Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen30 apr 2020, 19:55

 2354  Uma
Welkom op het forum, Dorien! We hebben enorm van jou en je legendarische quotes genoten! Hopelijk zien we je af en toe eens terug 😉
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT30 apr 2020, 21:13

 767  Yens
Heel erg bedankt voor je berichtje hier Dorien! Wat een fantastisch filmpje! Ik hou van dat accent en die spontaniteit. Jij was echt een kandidaat die ik ook echt heel graag in de finale had zien staan. Al jouw oneliners zullen we ook nooit vergeten, wat een heerlijke vrouw. Eén van mijn favoriete kandidaten over alle seizoenen heen, zonder twijfel. Zoals Alina ook al aangaf was jij zeker één van de sfeermakers van de groep. Knap ook dat je je angst hebt overwonnen op de bergen in Meteora bij de eerste opdracht al. Als je ooit een nieuwe carrière wil, zou ik worstelaar voor jou ook overwegen. Wat deed je ook dat weer goed!
Gebruikersavatar

Davy30 apr 2020, 22:04

Site Admin  1167  Uma
Dag Dorien 😃

Het meeste is alweer gezegd door de fijne leden hier, en ik kan ze alleen maar gelijk geven natuurlijk.
Ook ik vond het leuk om een spontane en grappige kandidate als jou bezig te zien 😃

Tijdens de opdrachten konden we soms niet anders dan jou verdenken 😃 Bewust mollen bleek dus niet echt nodig 😉
Gebruikersavatar

Cedric30 apr 2020, 22:16

 2834  Uma
Ow, een Sven Nys-supporter. Wordt dat tegenwoordig ook al toegelaten op forums, ja? Amai, amai, wat gaan we hier nog allemaal meemaken...

Nee, just kidding of course. Leuk berichtje van je, Dorien! Classic Dorien eigenlijk. Topmadam. Misschien wel dé sfeermaker van het seizoen. Top om zien hoe rechtuit je bent; iedereen weet meteen wat ze aan Dorien hebben. Een kwaliteit, zonder twijfel. Een aanwinst voor het moluniversum.

Groetjes van zo iemand die voor Niels Albert supporterde 😉
Gebruikersavatar

SiMol30 apr 2020, 23:34

 264
Dag Dorien,

De zotste uitspraken dit seizoen kwamen toch van jou 😛
'Hiejete sjakosj' zal iedereen bijblijven.
Geweldig accent.

Soms wel wat onhandig inderdaad :p
Maar het heeft wel geweldige tv opgeleverd, je zal daardoor ook wel bij velen op het minste verdachten gestaan hebben.

Maar je was een toffe kandidaat, je spontaniteit zal me zeker bij blijven.

Groeten,
Simon
Gebruikersavatar

Fluppy01 mei 2020, 13:08

 19
Leuk dat je ook een bericht hier achterlaat Dorien!

Naast twee streekgenoten (Laure en Salim) nam er met jou ook nog eens iemand deel die net zoals ik een hevige supporter was van Sven Nys en dan nog eens met dat kempisch accent zoals een aantal vrienden van me, geweldig! 🙂
Ik herken het gevoel zo goed toen je bij je interview zei dat als Sven een cross niet won tijdens de examenperiode, je totaal niet meer kon focussen op studeren!! The struggle was real! :cry:
Je bent nog net iets fanatieker dan mij denk ik, want ik nam ‘de Sven’ wel niet mee naar mijn examens. 😂

Je was een geweldige kandidate met veel humor die altijd zorgde voor de ambiance bij de groep zoals we hebben kunnen zien tijdens de autoritten en op de kamers. 😂
Je hilarische uitspraken brachten vele mensen aan het lachen. De “ik was al zo mottig als een kroket” uitspraak herken ik duidelijk van een paar vrienden. :mrgreen:
Maar de “hiejete sjakosj” heb ik toch nog nooit gehoord! 😂

Geweldig dat je zo lang in het spel bent geweest en al die leuke ervaringen hebt kunnen meemaken. Dat je tijdens de pentathlon Salim terug zag zal dan ook wel een van je top momenten geweest zijn vermoed ik, gezien jullie goede band! 😃

Goed gedaan Dorien! 👍🏻
Gebruikersavatar

masterveecee01 mei 2020, 14:01

 3547  Sven
Hey Dorien, hier nog een 'jitte sjakosch' (op z'n West-Vlaamse) 😛
Welkom op het forum! Veel moet ik er niet meer aan toevoegen, zie vorige berichten 😉
Bedankt voor je deelname aan de Mol 2020, je was een toffe kandidate 😃
Gebruikersavatar

BeaVer04 mei 2020, 22:44

 1293  Uma
Wat een zalig mens ben je toch! Het was echt fantastisch om jou bezig te zien. Gelukkig hebben we lang genoeg van je deelname kunnen genieten!
Er zal ook maar 1 iemand een hiejete sjakosj blijven en dat ben jij!
Al staat die knappe Griek met zijn ananas op een verdienstelijke 2de plaats 😎