch overtuigd van Christian (die verdomde tunnelvisie...). Toen ik op het strand 20sec de tijd had om van Mol te switchen was Alina voor mij de enige logische keuze. De 5 bijkomende vragen waren individuele vragen (die niet overlapten met andere kandidaten) , wat natuurlijk logisch was vanuit het standpunt van de productie. Op die manier geef je de afvaller het meeste kans om zijn/haar vel te redden. Maar het was ook de reden waarom ik bij mijne groene pijl met 100% zekerheid wist dat Alina de Mol was. Was ze de Mol niet geweest, dan had ik na mijn 5 bijkomende vragen (die ik dus allemaal op Alina heb ingezet) ALTIJD een rode pijl gekregen, ongeacht of de andere kandidaten hun vragen juist of fout hadden ingevuld. Anyway, het was een bewogen avond toen....Grts Bart
Gebruikersavatar

Frolva04 mei 2020, 16:01

 2204
Dank voor de verduidelijking.

Heb je eigenlijk iets 'actiefs' ondernomen om te voorkomen dat jouw (rode) pijl zou worden afgeschoten (buiten dan het bijna duiken naar de pijl van Alina toen de hare werd gekozen :mrgreen:)?
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 mei 2020, 17:33

 2354  Uma
Bedankt voor jouw antwoord Bart! Fijn dat je af en toe hier komt lezen 😉
Gebruikersavatar

tim.platteau04 mei 2020, 18:26

 7
Bart Lintermans schreef:Dag Tim, voor mij was Alina mijn nummer 2 Mol na Christian. Vooral haar reactie bij de paparazzi proef vond ik vreemd en bij de luchthaven deed ze ook rare dingen. Maar ik was toch overtuigd van Christian (die verdomde tunnelvisie...). Toen ik op het strand 20sec de tijd had om van Mol te switchen was Alina voor mij de enige logische keuze. De 5 bijkomende vragen waren individuele vragen (die niet overlapten met andere kandidaten) , wat natuurlijk logisch was vanuit het standpunt van de productie. Op die manier geef je de afvaller het meeste kans om zijn/haar vel te redden. Maar het was ook de reden waarom ik bij mijne groene pijl met 100% zekerheid wist dat Alina de Mol was. Was ze de Mol niet geweest, dan had ik na mijn 5 bijkomende vragen (die ik dus allemaal op Alina heb ingezet) ALTIJD een rode pijl gekregen, ongeacht of de andere kandidaten hun vragen juist of fout hadden ingevuld. Anyway, het was een bewogen avond toen....Grts Bart
Eerst en vooral dikke merci om even te komen antwoorden op mijn vraag. Heerlijk om wat achtergrondinfo te krijgen. Hoe goed is dat uitgedraaid voor jou die avond en wat een droom voor de productie van het programma.

Waarschijnlijk heeft die kennisachterstand op Jolien door details over Alina tijdens de eerste afleveringen bij de finalevragen jou dan ook net tekort doen komen, maar hoe dan ook straf dat je toch in de finale bent geraakt. Ik was trouwens zeker dat Alina de mol was vanaf het moment jij in de trein om bevestiging vroeg aan Jolien over wat Alina zei over de doos met extra info! Leuk dat dit heel korte stukje de uiteindelijke montage heeft gehaald.

Na 34 pagina's over die proef, eindelijk closure. Bedankt! 😃
Gebruikersavatar

BeaVer04 mei 2020, 22:35

 1293  Uma
Hey Bart,
Bedankt om iedereen nog eens duidelijk te maken dat we niet in het programma "Vlaanderen Vakantieland" zaten en dat Artispunten weer super hip zijn. Of daar heb je nu waarschijnlijk wel voor gezorgd :mrgreen:
Het zal je waarschijnlijk nog lang achtervolgen, maar desalniettemin was je een legendarische kandidaat!
Gebruikersavatar

Mer2804 mei 2020, 23:02

 302
Afbeelding
Heb zojuist gemerkt dat de zoekterm 'artispunten' populairder is geworden in België tijdens dit seizoen van De Mol (zo is er een piek bij de eerste en de finale aflevering van dit seizoen en is er ook nog een piek ergens in het midden van het seizoen).

Bart, naast het zijn van een zeer strategische kandidaat heb je er dus ook voor gezorgd dat heel België nu terug weet wat artispunten zijn. :mrgreen: 👍🏻