Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jimmy30 apr 2020, 21:49

 197  Anke
Hoi Jolien! We keken allemaal al uit naar jouw komst, en kijk, ons geduld wordt meer dan beloond 😃
Dikke proficiat met jouw welverdiende overwinning! Je hebt dat heel slim en tactisch gespeeld!
Zonder jou was het seizoen nooit geworden wat het was, super bedankt :hartje: :hartje: :hartje:
Gebruikersavatar

Jay-Lo30 apr 2020, 21:53

 1690  Sven
Ik ben er zeker van dat jullie je ook suf lachen met de vreemdste theorieën hier op het forum. En een dikke proficiat met je overwinning. Jij bent de winnaar van de mol 2020, en dat kan er maar 1 zeggen, top.
We kijken er alvast naar uit om ook volgend seizoen samen de mol te zoeken, en hopelijk te vinden.
Gebruikersavatar

Mer2830 apr 2020, 21:59

 302
Alvast weer bedankt voor de videoboodschap.

Jolien, de heerser van de 3 bollen, ik vraag me echt af wat er door je heen ging wanneer je deze hint zag verschijnen op het forum en allerlei sociale media :king: :mrgreen: . Met jouw jeugdig enthousiasme en je accent gaf ook jij meer kleur aan het seizoen. Alhoewel er vele strategische acties waren in het spel was ik toch verbaasd van hoe goed je hebt kunnen liegen om uiteindelijk die vrijstelling te behalen bij die koffers. Kortom, proficiat met de overwinning, je hebt hem dubbel en dik verdiend. 👍🏻
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2020, 21:59

 8153
Een heeeeeeeeel dikke proficiat Jolien! Je speelde steeds beter en beter en in de trein heb je zelfs Bart afgetroefd. Jij kan wel een serieus stukske liegen zeg! 😉
Het was heel mooi en ontroerend om de interactie te zien tussen jou en Alina toen ze op het dek verscheen. Jouw knipoog en dan haar knipoog, dat was echt prachtig. En hoe jullie elkaar in de armen vielen, dat zal niemand ooit vergeten. De innigste omhelzing tussen mol en winnaar ever.
Fantastisch dat je de ganse groep uitnodigt, hopelijk hoeft het niet te lang te duren eer jullie elkaar terugzien.
Neem zeker genoeg Wc-papier mee (ben jij helderziend dat je een half jaar voor de coronatoestanden al begon te hamsteren?) en hang het laag genoeg zodat Christian er bij kan. En gooi die stoel met 3 gaten maar op het kampvuur!
Nogmaals een dikke proficiat!
Gebruikersavatar

Tyflopontika30 apr 2020, 22:06

 121  Sven
Jolien, je spontaniteit maakte je kandidaat, je ij-zer-sterke kofferproef maakte je finalist, en je open vizier maakte je winnaar. Oververdiend!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT30 apr 2020, 22:25

 767  Yens
Allereerst proficiat met je oververdiende overwinning Jolien en bedankt voor je berichtje hier! Een boodschap van dé expert in de mol vinden van dit seizoen is toch extra speciaal. Laat je niet gek maken door reacties die je op sociale media leest, je was een fantastische kandidate en ik ben heel blij dat je er bij was tot het einde. Eerlijk gezegd, jouw reactie op Bart na het skydiveverhoor was herkenbaar. Waarschijnlijk had ik net hetzelfde gereageerd.

Wat straf dat jij die pokerface van Alina kunnen doorzien hebt. Over een pokerface gesproken, jij kan er ook wat van. Wat ben ik verschoten van hoe goed jij kan liegen. Je was mijn allereerste mol bij de voorstelling van de kandidaten, maar ben al snel van die piste afgestapt. Toch kon je mij in de laatste aflevering zelfs nog even doen twijfelen of jij toch niet de mol was ipv. Alina.

Geniet nog van die mooie geldprijs! Nu kan je het je wel permitteren om de was eens naar een wassalon te doen en volgende keer iets meer te bieden dan €400 voor de eerste vrijstelling, al had je die duidelijk niet nodig. 😉 Merci!!
Gebruikersavatar

Vermoljoen30 apr 2020, 22:26

 2354  Uma
Proficiat met je overwinning en bedankt voor je berichtje op het forum! Hopelijk zullen we je nog vaker zien passeren 😉
Gebruikersavatar

Davy30 apr 2020, 22:29

Site Admin  1167  Uma
Dag Jolien, een oprechte proficiat met je overwinning en het ontmaskeren van De Mol! 🙌🏼

Super goed gespeeld en knap dat je de beruchte tunnelvisie zo hebt uitgeschakeld en elke opdracht met open blik bent blijven bekijken.
Als kijker al niet evident, laat staan middenin het spel 😃

Ik vond het hilarisch toen je zondag eindelijk de verklaring gaf voor die stoel-met-gaten hint waar er hier druk over gediscussieerd werd 😃
Heel logisch allemaal... door een wankele stoel zakken bij de eliminatie zou inderdaad genant geweest zijn 😂 Ook dat heb je dus tactisch perfect aangepakt 😉

Welkom op het forum!
Gebruikersavatar

lucu30 apr 2020, 22:43

 551  Sven
Jolien, ik vond jou een geweldige kandidate.
Je was heel gedreven en hield iedereen scherp in de gaten.
Alina had je bijna in de luren gelegd en Bart probeerde jou voortdurend te beïnvloeden.
Maar toch was je Bart te slim af tijdens de bloedstollende finale in het kleine, mooie Pachi.

Afbeelding

De stoel met drie gaten zal vermoedelijk altijd met jou verbonden blijven!
En wat een grap was het toen we vernamen dat die mooie, witte Griekse stoelen eigenlijk heel wankel waren. 😂 😂 😂

Ik heb enorm met jou en Bart gegierd van het lachen tijdens jullie strooptocht in de winkelstraatjes van Nafplio.
Geweldige, onvergetelijke televisie.

Afbeelding
Afbeelding


Ik vind het leuk dat jij hebt gewonnen en dat je met je medekandidaten gaat nagenieten ergens in een tentje.
Ik ben ook blij voor jou dat je eindelijk vrienden hebt gevonden die met je willen kamperen! 😂 😉

Ik wens jou en alle kandidaten een heerlijk etentje in The Jane in Antwerpen, hopelijk begeleid door enkele heerlijke, koele flessen Dom Pérignon!

Afbeelding

En de rekening, tja, die is waarschijnlijk voor jou.
Tenzij Bart het voor elkaar krijgt om met Artispunten te betalen!
Proficiat, Jolien!

Afbeelding
Gebruikersavatar

Davy30 apr 2020, 22:50

Site Admin  1167  Uma
Die 'lelijke' stoel zoals sommigen het hier noemden, is nu eigenlijk echt een collectors item geworden 😃
Gebruikersavatar

Cedric30 apr 2020, 22:52

 2834  Uma
Zelden zo'n heftige gedaantewisseling geweten in De Mol als bij jou, Jolien. Zo voor het spel gaan in het begin en dan plots, vanaf het skydiveverhoor of de vuurwerkeliminatie, alles voor die eigen finaleplaats gedaan met wat voordelen en een vrijstelling tot gevolg. Perfect gedaan eigenlijk, in lijn met de eliminatievragentactiek (eerst spreiden, dan vol gaan)?

Eerlijk, in het begin verwarde ik je competitiviteit voor 'bitcherig gedrag' en of je dat hier ook gelezen hebt of niet, excuses zijn op zijn plaats, dus bij deze. Foute inschatting van mezelf.

Voor mij was je in elk geval diegene die me het meeste deed lachen met haar quotes..
- "Ik leg nie bij uit mijn eigen zakken hé. Dat doe'k nie!" (afl. 1)
- "Ze gaan u nie laten dood gaan hé.. Toch?" (kandidatenfilmpje)
- "Komaan, Salim, gewoon blijven trekken!" (afl. 5)
- "Ik wil gerust mijn hand tonen. ... Oké, ik tril wel een beetje, maar.." (afl. 5)
- ...

En dan hadden we het nog niet over die proef met Bart waar jullie dat geld moeten uitgeven. Miljaar, hoe zalig was dat. Efkes pita gaan eten met de duurst mogelijke champagne. En dan die parfums leegspuiten. Geweldig.

Oprecht genoten van je deelname eigenlijk en je overwinning is dubbel en dik verdiend. Dat je altijd nog wel een beetje twijfelde is misschien zelfs net je sterkte geweest: altijd de open mind behouden.

Oh ja, bekijk misschien nog eens dat kandidatenfilmpje van je. Daarin had je jezelf voorgenomen om meer 'ja' te zeggen en je niet voor te doen als de "schijtluis" die je zegt dat je bent. Je zegt ook letterlijk "Nooit van m'n fucking leven da'k ik bungee jump". Ik zou zeggen, herbekijk dit seizoen nog eens, vooral dan die finale, en wees maar fucking trots!

En je mag er zeker van zijn dat je nu geen problemen meer zal hebben om mensen te vinden die mee willen gaan kamperen 😉

PS/ West-Vlaanderen boven! En groetjes aan Sacha!