Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 apr 2020, 19:06

 2354  Uma
Fijn dat jij ook een filmpje komt plaatsen, Laure! We hebben van jou genoten!
Gebruikersavatar

Mer2829 apr 2020, 19:26

 302
Net zoals voor de anderen eveneens bedankt voor de videoboodschap!

Op het begin was jij voor vele mensen zeker een mogelijke hoofdverdachte (toch zeker voor mij). In vele proeven bleef je vaak ook optimistisch en trouw aan de andere kandidaten. Kortom, je was een fantastische kandidaat (net zoals die 9 anderen)!
Gebruikersavatar

julie.vantilt29 apr 2020, 19:30

 131
Heel leuk Laure!
Als kijker val ik al in een zwart gat, maar als kandidaat zal dat nog veeel feller zijn kan ik me voorstellen 😉. Goed gedaan, leuke kandidate die ik op het begin toch even verdacht had!
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!29 apr 2020, 19:43

 60
Fijn dat je ervan genoten hebt, Laure. Ik had je ook heel even verdacht 🙂.

Tof dat je een boodschap na laat net zoals Bruno, Bart en Els.
Gebruikersavatar

Davy29 apr 2020, 19:51

Site Admin  1167  Uma
Heel benieuwd naar de molacties in aflevering 9 😎
Jullie gezellige wandeling met die grote bruidstaart zal daar waarschijnlijk ook wel aan bod komen 😃

Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee29 apr 2020, 19:54

 3547  Sven
Mijn god! Nog meer kandidaten hier 😛 Kom er gerust bij Laure! Welkom op het forum.
En bedankt voor de leuke momenten in de afleveringen. Ik moet zeggen dat ik jou eerst al Mol had. Ik vond je zodanig overdacht, dat ik het verdacht vond :mrgreen:
Gebruikersavatar

Davy29 apr 2020, 20:01

Site Admin  1167  Uma
masterveecee schreef:Ik vond je zodanig overdacht, dat ik het verdacht vond :mrgreen:
Goeie tactiek wel!
Gebruikersavatar

lucu29 apr 2020, 20:04

 551  Sven
Laure, jij was altijd in voor ambiance. Jij had lef en durfde zelfs vragen te stellen aan de mol!
Ik heb ontzettend van jou genoten en werkelijk gebulderd van het lachen met jouw soms hilarische uitspraken.
Een overgetelijke kandidate! Grote klasse! 😉

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding