[Salim] Anibal Smelt

Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Poirot30 apr 2020, 13:20

 299
Dag Anibal Smelt :mrgreen:
Wij hebben volop genoten van jou als kandidaat. Wij zijn blij dat je na 3 keer proberen alsnog mocht meedoen.
Als je afvalt, doe het dan goed. Nou, dat heb je zeker gedaan. Die plot twist was echt geweldig.
Ik denk dat wij jou allemaal dat geld gunnen dat je hebt gewonnen. Wat heb je er eigenlijk mee gedaan?
Gebruikersavatar

Cedric30 apr 2020, 13:21

 2834  Uma
Wow, zot, 3 keer ingeschreven? Damn zeg. Benieuwd hoe ver je bent geraakt dan bij de vorige keren... Ik heb het na 3 keer proberen opgegeven, want als je nooit op gesprek bent gemogen, dan trek je je conclusies. En nu heb ik dus spijt dat ik het geen 4e keer geprobeerd heb. Al zal jij de voorbije jaren wel al eens op gesprek gemogen zijn waarschijnlijk. Iets anders zou me verbazen.

In elk geval super dat je bent blijven volharden, Salim! Supertoffe gast, die duidelijk ook hard genoten heeft van het spelletje en van de mensen. Getuige hoe hard iedereen aangedaan was van je exit en hoe blij iedereen was met je tijdelijke terugkeer als Anibal. Ik ben ook heel blij dat je die 1500€ nog hebt kunnen meenemen. Die zullen wel heel goed van pas komen in deze coronatijden tijdens je deeltijdse werkloosheid.

Bereid je maar al voor op een pak drukte wanneer mensen popcorn bij je komen halen eens de cinema's terug open zijn 🙂 Misschien al de prijslijsten aanpassen:
  • Popcorn: 20€
  • Popcorn met selfie: 25€
Gebruikersavatar

Tijlie930 apr 2020, 13:24

 63  Uma
Dag Salim, leuk dat je hier komt kijken. Je was mijn hoofdverdachte tot dat je afviel.
Hopelijk kom je hier volgend seizoen en de seizoenen daarop nog meespeuren.
Gebruikersavatar

lucu30 apr 2020, 13:25

 551  Sven
Salim, je was een prachtige en sportieve kandidaat.
Door jou hebben we begrepen dat deelnemen aan De Mol soms zo stresserend is dat je er grijze haren van krijgt!
Topkandidaat!


Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

Mer2830 apr 2020, 13:30

 302
Zoals voor de anderen, ook bedankt voor de videoboodschap!

Voor mij ben jij toch een lange tijd de mol geweest. Spijtig dat je echter bij de vuurwerk eliminatie het spel hebt moeten verlaten, je was immers een fantastische en sportieve kandidaat die eveneens kleur gaf aan dit seizoen.

Als kandidaat denk ik dat het toch ook geweldig moet geweest zijn om toch nog 1500 euro van de kandidaten te kunnen afsnoepen, en die vermomming, die was gewoon geweldig :mrgreen: .

Wetend dat Bruno en jij jullie een paar keer hebben moeten inschrijven voor mee te doen aan het seizoen, ja dat geeft hoop (en ik denk dat het vele anderen hier eveneens hoop kan geven). 😃
Gebruikersavatar

Klaartje30 apr 2020, 14:00

 2245  Uma
Salim, jouw deelname aan De Mol was voor mij een inspiratiebron. Je deed mijn fantasie redelijk op hol slaan, wat uitmondde in heel wat achteraf gezien fabelachtige verzinsels. 🙂

Ik heb genoten van alles wat je ons hebt laten zien, zowel in het spel als daarbuiten. Je bent ook gewoon aangenaam om naar te kijken en te luisteren. Jori is a very lucky girl! :hartje:

Afbeelding
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT30 apr 2020, 14:02

 767  Yens
Merci voor je bericht hier Salim (of Anibal Smelt)! Zo spijtig dat je in de vuurwerkeliminatie (je zal nooit meer ontspannen naar vuurwerk kunnen kijken nu waarschijnlijk 😉 ) moest vertrekken, ik had je graan nog wel wat langer bezig gezien. Maar toch leuk dat je nog even terugkeerde. Jouw vertrek was ook beter voor mijn eigen zoektocht naar de mol, want tot jouw vertrek was jij mijn hoofdverdachte sinds de eerste aflevering. Net door die vuurwerkeliminatie en jouw vertrek ben ik Alina beginnen verdenken, dus bedankt om mij zo toch op het juiste spoor te brengen! 😉 Je was een fantastische volksvertegenwoordiger en kandidaat! Hopelijk ken je intussen het verschil al tussen 'jouw kant en mijn kant'. :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2020, 14:11

 8153
Hoi Salim, wat leuk dat je langskomt. Je was een heel toffe kandidaat en ik vond het vreselijk dat je groene pijl gevolgd werd door een rood scherm. Je hebt ook een tijdje op mijn verdachtenlijstje gestaan.
Dat onderhandelen met de skydivers deed je heel goed en je was een heel goede paparazzo, maar fetabeeldhouwen lag je precies minder (ik kan mij niet voorstellen dat in het echt je oog uit je oogkas valt :mrgreen: ).
Ik hoop dat jullie elkaar zo snel mogelijk live kunnen ontmoeten voor een reünie met veel knuffels, want dat verdienen jullie!
Gebruikersavatar

Vermoljoen30 apr 2020, 14:35

 2354  Uma
Hoi Salim! Fijn dat je ook hier weer langskomt. Ook bij mij heb je een tijdje op nummer 1 gestaan. Hopelijk zien we je nog vaker terug!
Gebruikersavatar

JBB30 apr 2020, 15:25

 439  Uma
Ik heb jou pas kunnen uitsluiten als mol nadat je helaas moest vertrekken 😉

Ook fijn om te horen dat je na 3 inschrijvingen alsnog kan geselecteerd worden! Maar je moest er dit jaar wel snel bij zijn precies 😂
Bedankt!
Gebruikersavatar

Jay-Lo30 apr 2020, 15:36

 1690  Sven
Oh, man, wat worden wij verwend dit jaar.
Bedankt, Salim.