Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

IkBenDeMol03 mei 2020, 21:39

 287
Iedereen had voorkennis kunnen hebben als ze eens naar die foto's hadden gekeken 😂
Gebruikersavatar

Paracetamol03 mei 2020, 21:41

 40
Bahador was in tijde Pieter ook te slim af in de kofferproef, voorkennis betekend niet dat je de mol niet kan omzeilen.
Gebruikersavatar

Jansen03 mei 2020, 21:42

 3423  Yens
Ik vond het echt een top reveal aflevering 😃 .
Zo gelachen, gehuild en zwaar onder de indruk geweest.
De twee meisjes: toen Alina na het diner met de mol zei nadat Jolien in de val was getrapt: "ze is ook nog maar een jong meisje he" (of zoiets). Jongens toch...
En die verborgen hints: we hebben er toch maar een aantal gevonden he, en dan zijn we nog de zoPAS vergeten... I admit, niet echt een verborgen hint 😉 . De anderen die we niet gevonden hadden waren zo moeilijk dat het bijna onmogelijk was om ze te vinden.
En dan Bart en Christian, toch een andere vorm van bromance dan velen dachten 😂 😂 😂 .
Ook geweldig hoe iedereen reageerde toen Jolien zei dat ze met z'n allen een weekendje weg in een tent zou organiseren. Enthousiaster kon toch niet 😃 😃 .
En... en... en...
Het was top!
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mei 2020, 21:42

 1690  Sven
Paracetamol schreef:Het is dan ook de bedoeling dat je De Mol te slim af bent, verder denk ik niet dat een kandidaat voor het geld zou spelen als er een vrijstelling te rapen valt.
En net dat vind ik jammer aan dit seizoen. Je weet al zeker dat de kandidaten voor hun eigen voordeel gaan spelen en niet voor de pot. Vorig jaar kon Bas en een vrijstelling, en 4000euro in de pot spelen. De anderen konden daar ook nog eens pasvragen bemachtigen.
Het was een beetje te veel op zeker spelen dat er geen geld de pot in ging. En door het hoge bedrag aan het begin kon de mol haar best doen om zelf de pot te spijzen. Ik vind dat spijtig.
Gebruikersavatar

Mollenspeurder03 mei 2020, 21:43

 47
IkBenDeMol schreef:Iedereen had voorkennis kunnen hebben als ze eens naar die foto's hadden gekeken 😂
True, al weet ge natuurlijk niet hoe rap alles moest gaan en hoe lang ze daar binnen mochten zitten.
Je weet wel wat ik bedoel.

Doet geen afbreuk aan het goede seizoen hoor. Ik vind het hebben van voorkennis bij de mol soms gewoon een beetje wrang aanvoelen. Sabotages komen zo heel gestuurd over.
Paracetamol schreef:Bahador was in tijde Pieter ook te slim af in de kofferproef, voorkennis betekend niet dat je de mol niet kan omzeilen.
Heeft te maken met een factor geluk ook wie welke koffer open doet. Maar van zodra Alina zei dat ze na Bart en Christian wou afstappen zat de kans om geld te verdienen er op.
Snap niet dat Bart dat daar toeliet eigenlijk.
Gebruikersavatar

BeaVer03 mei 2020, 21:46

 1293  Uma
Ben ik de enige die het jammer vind dat Gilles eigenlijk is afgevallen omdat Alina niet hoefde te mollen in die eerste aflevering en dat ook gewoon niet heeft gedaan? Zelfs Jolien had haar daardoor al bijna volledig afgeschreven.

En Bart, man man man, slimme speler, maar alleen daardoor vet veel chance gehad. En wat een geluk dat er een limiet op de klok zat, want anders ging da spel nie goed afgelopen zijn en hadden ze effectief voor Artispunten kunnen spelen.

Maar wat een reünie-aflevering was dit. Geniaal gewoon en heel goed gedaan. Ik heb mij krom gelachen en ik heb mijn ogen uitgekeken.
Het heeft mij gewoon een instant verlangen gegeven naar het volgende seizoen.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol03 mei 2020, 21:48

 287
Goh ja, als je alles in de eerste aflevering op één persoon inzet.

Dan snap je het toch nog niet helemaal denk ik.

Sorry he Gilles :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen03 mei 2020, 21:49

 3423  Yens
BeaVer schreef:Maar wat een reünie-aflevering was dit. Geniaal gewoon en heel goed gedaan. Ik heb mij krom gelachen en ik heb mijn ogen uitgekeken.
Het heeft mij gewoon een instant verlangen gegeven naar het volgende seizoen.
Echt waar he, ik vond het echt een top reveal aflevering!
Gebruikersavatar

BeaVer03 mei 2020, 21:49

 1293  Uma
IkBenDeMol schreef:Goh ja, als je alles in de eerste aflevering op één persoon inzet.

Dan snap je het toch nog niet helemaal denk ik.

Sorry he Gilles :mrgreen:
Het was ook wel de tendens van vele kandidaten om snel alles op 1 iemand in te zetten.
Bruno, Els, Dorien, ... hadden net hetzelfde gedaan.
Laatst gewijzigd door BeaVer op 03 mei 2020, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Mollenspeurder03 mei 2020, 21:50

 47
BeaVer schreef:Ben ik de enige die het jammer vind dat Gilles eigenlijk is afgevallen omdat Alina niet hoefde te mollen in die eerste aflevering en dat ook gewoon niet heeft gedaan? Zelfs Jolien had haar daardoor al bijna volledig afgeschreven.
Mja.. Laat ik aflevering 1 alles inzetten op iemand (why?) die net 10.000 knotsen heeft weggeven aan een vrijstelling nog voor het seizoen begonnen is.
Alleen al daarom kon dat toch echt niet en was dat een domme zet van Gilles hé.

Ik vind sowieso dat door die -10.200 Alina sowieso minder heeft moeten mollen. Unpopular opinion misschien.
Gebruikersavatar

Paracetamol03 mei 2020, 21:52

 40
Mollenspeurder schreef: Heeft te maken met een factor geluk ook wie welke koffer open doet. Maar van zodra Alina zei dat ze na Bart en Christian wou afstappen zat de kans om geld te verdienen er op.
Snap niet dat Bart dat daar toeliet eigenlijk.
Nu ik geef je volledig gelijk in dat opzicht, hoe Bart zich hier zo heeft laten doen ga ik nooit begrijpen. Alina werd ook nooit gepusht om als eerste te gaan zowel bij de koffer opdracht als bij de ouzo opdracht, maar zoals Cathy al eens zei willen kandidaten soms ook eens de mol uit z'n kot lokken.
Gebruikersavatar

Mollenspeurder03 mei 2020, 21:55

 47
Paracetamol schreef:
Nu ik geef je volledig gelijk in dat opzicht, hoe Bart zich hier zo heeft laten doen ga ik nooit begrijpen. Alina werd ook nooit gepusht om als eerste te gaan zowel bij de koffer opdracht als bij de ouzo opdracht, maar zoals Cathy al eens zei willen kandidaten soms ook eens de mol uit z'n kot lokken.
Dat is ergens ook wel het psychologische aan het spelletje hé. Ge weet ook nooit wanneer en of de mol wel voorkennis heeft bij die bepaalde proef. Voor hetzelfde geld tastte ze daar zelf in het duister en was Bart gewoon heel zeker van zijn koffer.

Achteraf bekeken een cruciaal moment voor hem. Indien hij of Christian daar de vrijstelling pakt en/of Christian sukkelt er nog 1x door, is Bart de winnaar van het spel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12