Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

yevo30 apr 2020, 23:07

 281  Uma
Bedankt om eens langs te komen Jolien, je was een enorm leuke kandidaat! Hopelijk is de geur van parfum al wat minder sterk ondertussen! 😃

Altijd welkom om de volgende mol te helpen ontmaskeren, want je bent er blijkbaar goed in! 😃
Gebruikersavatar

Klaartje30 apr 2020, 23:17

 2245  Uma
Jolien, wat fijn dat je alles hebt gevolgd en gelezen op dit forum.

Ik sluit me aan bij alle complimenten en lof van de forumleden hierboven voor jouw mooie overwinning. Je hebt je helemaal 'gesmeten', die eindzege was oververdiend.

Je kwam ook heel goed over op het scherm, je bent best wel fotogeniek, echt ook 'een snelle' zoals ze in West-Vlaanderen zeggen. 🙂 Je stond daar te stralen toen je gewonnen had, een prachtig moment. Hoe jij en Alina elkaar in de armen sloten, heel pakkend, daar sprak liefde uit. De Mol was voor jullie beiden het begin van een levenslange vriendschap, dat lijkt me duidelijk.

Afbeelding

Ik kijk nu al uit naar jouw ongetwijfeld enthousiaste bijdragen op dit forum, volgend seizoen, op zoek naar de nieuwe Mol!
Gebruikersavatar

Nonline30 apr 2020, 23:21

Molerator  6547  Uma
Jaaaaaa Jolien! Fan van jou van het moment dat je bij het klokkenraadsel zei dat we gewoon even twee minuten gingen nadenken en dan ook met de oplossing kwam!

En maar €400 bieden op de vrijstelling en je daar dan nog slecht bij voelen. Toen wist ik dat je een goeike was ^^

En nadien super gespeeld he, niets dan lof! De combo Jolien-Alina was schitterend om te zien, met jullie knipoog op het einde en uw knikske nadien van “allez kom naar hier, zotte doos, dak u in mijn armen pak” als apotheose!

Hou je goed en geniet er ten volle van, in mij vindt ge een fan 😉
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!30 apr 2020, 23:26

 60
Heerlijke winnaar. Een dikke, dikke proficiat Jolien met het winnen van het programma. Die knipoog tussen Alina en u was denk ik mijn favo momentopname van heel het seizoen. Een mooi avontuur beleven, een mooi land ontdekken en de mol ontmaskeren. Zelfs Bart heb jij verslagen in de zoektocht naar De Mol. Dé terechte winnaar van het seizoen. Uw band met Alina was al van in het begin goed en toch hield je Alina als hoofdverdachte na aflevering 3 of 4 (?) tot het einde. Dat is een prestatie dat redelijk onderschat is.

Ik wens jou en alle kandidaten een heerlijk etentje in The Jane in Antwerpen, hopelijk begeleid door enkele glazen Dom Pérignon!

Alina had ik redelijk vroeg als hoofdverdachte (van bij de taart-opdracht eigenlijk), maar jij hebt mij op het einde nog serieus doen twijfelen. Bedankt voor dit mooie filmpje.

Welkom op het forum.
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2020, 23:37

 3423  Yens
Beste Jolien, ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen om je deelname aan de mol te beschrijven... In het begin dacht ik dat jij en Alina twee jonge, leuke meiden waren die voor de nodige jeugdigheid en sportiviteit gingen zorgen, maar die ik in het geheel niet verdacht. Nadien werd Alina steeds verdachter en jij competitiever waardoor sommige gebeurtenissen niet altijd duidelijk "te lezen" waren en je soms wat harder overkwam. Vanzelfsprekend zien wij ook maar een fractie van jullie avontuur en dan is het ook niet makkelijk om iets correct te interpreteren.

In elk geval, hoe langer het programma duurde, hoe meer mijn bewondering voor jou groeide: de manier waarop je de kofferproef op de trein naar je hand zette, was fenomenaal. Knap gedaan!

Dan nog de finale, dat moment tussen jou en Alina nadat ze uit de schaduw trad, die knipoog tussen jullie... De koude rillingen liepen over mijn rug, zo mooi 😃 .

Je hebt het uitstekend gedaan en je bent echt wel de verdiende winnares van deze editie van De Mol!!
Gebruikersavatar

Mol-Cooper01 mei 2020, 08:06

 2
Je had het heeeeeel erg goed gespeeld!
Gebruikersavatar

Poirot01 mei 2020, 10:31

 299
Jolien, wat leuk dat je hier een berichtje achterlaat.
We zijn al fan van jou sinds het eerste moment, en we hebben behoorlijk wat theorieën over jou geschreven. De theorie van de stoel met de gaten erin was een hit hier op het forum. En nu blijkt het de stoel te zijn die het stevigst stond.
Jij was in de laatste aflevering mijn hoofdverdachte. Ik was ook oprecht blij toen ik zag dat bij jou het licht aan ging.

ps. Misschien willen de andere kandidaten van de groep wel met je kamperen (anders willen wij wel hoor :mrgreen:)
Gebruikersavatar

masterveecee01 mei 2020, 10:56

 3547  Sven
😲 😲

Mijn god!! Jolien!
(dat mag hier ook in het west-vlams zeker?)

Bére hjistih da je ier wok langskomt! Merci vo jun filmke en een dikke merci vo de hjistihe momentn da we jun èn meugn zienn ip den televisie. Echt de max!
Enn meskien noh een mjir dikke proficiat mé ut winn van DE Mol 2020! Vreed hoe hedoan.

</West-Vlams mode>

Mocht je trouwens eens willen gaan kamperen met andere mensen dan je mede-kandidaten, je moet anders hier eens passeren 😉
viewtopic.php?f=85&t=4196
:mrgreen:
Gebruikersavatar

JBB01 mei 2020, 11:27

 439  Uma
Al berichtjes van 7 kandidaten, nog 3 te gaan! Gotta catch 'em all 😂


Jolien, als je dit leest wil ik, naast een heel dikke proficiat, alleen nog maar zeggen: haters gonna hate, laat ze maar doen.
Er was tenminste 1 iemand die af en toe Bart terecht op zijn plaats durfde zetten 😉
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!01 mei 2020, 13:36

 60
@JBB
Christian durfde ook wel 🙂
Remember opdracht bij minotaurus en in de voorlaatste aflevering bij de koffers en het berekenen van een formule ? 🙂
Gebruikersavatar

Fluppy02 mei 2020, 09:48

 19
Hallo liefste Jolien!

Proficiat met je overwinning en welkom op het forum! 🙌🏼
Heel fijn dat jij ook een boodschap achterlaat!

Je hebt super sterk gespeeld Jolien, het was duidelijk dat je er in elke proef volledig voor ging en door die gedrevenheid kwamen er soms pittige reacties uit. 😂
Vooral op Bart zijn €10200 bod en zijn pasvragen bij het ‘skydiversverhoor’. Maar dat begrijp ik maar al te goed, want dat is een deel van die winnaarsmentaliteit!
Dus laat je zeker niet beïnvloeden door negatieve reacties die in de media verschijnen!

Ik denk dat je de enige bent die Alina zo vroeg begon te verdenken maar toch analyseerde je ook altijd met ‘open blik’ elke nieuwe proef, reacties, houdingen enz en dat is een hele moeilijke opgave, dus dat heb je geweldig gedaan!
Elke aflevering speelde je sterker dan ervoor en dat werd helemaal duidelijk tijdens de kofferproef in de trein waarbij je iedereen mooi om de tuin hebt geleid, en dan vooral Bart die ‘op zijn terrein’ misleid werd door jou. 😂 👍🏻

Heel moedig dat je in de laatste proef toch de sprong gedaan hebt! Dat zal zeker niet makkelijk geweest zijn nadat je het filmpje van Sascha had gezien en het is toch weer een mooi voorbeeld van je winnaarsmentaliteit. 👍🏻

Ook prachtige emoties met Alina na de bekendmaking, zoals velen al zeiden, die knipoog was echt heel speciaal!

Dat iedereen de tent als topmoment aangaf toont ook aan dat jullie een hele hechte groep waren en ik denk dat het forum daar nu ook getuige van is met al die videoboodschappen! Ik vermoed wel dat jullie elkaar daar een beetje hebben toe aan gezet dus daarom: we want Christian en Alina! 🙌🏼 🙌🏼

Nogmaals proficiat Jolien! 👍🏻
Gebruikersavatar

The hunter03 mei 2020, 21:10

 282  Uma
Na het zien van de aflevering van vanavond: dubbel en dik verdiende overwinning! Je was de enige die Alina zo vroeg door had en samen met Bart de enige die Alina ontmaskerd heeft en die had daar dan nog een rood scherm voor nodig 🙂