Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 apr 2020, 15:21

 2354  Uma
Fijn dat je een bezoekje komt brengen, Els! We hebben van jou genoten!
Gebruikersavatar

Mer2829 apr 2020, 15:30

 302
Bedankt voor de videoboodschap!

Net zoals alle andere kandidaten was jij eveneens een fantastische kandidaat. Een kandidaat die iedereen vertrouwde als we terugdenken aan de proef met de Doos van Pandora. Daarnaast ook leuk om te zien dat je veel plezier ondervond aan de opdracht met de feta.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2020, 15:35

 8153
Dag Els,
Wat fijn wat je hier langskomt! Jammer dat je er zo vroeg uit lag, maar tja, niet iedereen kan de finale spelen natuurlijk. Jij en Christian met de glazen, dat was echt grappig. En jouw reactie toen dat glas brak! Toen wist ik: Els is niet de mol.
Het was ook een plezier je bezig te zien met de feta. Ik had de indruk dat jij de enige was die toc rekening probeerde te houden met de lessen van de leermeester. 😃
Gebruikersavatar

Cedric29 apr 2020, 15:38

 2834  Uma
Aha, wie we daar hebben, mijn allereerste hoofdverdachte!
Ik denk nog altijd dat je een erg goeie Mol zou zijn geweest, Els. Makkelijk te vertrouwen, gewiekst, niet zo geheel opvallend, ... Je zou dat zeker gekund hebben.
Jammer dat je er niet langer bij was, al zeggen we dat elk seizoen over elke kandidaat natuurlijk, maar het is wel zo.
Blij dat je genoten hebt van je avontuur!
Gebruikersavatar

SiMol29 apr 2020, 15:43

 264
Dag Els,

Om glazen te stapelen op een trouw zal ik je niet snel uitnodigen :p
Maar goed, wie heeft er nooit eens een onhandig momentje? 😃

Om een feta sculptuur te maken, ben je de eerste die ik zou bellen :p

Ondanks de korte deelname, heb je zeker voor de nodige amusante momenten gezorgd, waarvoor dank.

Leuk om hier opnieuw een kandidate te zien opduiken op het forum.

Bedankt voor uw bijdrage aan dit, opnieuw meer dan geslaagde seizoen!
Gebruikersavatar

Poirot29 apr 2020, 15:50

 299
Hallo Els van de feta,
Wij hebben even veel genoten van jou in dit seizoen van De Mol als jij genoten hebt van de reis en de opdrachten. Ik denk dat iedereen wel schrok toen jij een rood scherm kreeg (ik wel), want jij was mijn hoofdverdachte. Ik miste wel een bepaald sfeertje toen jij eruit lag. Maar we hebben toch een paar afleveringen van jou kunnen genieten 😃
Gebruikersavatar

Jansen29 apr 2020, 15:51

 3423  Yens
Dag Els, fijn dat je hier langs komt 😃 . Je was een van mijn eerste twijfelgevallen, want het kon toch niet dat je daar een glas liet stuk vallen, en je had ook een ideale molpositie tijdens de bruiloft, want je kon eigenlijk je eigen opdracht doen mislukken en ook de taartproef door vage aanwijzingen te geven aan Alina en Laure... Tja, in zekere zin zat er inderdaad iemand daar die haar eigen opdracht kon doen mislukken maar ook die van jou en de schuld naar jou doorschuiven. Zucht, hoe briljant heeft Alina dat toch allemaal gespeeld.

Ik vind het alleszins altijd geweldig om leeftijdsgenoten te zien opduiken in het programma, daaruit blijkt toch dat het ook niet altijd het jong geweld moet zijn, ook al hebben die dit jaar toch wel de bovenhand gehaald.
Gebruikersavatar

Klaartje29 apr 2020, 15:57

 2245  Uma
Els, je straalt nog altijd als je vertelt over je avontuur in Griekenland, dat is mooi om te zien.

Je zal voor altijd in mijn geheugen blijven plakken als "Els van de Mol", de beste fetabeeldhouwster van heel West-Vlaanderen en ver daarbuiten. 🙂

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben: wat was nu eigenlijk die specifieke uitspraak van de mol tegen jou, daar bij de eerste confrontatie in Vilvoorde? Je zei dat je je afvroeg "wie zoiets tegen jou zou zeggen" en dat je je had voorgenomen om daaraan te denken, eens je op reis was. Wat was dat "zoiets"? Je vertelde eerder al dat je, eens in Griekenland, niet meer aan die uitspraak gedacht had en dat je, toen je eruit lag, je dat terug te binnen schoot, helaas te laat. En dat je daardoor waarschijnlijk wist wie de mol wel was.

Misschien komen we dat zondag te weten, ik weet het niet, maar zo niet, mag je het, als je wil, altijd ons hier nog komen vertellen. 🙂
Gebruikersavatar

Jay-Lo29 apr 2020, 16:04

 1690  Sven
Tof dat we altijd een woordje krijgen van een aantal kandidaten.
Gebruikersavatar

masterveecee29 apr 2020, 16:10

 3547  Sven
a moh, Els! Kik ne kji ier. Wel gekoomn iere ipt forum
Vri hjistih da je ier wok ne kji wa komt zegn. Welkom
En nen dikn merci vo oal de hjistihe momentn da we van joen hezien èn in de mol