Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo29 apr 2020, 20:27

 1690  Sven
Topmadam ook weer, he. Zo veel kandidaten die hier een filmpje achter laten.
We want more, we want more. 😃
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT29 apr 2020, 21:07

 767  Yens
Wow, dat stopt hier niet! Ook jij bedankt Laure voor je filmpje! Wat zijn jullie toch toffe kandidaten allemaal. Ik vond je al meteen leuk toen je aan de mol vroeg of die zelf ook zenuwachtig was. En ik zal ook niet vergeten hoe je zei dat Nana Mouskouri een 'pispot' op haar hoofd heeft. Ook jij gaf dit seizoen mee kleur met je vriendelijkheid en toffe uitspraken.
Gebruikersavatar

SiMol29 apr 2020, 21:40

 264
Dag Laure,

Mijn eerste verdachte :p
Gelukkig ben ik nog uit de foute tunnel geraakt

Je accent zal gemist worden.
Heel aangename en sympathieke kandidate.

Zoveel genoten als jullie daar zal moeilijk zijn, maar ik heb alleszins een fantastisch seizoen gezien en met plezier naar gekeken.
Gebruikersavatar

Jansen29 apr 2020, 23:19

 3423  Yens
Dag Laure, je was nooit mijn topverdachte maar ik heb je altijd wel in het oog gehouden, onmogelijk was het alleszins niet en je bracht me af en toe aan het twijfelen. Je had de rol van mol zeker en vast aangekund. Maar dit jaar was het rijk wel aan de jeugd. Onvoorstelbaar hoe ze dat gedaan hebben hé. Fijn dat je langskwam hier op ons forum, we hopen dat je ons nog wel eens zal vereren met een bezoekje 😃 .
Gebruikersavatar

julieke.vdw30 apr 2020, 00:33

 106  Uma
Amai, WAW Laure, zo leuk dat je hier langskomt, ik zou zelfs durven zeggen: grellig (lees: supersjiek)! 😃

Ik wil ook nog even zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken over de rimpels op je fetabeeld, ik vond/vind je een ontzettend knappe, maar ook zachte, lieve en sympathieke kandidate! Een echte 'team speelster'! Tof dat je erbij was dit jaar!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2020, 09:23

 8153
Hé Laure, superleuk dat jij hier ook eens passeert! Ik heb jou toch wel even verdacht hoor. De max dat jij samen met Jolien de doos van Pandora ging bewaken (zelfs dat vond ik verdacht).
Ik vind het ook fantastisch van jou dat je blindengeleidehonden opleidt (zou ik eigenlijk ook wel willen doen).
Ik vind het zo erg voor jullie dat jullie niet samen naar de finale konden kijken. Hopelijk kunnen jullie na alle coronaperikelen een mooie reünie houden met de groep.
Gebruikersavatar

Fluppy30 apr 2020, 09:33

 19
Heel fijn dat ook jij hier langskomt Laure!

Jouw deelname maakte dit seizoen nog een beetje specialer voor mij dan gewoonlijk aangezien we dorpsgenoten zijn! 😃
Vanzelfsprekend was jij dus mijn eerste hoofdverdachte. 😎

Met de mol op zoek gaan naar de bruidstaart zal achteraf bekeken ook wel een ervaring geweest zijn. Ik kan me zo inbeelden dat Alina, in al haar spontaniteit, je meesleurt in de meest smalle kronkelende straatjes, weg van de locatie om zo tijd te rekken en het extra moeilijk te maken voor jou. 😂
Leuk dat je toch tot de helft bent kunnen blijven en dat je nog de parachutesprong hebt kunnen meemaken! 👍🏻

Zoals hierboven gezegd is, trek je niets aan van die rimpels!
Je was een hele toffe kandidate die aan 'het jong geweld' getoond heeft dat ze nog goed weet je hoe moet feestvieren, plezier maken en shotjes moet drinken! :mrgreen:
Een klassevolle, intelligente, charmante dame! Jaja... als ik een beetje ouder zou zijn, ik zou het wel weten! (oei, iedereen kan hier meelezen zeker? :scratch: :oops: )

Goed gedaan Laure! 👍🏻
Gebruikersavatar

Cedric30 apr 2020, 13:26

 2834  Uma
L'or!

Super dat jij ook nog eens komt snuisteren op het forum, coole madam die je bent! Heel even heb ik je verdacht, bij de Vradetotrappen, maar eigenlijk had ik beter moeten weten want na aflevering 1 had ik je als 'niet verdacht' bestempeld. Ach ja, dat krijg je als je zo'n forum volgt: je wordt beïnvloed door anderen en laat je leiden... Nu goed, je hebt het erg goed gedaan en deed altijd je stinkende best voor de groep en de sfeer.
Gebruikersavatar

Laure Mutsaars01 mei 2020, 13:22

Deelnemer  2
lucu schreef:Laure, jij was altijd in voor ambiance. Jij had lef en durfde zelfs vragen te stellen aan de mol!
Ik heb ontzettend van jou genoten en werkelijk gebulderd van het lachen met jouw soms hilarische uitspraken.
Een overgetelijke kandidate! Grote klasse! 😉

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het was zo leuk, en de sfeer in de groep zat zo goed, dat ik het zelf niet zo erg vond als één van onze proeven mislukte. 😃 Ik heb in ieder geval van elke minuut genoten! 🙂 groetjes, Laure

Fluppy schreef:Heel fijn dat ook jij hier langskomt Laure!

Jouw deelname maakte dit seizoen nog een beetje specialer voor mij dan gewoonlijk aangezien we dorpsgenoten zijn! 😃
Vanzelfsprekend was jij dus mijn eerste hoofdverdachte. 😎

Met de mol op zoek gaan naar de bruidstaart zal achteraf bekeken ook wel een ervaring geweest zijn. Ik kan me zo inbeelden dat Alina, in al haar spontaniteit, je meesleurt in de meest smalle kronkelende straatjes, weg van de locatie om zo tijd te rekken en het extra moeilijk te maken voor jou. 😂
Leuk dat je toch tot de helft bent kunnen blijven en dat je nog de parachutesprong hebt kunnen meemaken! 👍🏻

Zoals hierboven gezegd is, trek je niets aan van die rimpels!
Je was een hele toffe kandidate die aan 'het jong geweld' getoond heeft dat ze nog goed weet je hoe moet feestvieren, plezier maken en shotjes moet drinken! :mrgreen:
Een klassevolle, intelligente, charmante dame! Jaja... als ik een beetje ouder zou zijn, ik zou het wel weten! (oei, iede...
Ik woon super graag in Duffel! bedankt voor de lieve 'comments'! misschien komen we mekaar eens tegen. vele groetjes, Laure
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!01 mei 2020, 13:32

 60
Cedric schreef:L'or!

Super dat jij ook nog eens komt snuisteren op het forum, coole madam die je bent! Heel even heb ik je verdacht, bij de Vradetotrappen, maar eigenlijk had ik beter moeten weten want na aflevering 1 had ik je als 'niet verdacht' bestempeld. Ach ja, dat krijg je als je zo'n forum volgt: je wordt beïnvloed door anderen en laat je leiden... Nu goed, je hebt het erg goed gedaan en deed altijd je stinkende best voor de groep en de sfeer.
Bij mij kwam ze heel even verdacht bij de taarten, maar het was vooral Alina die in contact was met Els en degene die bovenaan stond bij de Vradetto-trappen.

Ik kon je pas volledig schrappen als mol, wanneer je er uit lag 🙂 .

Een zeer toffe kandidaat die ik niet snel zal vergeten.
Gebruikersavatar

BeaVer04 mei 2020, 22:47

 1293  Uma
Hey Laure, tof dat je ook even langs komt.
Je was een aangename kandidaat. Heel down to earth en je bracht een soort van rust in de mol-chaos.
Van mij had je er gerust wat langer bij mogen blijven.
Gebruikersavatar

masterveecee08 mei 2020, 09:58

 3547  Sven
Hier ook eens zetten 😛

@Laure: ivm de doos van Pandora: was het jou idee of die van Jolien om te gaan post vatten bij de doos? 🙂