[Salim] Anibal Smelt

Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

SiMol30 apr 2020, 15:59

 264
Dag Salim,

Genoten van dit seizoen.
Je was sowieso een fantastische kandidaat! 😃

Er is me veel bijgebleven van jouw deelname.
Je was een toffe, sympathieke en enthousiaste kandidaat.
Maar hetgene wat me het meest zal bijblijven, is de manier hoe je met jouw eliminatie omging, laat dat een voorbeeld zijn voor iedereen, ongelooflijk sportief!
Dit toont aan wat een fantastische mens je bent.

Maar ja, dat er een topatleet in jou schuil gaat, dat wisten we al, Anibal Smelt. 😛

Anibal Smelt, het zou zowaar ook een film titel kunnen zijn, ik zou sowieso naar de première komen dan, op voorwaarde dat jij aanwezig bent.

Om eerlijk te zijn heb ik jou, zoals velen hier, ook wel even verdacht. Tot jouw eliminatie stond je op mijn lijstje verdachten.

Nogmaals bedankt voor jouw fantastische bijdrage als kandidaat dit seizoen.

Groeten,
Simon
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2020, 16:15

 3423  Yens
Beste Salim, om te beginnen: je was een zeer goede kandidaat en eentje die bij mij bovenaan stond op de lijst van kanshebbers om de mol te zijn. Vanaf aflevering 3 kwam Alina er bij staan als verdachte maar ik durfde jou nooit schrappen totdat je afviel... de schok was toen groot ook al kwam Alina toen al meer en meer in beeld bij mij.

Toen je terugkwam in de volgende aflevering zag je aan alle kandidaten hoe blij ze waren dat jij het was. Dat bewijst alleen maar hoe populair je was in de groep. Hetzelfde geldt hier ook op het forum.

Mag ik je nog een advies geven? Misschien toch eens naar de dokter gaan met die hartslag van 120 in rust?
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!30 apr 2020, 16:41

 60
Bedankt Salim voor je berichtje. Nog veel succes met je verbouwingen, mochten ze nog niet gedaan zijn.

Ik heb je nooit verdacht, maar je was wel een heel toffe kandidaat.
Gebruikersavatar

Davy30 apr 2020, 17:28

Site Admin  1167  Uma
Hey Salim, bedankt voor de fijne reactie 🙂

Chapeau voor de positieve en sportieve manier waarop jij het spel hebt aangepakt.
Je eliminatie was zeker niet de makkelijkste, dus de extra kans op een deeltje van de pot en relaxter afscheid van de groep was je zeker gegund. 👍🏻
Alleen jammer voor Bart want Anibal Smelt was duidelijk te snel 😉

Boodschap die ik onthouden heb voor de mensen die zich willen inschrijven... volhouden! 😃
Gebruikersavatar

Cedric30 apr 2020, 17:46

 2834  Uma
SiMol schreef:Anibal Smelt, het zou zowaar ook een film titel kunnen zijn
ANIBAL SMELT
het onvertelde verhaal van de voorbereiding op de zotste onderneming ooit

In 247 voor Christus wordt in Carthago, nabij het huidige Tunis, de jonge Anibal Barkas geboren. Zijn vader was generaal in de eerste van drie Punische oorlogen tussen de Noord-Afrikaanse handelsstad en het machtige Romeinse Rijk. Wanneer zijn vader komt te overlijden is Anibal nog te jong om leiding te nemen, maar acht jaar later is het dan toch zo ver. Anibal krijgt op 26-jarige leeftijd de leiding over het Carthaagse leger en bereid zich voor op een nieuwe strijd tegen de Romeinse handelsconcurrent. De maritieme strijd die zijn vader had gevoerd had geen succes opgeleverd, dus focuste Anibal op een landelijke strijd. Via het Iberische schiereiland zou hij zich met zijn leger naar Italië begeven, vergezeld van olifanten die alle oorlogsmateriaal en de generaal zelf zouden transporteren naar Rome. De onwaarschijnlijke voorbereiding hierop duurde maanden, maar was daarnaast ook een strijd tegen de natuurwetten. In de verzengende hitte van het Noord-Afrikaanse continent kon Anibal zich steeds moeilijker staande houden.. Hij begon namelijk stilaan te smelten...

Kan Anibal voldoende olifanten verzamelen?
Kan hij met zijn leger vertrekken naar Rome?
Kan hij voldoende steun vergaren voor deze onderneming?
Kan alles tijdig verzameld en in gereedheid worden gebracht?
Kan Anibal Carthago verlaten voor hij aan smelttemperaturen tenonder gaat?

ANIBAL SMELT

Nu in de bioscoop.
Gebruikersavatar

Fluppy01 mei 2020, 11:40

 19
Fantastisch dat ook jij hier een reactie achterlaat Salim!

Het is altijd fijn als een streekgenoot meedoet, dus samen met Laure was jij diegene waarvoor ik supporterde.
Je had duidelijk een goede invloed op de groepssfeer met de 'ochtenddans', je vlotte humor, de band met Dorien enz.
Je hebt sterke kandidaat, vooral wanneer je samen met Dorien volksvertegenwoordiger was. Hoe je het 'skydiversverhoor' hebt aangepakt was echt heel goed gespeeld!

Jammer dat je afviel tijdens de vuurwerkeliminatie, wetende dat je eerst 'safe' zat. Anderzijds weet je ook dat het deel is van het spel maar het was wel duidelijk dat iedereen (ook veel kijkers en forumleden) het jammer vond dat je moest vertrekken en dat is wel een groot compliment denk ik. 😃
Toch leuk dat je toch nog een extra momentje met de groep kon meepikken tijdens de pentatlon proef!

Goed gedaan Salim! 👍🏻
Gebruikersavatar

masterveecee01 mei 2020, 14:02

 3547  Sven
Anibal? Deed die ook mee?
Ah, dat was dien oude vent zeker? Die kan bére goed lopen....

😃
Hey Salim! Welkom hier.
Wat jammer eigenlijk dat je zo moest afvallen. Natuurlijk, eens zien hoe je eruit ziet over een jaar of 50 is ook eens mooi meegenomen 😉
Bedankt voor je deelname, was leuk om je bezig te zien!
Gebruikersavatar

BeaVer04 mei 2020, 22:40

 1293  Uma
Bedankt voor je komst op het forum en bedankt voor je deelname aan het programma. Je was een erg fijne kandidaat!
Gebruikersavatar

joachim.morrens04 mei 2020, 22:43

 200  Yens
Je was echt een erg fijne kandidaat Salim! Genoten van jouw deelname, samen met een geweldige groep.
En ook een memorabele exit... Laat Bart maar eens goed trakteren :mrgreen: