Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

IkBenDeMol03 mei 2020, 21:14

 287
Wauw wauw wauw.

Na wat ik allemaal gezien heb deze avond is het voor mij zeker: Alina is mijn favoriete en de beste Mol ooit 😃

En Jolien echt wel de verdiende winnares, straf.

Superknap seizoen.

En ik had het rode scherm ook juist :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen03 mei 2020, 21:16

 3423  Yens
Het is ongelooflijk hoe die twee jonge vrouwen dat gespeeld hebben 😃 Zo ongelooflijk goed, allebei, amai 😃 😃 .
Gebruikersavatar

tim.platteau03 mei 2020, 21:23

 7
Toch opvallend hoe her en der (en ook hier) door z'n zelfzekerheid Bart overschat werd. Jolien dan weer (onterecht) onderschat.

Enige wat ik graag nog had geweten was om welke reden Bart overgeschakeld is op Alina na z'n rode scherm.

Fantastisch seizoen all round, opnieuw.
Gebruikersavatar

koen.willen03 mei 2020, 21:24

 187  Uma
Ze hebben het heel goed aangepakt ondanks de hele crisis! De onthulling per kandidaat is schitterend gedaan! Prachtige aflevering weer!

Vraag me wel af wie op wie heeft gestemd in afl. 4 met de volksvertegenwoordigers!
Gebruikersavatar

Mollenspeurder03 mei 2020, 21:24

 47
Jammer wel dat bij die treinproef niets te winnen viel qua geld door de voorkennis van de mol.
Gebruikersavatar

Cedric03 mei 2020, 21:28

 2834  Uma
Ik moet zeggen, dit is de zotste reünie-aflevering ooit voor mij.

Jolien 30/30? WOW. Zot veel respect.
Bart had het rode scherm? Ik dacht het, maar geloofde het niet. Damn, toch geschrokken.
Bart en Christian zo lang elkaar verdacht maar er toch in gebleven? Hoe veel chance kan je hebben! Top.

2 bedenkingen wel...

1. Als de kandidaten 1 voor 1 die finale-uitzending moesten bekijken... Heeft Alina dat dan echt 7 keer moeten aanschouwen? 😲
2. Nu weten we nog altijd niet wat de consequenties waren geweest van het openen van de doos van Pandora...
Gebruikersavatar

masterveecee03 mei 2020, 21:28

 3547  Sven
Machtige laatste sfeerbeelden!!!

Ik wil ook mee :(

@de redactie van Vier: als je iemand zoekt voor mee te gaan als crew: let me know!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mei 2020, 21:29

 767  Yens
Cedric schreef:2 bedenkingen wel...

1. Als de kandidaten 1 voor 1 die finale-uitzending moesten bekijken... Heeft Alina dat dan echt 7 keer moeten aanschouwen? 😲
2. Nu weten we nog altijd niet wat de consequenties waren geweest van het openen van de doos van Pandora...
Dat bedacht ik me ook. Ze moest er hopelijk toch niet de hele aflevering lang 7 keer een uur lang rechtstaan met heel dat pak aan.

De doos van Pandora vind ik zelf ook spijtig...
Gebruikersavatar

Paracetamol03 mei 2020, 21:33

 40
Mollenspeurder schreef:Jammer wel dat bij die treinproef niets te winnen viel qua geld door de voorkennis van de mol.
Het is dan ook de bedoeling dat je De Mol te slim af bent, verder denk ik niet dat een kandidaat voor het geld zou spelen als er een vrijstelling te rapen valt.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mei 2020, 21:36

 767  Yens
Mollenspeurder schreef:Jammer wel dat bij die treinproef niets te winnen viel qua geld door de voorkennis van de mol.
Die mogelijkheid was er toch wel? Ik snap niet wat deze aflevering nu daaraan verandert.
Gebruikersavatar

Mollenspeurder03 mei 2020, 21:38

 47
Mollenjager-DT schreef: Die mogelijkheid was er toch wel? Ik snap niet wat deze aflevering nu daaraan verandert.
Door de voorkennis van Alina moest ze alleen nog zo laat mogelijk afstappen. Voor of na Jolien maakte niet meer uit, aangezien ze wist dat Jolien de vrijstelling had zien zitten.

Als je dat als mol een beetje normaal speelt, kon daar nooit geld verdiend worden imo.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12