Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Andreas30 apr 2020, 18:30

Molerator  113
Hey Dorien

Welkom op het forum!
Je was een geweldige kandidaaat met een zalig accent I love it!
Gebruikersavatar

Paraceta30 apr 2020, 18:31

 717  Sven
Ah Dorien, van dit seizoen was je wel m'n persoonlijk favorietje. Zoals jij in het spel en het leven staat: chapeau; zo'n enthousiaste spring-in't-veld met geweldige uitspraken dat je bent! Spijtig dat je niet verder bent geraakt in het spel, dat had je zeker verdiend als het aan mij had gelegen!
Bedankt om deze reeks mee kleur te geven, ge zijt een topmadame!
Gebruikersavatar

Tijlie930 apr 2020, 18:32

 63  Uma
Dag Dorien, fijn dat je hier een reactie komt plaatsen! Ik verdacht je na aflevering 1 maar daarna vond ik je steeds minder verdacht worden. Hopelijk kom je hier volgend seizoen nog meezoeken.
Gebruikersavatar

Jay-Lo30 apr 2020, 18:35

 1690  Sven
🙌🏼 Dorien, toch wel ne favoriet, de uitspraken. Geweldig genoten van jou. En gelachen.
Toch wel tof dat de meesten het hier wel gevolgd hebben.
Gebruikersavatar

lucu30 apr 2020, 18:37

 551  Sven
Gans Vlaanderen heeft enorm van jou genoten, Dorien!
Altijd jezelf, altijd in voor een grap of een kwinkslag!
En dan al die oneliners! Heerlijk!
Je was echt wel één van de smaakmakers dit seizoen! 👍🏻

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Mer2830 apr 2020, 18:42

 302
Bedankt voor de video!

Allereerst, je was een top kandidaat met het hart op het juiste plaats. Quotes zoals 'Ik vond da wel een hete sjakosje', ja die waren hilarisch. Hopelijk is er een bedrijf dat geïnteresseerd is merchandising, want zelfs je tegenspelers hebben gezegd dat er merchandising voor te vinden is :mrgreen: . Daarnaast zal jouw held Sven Nys je nu ook kennen en is de Sven nu misschien fan van jou :mrgreen: .
Gebruikersavatar

Poirot30 apr 2020, 18:48

 299
We hebben echt van je genoten! Je was een geweldige kandidaat, en we hadden jou graag in de finale gezien. Dat rode scherm kwam ook echt als een schok binnen, want we wilden jou er niet uit hebben.

ps. Ik hoop voor je dat Sven ook heeft meegekeken en dat hij je een keer een berichtje stuurt. Dat gun ik je echt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2020, 18:49

 8153
Woehoe, Dorien is hier! Wat ben jij een gezellige, plezante madam Dorien! Ik heb jou nooit verdacht maar altijd genoten van jou en je fantastische opmerkingen. Jij en Bart die maar bleven eten en drinken: machtige proef was dat! En de parasail met Christian, dat moet voor jullie echt genieten geweest zijn. Je was een supertoffe kandidate.
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!30 apr 2020, 18:56

 60
Bedankt voor het filmpje Dorien! Ik heb genoten van je opmerkingen en toch wel mooi accent. 🙂

Salim en jij waren bij mij nooit verdacht, maar heb wel gemerkt dat jullie superfijne kandidaten waren/zijn. Bedankt, hiejete sjakosj. 🙂
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2020, 19:09

 3423  Yens
Dag Dorien 😂 😂 😂
Wat heb ik van jouw fratsen en uitspraken genoten in de uitzendingen 🙂.
Samen met Christian was je echt mijn favoriete kandidaat en dan vallen jullie ook nog eens na mekaar af...
Ik heb echt wel een traantje gelaten toen je naar huis moest.
Dat filmpje waar jullie langs de kant van weg stopten om jullie beentjes los te gooien... man, man.
Tranen met tuiten van het lachen 😂 😂 😂 .
Bedankt voor het langskomen en kom volgend jaar gerust meespeuren!!
Gebruikersavatar

Klaartje30 apr 2020, 19:34

 2245  Uma
Ah, Dorientje, de gezelligste en grappigste van alle kandidaten van De Mol Griekenland!

Je hebt je daar formidabel geamuseerd, dat spatte van ons scherm de voorbije zondagavonden, wat een genot!

Sommige mensen bezitten de kwaliteit om je binnen vijf minuten helemaal in te pakken, jij bent zo iemand. Je humor, je kwinkslagen, je uitspraken, je dansmoves, het plezier dat je uitstraalde, dat gaat heel lang blijven plakken in ons Mol-geheugen, wees daar maar zeker van.

Veel vrouwen beseffen nu pas dat ze samen zijn met 'een hiejete sjakosj', dankzij jouw uitspraak over Gilles. Dat is een uitdrukking die we nooit zullen vergeten.

Absoluut hoogtepunt voor mij was jouw diner met Bart in dat restaurant, wat achteraf leidde tot een scène in de auto, die in alle beeldcompilaties van dit seizoen zal zitten:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dorien, door jouw aanwezigheid in De Mol 2020 zijn wij als kijkers ook met ons gat in de boter gevallen! 🙌🏼