Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

BeaVer03 mei 2020, 23:10

 1293  Uma
Ik heb je, mol! schreef:9 mensen als Bart, waarom niet.. De Mol het nog moeilijker maken... 🙂
nee, echt niet. Het moet nog plezant blijven ook.
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!03 mei 2020, 23:14

 60
Ric schreef:Ze had al enkele keren op Alina ingezet, en nu zou ze vol op Christian gaan? ongeacht dat ze dat gezegd heeft in die aflevering geloof ik dat toch niet. Ze had misschien nog gespreid tussen Alina en Christian, maar ik geloof nooit dat ze vol op Christian had ingezet
Geloof ik ook niets van. Ze twijfelde wat, maar meer ook niet.
Gebruikersavatar

masterveecee03 mei 2020, 23:16

 3547  Sven
joeri.michiels schreef:Zou toch graag van Bart weten, hoeveel hij echt wou bieden op de vrijstelling? Alleszins meer dan € 15000 vermits hij nog geen "stop" gezegd had. En toen begon die klok terug te lopen. Was ik ff niet goed van 😃

Dus Jolien had evengoed misschien uit eigen zak moeten betalen als het van Bart had afgehangen en er geen limiet op de klok stond 🙂

Gelukkig had de productie zo'n actie van iemand als Bart ingecalculeerd.
je kan hem een bericht sturen hier via het forum 😉
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!03 mei 2020, 23:16

 60
BeaVer schreef:nee, echt niet. Het moet nog plezant blijven ook.
Uiteraard moet het plezant blijven, maar denk je nu echt dat het niet meer plezant was toen Gilles (die er maar 2 of 3 dagen was) weg was ?

Cedric schreef:Ik ben eigenlijk 100% zeker dat zij de vragen NIET opgesteld heeft.
Maar tegelijk denk ik wel dat de producers vooraf 20 vragen hebben laten invullen door iedereen en dat ze er daar dan 12 zodanig hebben gekozen dat er vooral voor Alina 'ja'-vragen waren.
Maar goed, we zullen het inderdaad nooit weten.
Dat was het 2de optie die ik in mijn hoofd had, dat de makers vragen hebben opgesteld waarvan ze weten dat Alina 'ja' zou op zeggen..

Maar idd, dit zullen we nooit weten..
Gebruikersavatar

Elrond03 mei 2020, 23:24

 84  Sven
Afbeelding

Toch hartverwarmend zo'n spiegelknuffel (: de reünie was meteen goed
Gebruikersavatar

Polle de Molle03 mei 2020, 23:29

 135  Bert
Zalige aflevering, altijd leuk om die BTS scenes eens te zien. GDC die daar even vergist dat Jolien haar pasvragen niet gewonnen had. Hoh, dat moet toch echt een machtige beleving zijn om daar ooit eens aan mee te kunnen doen. Of gewoon eens te zien hoe het allemaal in elkaar zit voor een dagje om alles zo in beeld te brengen.

De beste quote voor mij deze aflevering is toch wel Bart zijn monopoly vergelijking: "Amai, die bouwt een hotel?!"

Ook zotjes hoe mensen die wekenlang op het verkeerde spoor zitten toch nog ver kunnen komen in het spel.

Ik zat stiekem ook te hopen toen Bart het rode scherm had en ze vroegen aan Salim of hij Bart kon vergeven dat hij ging reageren in de aard van: "bwaja, anders had ik geen 1500 euro kunnen afsnoepen van hem in de loopproef" :p

Zalig einde van weer een boeiend seizoen... Heb er precies nu alweer heimwee naar. Tot de volgende speurtocht!
Gebruikersavatar

joeri.michiels04 mei 2020, 00:54

 176  Sven
masterveecee schreef:je kan hem een bericht sturen hier via het forum 😉
Heb het geprobeerd, maar dat lukt blijkbaar niet bij deelnemers. Jammer
Gebruikersavatar

BeaVer04 mei 2020, 08:12

 1293  Uma
Ik heb je, mol! schreef:Uiteraard moet het plezant blijven, maar denk je nu echt dat het niet meer plezant was toen Gilles (die er maar 2 of 3 dagen was) weg was ?
Met plezant, bedoel ik dat het programma mensen nodig heeft als een Laure die misschien niet zo grappig is, maar voluit voor het geld gaat. Een Christian, sfeermaker, maar hart op de juiste plek en altijd in het belang van de groep en voor het geld. Ook eervolle vermelding naar Gilles en Dorien.
Zo'n mensen houden de groep samen en zorgen ervoor dat het een aangenaam programma blijft voor zowel deelnemers als kandidaten.
Zet 9 mensen als Bart bij een mol en je krijgt een slagveld.
En nee, ik zeg niet dat Bart geen gezellige persoon is, maar als het spel bezig is, dan speelt hij het kei keihard en daar hebben we per seizoen maar 1 iemand van nodig.
Gebruikersavatar

sdz199204 mei 2020, 08:14

 66
Toch prachtig die ongelofelijk verbaasde gezichten bij sommige kandidaten wanneer Alina onthuld wordt. Ik vond het eigenlijk zo veel emotioneler omdat het 1vs1, mol vs kandidaat, was in dat kamertje. Het voelde veel persoonlijker aan dan wanneer ze in groep naar de onthulling kijken. Ik weet niet waarom, maar het was precies of je als kijker zelf in dat kamertje zat. Prachtig in beeld gebracht.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mei 2020, 08:41

 8153
IkBenDeMol schreef:Dat kan evengoed een "regie-aanwijzing" geweest zijn waarschijnlijk.
Misschien hebben ze bij de andere 3 ook even de deur open getrokken om iets te zeggen? Dan viel het voor de toren zeker niet op.
Ik heb je, mol! schreef:Inderdaad een beetje riskant om de mol in te lichtten op de tarmac, daar konden Bart en Christian dit zien. Oké, Alina's moeder moest naar wc, maar als je een beetje doordenkt (Bart en Christian zijnde) waarom zouden ze met Alina spreken in de auto wanneer haar moeder weg is. Echter De Mol-makers zijn ook niet dom uiteraard (integendeel !), dan vraag ik mij af als Bart en Christian hen wel kon zien. Die tarmac was wat verder weg ook..
Of Bart en Christian de auto's konden zien? Dat was toch net de bedoeling?

JBB schreef:Wat een heerlijke aflevering, ik ben voldaan 😂
Ik vond dit seizoen aan de matige kant, maar na al deze info is dat toch anders. Echt zotte plot twists, die ze ons niet konden laten zien tot nu...
Volledig mee eens!

BeaVer schreef:Een onvoorbereide mol tegenover een gigantisch voorbereide mol is een heel groot contrast en dat zie je wel een beetje in de resultaten. Zeker in combinatie met "de deal met de mol".
Ik ben ervan overtuigd dat Elisabet het even goed gedaan zou hebben in de Deal met de mol. Denk maar eens aan haar reactie op de schermen: die was echt magistraal!

Ik heb je, mol! schreef:Dat klopt, heeft geen schietlessen gehad
Maar misschien al heel veel naar de kermis geweest. :mrgreen:

Lodewijk schreef:Hopelijk kunnen ze dit najaar echt op reis gaan, want 2 jaar wachten gaat toch moeilijk zijn 😃
Man, ik word echt zot als ik in 2020 niet op reis kan!

Jay-Lo schreef:Ik denk dat Jolien ook veel chance had dat ze meteen de vrijstellingskoffer nam, of het had heel anders uitgedraaid geweest. Ze zou vol op Christian hebben ingezet.
Dat ze die vrijstelling nam was uiteraard enorm in haar voordeel, maar Bart en Christian hadden nog altijd met haar koffer kunnen afstappen.
Dat ze vol op Christian ingezet zou hebben, geloof ik langs geen kanten.

joeri.michiels schreef:Heb het geprobeerd, maar dat lukt blijkbaar niet bij deelnemers. Jammer
Maar best. Anders worden die mensen overspoeld met berichten. Dat is uiteraard niet de bedoeling.
Gebruikersavatar

BeaVer04 mei 2020, 08:56

 1293  Uma
chicawah.janssen schreef: Ik ben ervan overtuigd dat Elisabet het even goed gedaan zou hebben in de Deal met de mol. Denk maar eens aan haar reactie op de schermen: die was echt magistraal!
Daar twijfel ik niet aan. Elisabet is en blijft momenteel mijn topmol!
Maar of Alina even magistraal ging zijn bij de schermen als Elisabet dat was, dat betwijfel is wel een beetje. Elisabet heeft veel moeten improviseren op het moment zelf en dat heb ik minder gezien bij Alina dit seizoen.
Gebruikersavatar

lucu04 mei 2020, 10:06

 551  Sven
chicawah.janssen schreef:Ik vind dat ze de reünie toch leuk aangepakt en gebracht hebben, niet alleen door ze allemaal samen op GDC's scherm te zetten (met weer een fantastische Dorien!), maar ook de kandidaten die allemaal weer voor de spiegel zitten met de mol en Alina die dan haar kap afdoet, de finalisten die thuis gefilmd worden tijdens de finale...
En hoe zalig die reactie van Alina's mama!

Afbeelding
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12