Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

JBB03 mei 2020, 22:44

 439  Uma
Misschien dat ze de "zware gevolgen" van het openen van de doos van Pandora nog in een volgend seizoen willen recycleren?

Waarom krijgen we dat anders niet te zien nu? 😲
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!03 mei 2020, 22:44

 60
masterveecee schreef:Efkes mezelf quoten

Mannekes, Bart heeft serieus geluk gehad. Bijna 2x eruit gelegen.
Dan moet ik toch wel zeggen dat Jolien terecht gewonnen is, aangezien die snel op Alina zat (wel niet 100% van het begin, maar kom)
In het begin moet je altijd spreiden, dus logisch dat ze niet 100 % van in het begin op de mol zat. Dan moet je heel veel geluk hebben (had Lloyd dat geluk niet in Mexico ?) of bijna erg intelligent zijn en veel mensenkennis hebben.

JBB schreef:Misschien dat ze de "zware gevolgen" van het openen van de doos van Pandora nog in een volgend seizoen willen recycleren?

Waarom krijgen we dat anders niet te zien nu? 😲
Dat kan idd de reden zijn..
Gebruikersavatar

Cedric03 mei 2020, 22:46

 2834  Uma
Ik heb je, mol! schreef:Dat klopt, heeft geen schietlessen gehad
Dat doet me eraan denken.

We hebben ook niks bijgeleerd vandaag over de vragen van de 'Ik heb nog nooit'-proef... Zou Alina in voorbereiding op de Mol zijn gaan schieten of zo? We'll never know...
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!03 mei 2020, 22:50

 60
JBB schreef:Het antwoord is eenvoudig: ze stellen elk jaar een gevarieerde groep samen, met heel competitieve mensen, en met meer chill mensen die daardoor in het spel een beetje naïef zullen zijn (sorry Gilles, het lijkt me wel een heel toffe kerel!).

Stel u voor als er 9 mensen als Bart mogen meedoen, het hele programma zou faliekant mislukken 😛
9 mensen als Bart, waarom niet.. De Mol het nog moeilijker maken... 🙂
Gebruikersavatar

Lodewijk03 mei 2020, 22:50

 146
Amai, prachtige aflevering, veel te kort wel (volgens mij kun je een gans seizoen met enkel "behind the scenes" vullen, pls Woestijnvis, ik heb tijd in deze coronatijden!)! Prachtig gespeeld van de mol.

Mol niet juist, rood scherm niet juist, maar ik wist tenminste wel dat Bart Christian verdacht haha :p Ik was er echt van overtuigd dat Jolien het rode scherm had, waardoor ze voor mij direct wel afviel als mol. Echt wel zot dat Christian zo ver geraakt is door alles ook op Bart in te zetten.

En nu helaas volgt het zwarte gat zeker? Hopelijk kunnen ze dit najaar echt op reis gaan, want 2 jaar wachten gaat toch moeilijk zijn 😃
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mei 2020, 22:50

 767  Yens
chicawah.janssen schreef:Inderdaad heeft Jolien de overwinning dubbel en dik verdiend. Het is blijkbaar ook de eerste keer in de geschiedenis van de De Mol dat de winnaar 30/30 had.
En dan is Alina ook nog eens de jongste mol ooit en bovendien slechts door 2 mensen ontmaskerd (waarvan 1 haar ontmaskerde doordat hij te weten kwam dat hij verkeerd zat).
Het was een seizoen waar records gebroken zijn. 😃
En dan ook nog eens de eerste keer in de geschiedenis dat een kandidaat 0/30 haalde op de test. 😉 Ocharme Gilles!
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mei 2020, 22:51

 1690  Sven
masterveecee schreef:Efkes mezelf quoten

Mannekes, Bart heeft serieus geluk gehad. Bijna 2x eruit gelegen.
Dan moet ik toch wel zeggen dat Jolien terecht gewonnen is, aangezien die snel op Alina zat (wel niet 100% van het begin, maar kom)
Ik denk dat Jolien ook veel chance had dat ze meteen de vrijstellingskoffer nam, of het had heel anders uitgedraaid geweest. Ze zou vol op Christian hebben ingezet.
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!03 mei 2020, 22:53

 60
Cedric schreef:Dat doet me eraan denken.

We hebben ook niks bijgeleerd vandaag over de vragen van de 'Ik heb nog nooit'-proef... Zou Alina in voorbereiding op de Mol zijn gaan schieten of zo? We'll never know...
Denk het niet, maar het is een vermoeden. De 'Ik heb nog nooit'-proef waren veel vragen dat op Alina's leven geschreven waren, maar ja ook hier geen zekerheid als zij heeft meegedaan met de vragen opstellen.

Mollenjager-DT schreef:En dan ook nog eens de eerste keer in de geschiedenis dat een kandidaat 0/30 haalde op de test. 😉 Ocharme Gilles!
0/20, enkel in de finale waren er 30 vragen, denk ik.
Gebruikersavatar

masterveecee03 mei 2020, 22:55

 3547  Sven
Jay-Lo schreef: Ik denk dat Jolien ook veel chance had dat ze meteen de vrijstellingskoffer nam, of het had heel anders uitgedraaid geweest. Ze zou vol op Christian hebben ingezet.
klopt idd
Gebruikersavatar

Cedric03 mei 2020, 22:57

 2834  Uma
Ik heb je, mol! schreef:Denk het niet, maar het is een vermoeden. De 'Ik heb nog nooit'-proef waren veel vragen dat op Alina's leven geschreven waren, maar ja ook hier geen zekerheid als zij heeft meegedaan met de vragen opstellen.
Ik ben eigenlijk 100% zeker dat zij de vragen NIET opgesteld heeft.
Maar tegelijk denk ik wel dat de producers vooraf 20 vragen hebben laten invullen door iedereen en dat ze er daar dan 12 zodanig hebben gekozen dat er vooral voor Alina 'ja'-vragen waren.
Maar goed, we zullen het inderdaad nooit weten.
Gebruikersavatar

Ric03 mei 2020, 23:00

 67  Philippe
Ze had al enkele keren op Alina ingezet, en nu zou ze vol op Christian gaan? ongeacht dat ze dat gezegd heeft in die aflevering geloof ik dat toch niet. Ze had misschien nog gespreid tussen Alina en Christian, maar ik geloof nooit dat ze vol op Christian had ingezet
Gebruikersavatar

joeri.michiels03 mei 2020, 23:05

 176  Sven
Zou toch graag van Bart weten, hoeveel hij echt wou bieden op de vrijstelling? Alleszins meer dan € 15000 vermits hij nog geen "stop" gezegd had. En toen begon die klok terug te lopen. Was ik ff niet goed van 😃

Dus Jolien had evengoed misschien uit eigen zak moeten betalen als het van Bart had afgehangen en er geen limiet op de klok stond 🙂

Gelukkig had de productie zo'n actie van iemand als Bart ingecalculeerd.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12