Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

JBB29 apr 2020, 17:37

 439  Uma
Jay-Lo schreef:Tof dat we altijd een woordje krijgen van een aantal kandidaten.
Absoluut, en ik verschiet er eigenlijk wel van dat sommige kandidaten hier ook op het forum mee lezen 😂
Dat moet echt super grappig zijn voor hen denk ik, als je ziet wat voor een onzin wij hier soms hebben neergepend 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2020, 18:00

 8153
Ik weet niet of ze allemaal meelezen, maar een aantal alleszins. Elisabet heeft vorig jaar zelfs heel veel gelezen en zich kostelijk geamuseerd.
Als ik zou meedoen en ik lees hier mee, goh, wat zou het kriebelen om te reageren! :mrgreen:
Gebruikersavatar

Davy29 apr 2020, 18:42

Site Admin  1167  Uma
Dag 'Els van De Mol' 😉 Bedankt voor je berichtje hier

Ik kan me perfect voorstellen hoe overweldigend het moet zijn om dit avontuur mee te maken.
Wij hebben ons hier weer goed geamuseerd met het meezoeken, al denk ik dat velen toch wel wat joeloers op zijn op jullie.
Gebruikersavatar

jim-bob.desreumaux29 apr 2020, 19:08

 85  Sven
Ge zijt een toffe madam ! Voila, meer uitleg is niet nodig 🙂
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT29 apr 2020, 20:52

 767  Yens
Ook aan jou een dikke dankjewel om hier iets te komen posten Els! Hoe leuk dat je nu nog altijd zo enthousiast bent over de reis! De feta-opdracht was wel op je lijf geschreven en ik zou zo'n kunstwerkje wel willen hebben. 😉 Je hebt voor enkele grappige moment gezorgd tijdens de eerste afleveringen. Drink er een (2de) RedBull op zou ik zeggen! 😉
Gebruikersavatar

julieke.vdw30 apr 2020, 00:47

 106  Uma
En plots kwam ook onze 'koekezachte' kandidate langs! Ik ben zelf niet bekend met het West-Vlaams dialect, toch denk ik dat er geen beter woord bestaat om je te omschrijven! 😉 😃 Fijn dat je een berichtje achterliet!
Gebruikersavatar

BeaVer04 mei 2020, 22:51

 1293  Uma
Wat een toffe en lieve madam ben jij, Els.
Je zag echt dat je de tijd van je leven had en hoe jammer was het niet dat je er zo snel uit lag. Ik had het je zo gegund om nog wat langer te kunnen genieten. Je warmte straalde echt tot bij ons in de living!
Bedankt voor je deelname en voor je berichtje hier op het forum!
Gebruikersavatar

joachim.morrens05 mei 2020, 01:10

 200  Yens
Els, super genoten van jouw deelname!! Een heel lieve dame ben jij!