Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

joachim.morrens07 mei 2020, 14:29

 200  Yens
Los van mollenactie bij die bel of niet. Ik moest achteraf denken: Eigenlijk wel een best riskante "move" vanuit fysiek oogpunt. Als ge van zo een hoogte uw evenwicht verliest en op de grond tottert... Dan denk ik dat ze daar al een operatie aan haar enkel aan haar been had 😲 (en stel u voor, de Mol al geblesseerd in de eerste aflevering :mrgreen: )
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT09 mei 2020, 23:13

 767  Yens
Mollenjager-DT schreef:Ik denk trouwens dat ze zeker niet minder gesaboteerd heeft dan andere mollen. Ik wil gerust een overzichtje maken om je te overtuigen....
Even mezelf citeren, want ik heb woord gehouden. Ik ben snel door alle sabotages van alle nieuwe seizoenen gegaan en heb een overzichtje gemaakt om te laten zien dat Alina niet speciaal minder gemold heeft dan vorige mollen en dat alles qua aantal molacties toch redelijk dicht bij elkaar ligt. Eerst even een legende om alles een beetje duidelijk te maken.

Legende :
  • * Sabotage vernoemd in revealaflevering (vet)
    * Sabotage niet vermeld in revealaflevering, maar vermoeden van molactie door extra beelden in compilatiefilmpjes of op basis van de aflevering zelf (normale tekst)
    * Opdracht (waarschijnlijk) niet echt gesaboteerd (rood)
    * Mol niet aanwezig in deze opdracht (schuin)
S4
1.1) zoutvlakte
1.2) lama’s vangen
1.3) brug
2.1) Ruth terughalen
2.2) banenenboot
2.3) voetballers
2.4) katholieke fietstocht
3.1) zenuwspiraal
3.2) kettingen
4.1) taxi
4.2) zweet herkennen
4.3) paardenrennen
5.1) schilderen
5.2) wijn
5.3) tangram
6.1) Hanne ontvoerd
6.2) praten met de mol
6.3) metro
6.4) pasvragen
7.1) vogels spotten
7.2) tocht met gans
7.3) boogschieten
8.1) dilemma’s
8.2) geldkokers rapen

S5
1.1) rode knop
1.2) Mandela-run
1.3) van dak vallen
2.1) bus in Kaapstad
2.2) zoo
2.3) shosholoza
3.1) luchtkussen
3.2) museum
3.3) rode scherm
4.1) rode lantaarn
4.2) doolhof
4.3) golf
5.1) gps-shocks
5.2) stofbom
5.3) hunger games
6.1) luchtbel (mislukt)
6.2) hartslag
6.3) caravan
7.1) rugby
7.2) verschillen opmerken
7.3) aparte kamers
8.1) school
8.2) safari
8.3) rode knop – deel 2

S6
1.1) levend begraven
1.2) mariachitocht
1.3) abseilen
2.1) rabid Joke
2.2) baseball
2.3) blinde rondleiding
3.1) voorbereidingen feest
3.2) racecircuit
3.3) koffertjes
4.1) pakjes
4.2) escape room
4.3) luncha libre
4.4) toren
5.1) pretpark
5.2) autocinema
5.3) Mexican stand-off
6.1) rad van fortuin
6.2) prikkels
6.3) geitjes
7.1) triathlon
7.2) verborgen camera
7.3) geheim van de molboekjes
8.1) 4 elementen
8.2) waterval

S7
1.1) bungeejumpen (nog geen mol gekozen)
1.2) mol kiezen (nog geen mol gekozen)
2.1) cha ca
2.2) sterke en zwakke groep
3.1) roeien en slapen met dier
3.2) steen verschuiven
3.3) karate
4.1) rood scherm van Eva
4.2) vissen vangen
4.3) silent disco
4.4) bootraadsels
5.1) survival
5.2) diner
5.3) paintball
6.1) catch the flight
6.2) instagramfoto’s
6.3) brommers
7.1) Vietnamees spreken en schilderij van de mol
7.2) quiz
7.3) tunnels
8.1) varkentjes wassen
8.2) modeshow
8.3) GSM van de mol vinden
8.4) pokeren
9.1) karaoke
9.2) mission impossible

S8
1.1) deal met de mol
1.2) meteora
1.3) bel luiden
2.1) doos van Pandora
2.2) Vradeto-trappen
2.3) trouw
3.1) raften
3.2) archeologie
3.3) feta-beeldhouwen
3.4) minotaurus
4.1) Syntagma-plein
4.2) fitness
4.3) skydiveverhoor
5.1) paparazzi
5.2) luchthaven
5.3) vuurwerk
6.1) pentathlon
6.2) ouzo en sirtaki
6.3) gymnasium en diner met de mol
7.1) winkeldieven
7.2) spartathlon
7.3) koffers
8.1) drachmes tellen
8.2) bungeejumpen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2020, 11:12

 8153
Mollenjager-DT schreef: ............
Ik heb een beetje moeite met je vet en schuin en gewoon - is niet zo goed zichtbaar voor mij en volgens mij sla je het zelf soms in de war...
Ben het ook niet altijd eens met wat jij wel of niet een sabotage noemt, maar natuurlijk is alles voor discussie en interpretatie vatbaar.
In ieder geval staat vast dat Alina niet minder gesaboteerd heeft dan haar voorgangers.

Cathy zei dat ze bij de bananenboot iets opgemerkt heeft bij Gilles en hem vanaf dan verdacht. Hij moet daar dan toch wel een sabotage geprobeerd hebben?
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 10 mei 2020, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Poirot10 mei 2020, 11:18

 299
Alina heeft (toen ze de bel moest luiden in de eerste aflevering) toch nog ongeveer 3 minuten tijd gerekt door net niet goed te staan, of er net niet bij te kunnen. Maar ze heeft de bel wel geluid, want je moet ook niet al te veel opvallen in de eerste aflevering. En de sfeer in de groep was ook al gelijk goed, dus dat telt ook.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2020, 11:20

 8153
Anderzijds bracht het tijd rekken geld op doordat Bart nog Els kon gaan ophalen.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT10 mei 2020, 13:03

 767  Yens
chicawah.janssen schreef:Ik heb een beetje moeite met je vet en schuin en gewoon - is niet zo goed zichtbaar voor mij en volgens mij sla je het zelf soms in de war...
Ben het ook niet altijd eens met wat jij wel of niet een sabotage noemt, maar natuurlijk is alles voor discussie en interpretatie vatbaar.
In ieder geval staat vast dat Alina niet minder gesaboteerd heeft dan haar voorgangers.

Cathy zei dat ze bij de bananenboot iets opgemerkt heeft bij Gilles en hem vanaf dan verdacht. Hij moet daar dan toch wel een sabotage geprobeerd hebben?
Ik ben het eens dat de verschillende lettergroottes iets minder duidelijk uitgepakt zijn dan op mijn eigen Word-documentje dat ik op voorhand gemaakt had, maar ik denk niet dat ik het ergens in de war sla.
Daarom dat ik ook een verschil heb gemaakt tussen bevestigde molacties en sabotages die niet echt bevestigd zijn, maar wel in de compilatiefilmpjes voorkomen of redelijk zeker waren door de aflevering zelf.
Dat van die bananenboot was ik even vergeten, maar in de aflevering kan ik echt niet zien hoe hij daar gemold heeft. Iedereen liet zich toch af en toe van de boot vallen, dus dat is toch niet zo duidelijk voor Cathy om hem dan meteen tot hoofdverdachte te bombarderen.
Gebruikersavatar

Frolva10 mei 2020, 14:49

 2204
Uiteraard (soms) voor interpretatie vatbaar, maar héél knap overzicht DT! 👍🏻
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12