Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mei 2020, 20:26

 8153
Fluppy schreef:We beginnen met een minuut stilte...
De mol is weer gedaan voor (minstens? :? ) een jaar, jammer genoeg. :cry:

Die laatste aflevering, ik viel bijna uit mijn zetel!
Ze hebben ons toch weer goed liggen gehad, en dan bedoel ik eigenlijk de kandidaten. Voornamelijk twee dan, Bart en Christian, wat een kerels. 😂

Hoe komt die Bart toch bij zijn uitspraken.
Dat hij er nu net deze uitpikt bij een persoon met dwerggroei is echt absurd. 😂
De uitspraak zou ook meteen het spel in een bepaalde plooi leggen:

Afbeelding
Afbeelding

De mensenkennis van Christian zorgde ervoor dat er een belletje begon te rinkelen. Hij hield hier toch wel wat een raar gevoel bij over zoals we later te zien krijgen in de aflevering. Iets waar hij dus rekening mee ging houden.

[img]https://www.mupload.nl/img/j6yr0mdai.21.32.png[/...
Fluppy, je analyses en samenvattingen zijn echt de max ! Volgend jaar weer naar het forum komen hé en dan vanaf de eerste aflevering! 😃

Cedric schreef:Die interactie tussen Alina en Christian vond ik zó schoon.. Zo oprecht, zo puur, zo mooi. Ik blijf daar een topkoppel in zien. Ja, ik weet het, ze hebben beiden intussen een lief (niet elkaar), ma toch.
Fantastische mensen.
Echt ontroerend mooi was dat.

Heeft Alina intussen ook een lief? Tsssssss Cédric, je hebt je kans verkeken. 😛
Gebruikersavatar

JBB04 mei 2020, 21:26

 439  Uma
Ik wil trouwens ook graag eens iedereen hier op het forum bedanken. De voorbije weken was dit forum de tofste plaats op het internet, zeker met wat er allemaal op ons af is gekomen. Ik hoop ongelofelijk hard dat men er in slaagt om de volgende reeks op te nemen, en volgend jaar uit te zenden. Dit was de eerste keer dat ik hier actief heb meegedaan op het forum, maar ik kom dus sowieso terug bij het volgende seizoen 😎


➡️ Nog 1 laatste vaststelling omtrent dit seizoen: geen proef met dieren, geen proef met kinderen (toch 2 klassiekers). Joost mag weten waarom, maar hopelijk komt dat terug want dat zijn vaak heel leuke opdrachten.

Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 mei 2020, 21:30

 2354  Uma
Ook geen paintballproef. Maar ondanks deze missende proeven was het weer een geweldig seizoen!
Gebruikersavatar

joachim.morrens04 mei 2020, 22:24

 200  Yens
Fluppy schreef:We beginnen met een minuut stilte...
De mol is weer gedaan voor (minstens? :? ) een jaar, jammer genoeg. :cry:

Die laatste aflevering, ik viel bijna uit mijn zetel!
Ze hebben ons toch weer goed liggen gehad, en dan bedoel ik eigenlijk de kandidaten. Voornamelijk twee dan, Bart en Christian, wat een kerels. 😂

Hoe komt die Bart toch bij zijn uitspraken.
Dat hij er nu net deze uitpikt bij een persoon met dwerggroei is echt absurd. 😂
De uitspraak zou ook meteen het spel in een bepaalde plooi leggen:

Afbeelding
Afbeelding

De mensenkennis van Christian zorgde ervoor dat er een belletje begon te rinkelen. Hij hield hier toch wel wat een raar gevoel bij over zoals we later te zien krijgen in de aflevering. Iets waar hij dus rekening mee ging houden.

[img]https://www.mupload.nl/img/j6yr0mdai.21.32.png[/...
Fantastisch gedaan!! :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva05 mei 2020, 09:15

 2204
Vermoljoen schreef:Ook geen paintballproef.

Maar vooral ... GEEN VERFBOM! :(

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Topmol + topwinnaar + topafvallers = topseizoen :hartje: :hartje: :hartje:
Gebruikersavatar

Fluppy05 mei 2020, 09:32

 19
chicawah.janssen schreef:Fluppy, je analyses en samenvattingen zijn echt de max ! Volgend jaar weer naar het forum komen hé en dan vanaf de eerste aflevering! 😃

Haha bedankt Chicawah. :mrgreen: Al goed dat mijn analyse van Bart zijn lichaamstaal bij de vuurwerkeliminatie juist was want het was toch wel opmerkelijk dat Alina daar niet wist wie het rode scherm had.
Ja, volgend jaar ben ik er terug bij. Nu maar hopen dat het effectief volgend jaar is, en niet pas binnen twee jaar. 😉
joachim.morrens schreef: Fantastisch gedaan!! :mrgreen:
Dankje Joachim. 🙂
JBB schreef:Ik wil trouwens ook graag eens iedereen hier op het forum bedanken. De voorbije weken was dit forum de tofste plaats op het internet, zeker met wat er allemaal op ons af is gekomen. Ik hoop ongelofelijk hard dat men er in slaagt om de volgende reeks op te nemen, en volgend jaar uit te zenden. Dit was de eerste keer dat ik hier actief heb meegedaan op het forum, maar ik kom dus sowieso terug bij het volgende seizoen 😎
Volledig mee akkoord, ook voor mij dus de eerste keer hier, maar niet de laatste. 😎
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2020, 09:45

 8153
JBB schreef:Ik wil trouwens ook graag eens iedereen hier op het forum bedanken. De voorbije weken was dit forum de tofste plaats op het internet, zeker met wat er allemaal op ons af is gekomen. Ik hoop ongelofelijk hard dat men er in slaagt om de volgende reeks op te nemen, en volgend jaar uit te zenden. Dit was de eerste keer dat ik hier actief heb meegedaan op het forum, maar ik kom dus sowieso terug bij het volgende seizoen 😎


➡️ Nog 1 laatste vaststelling omtrent dit seizoen: geen proef met dieren, geen proef met kinderen (toch 2 klassiekers). Joost mag weten waarom, maar hopelijk komt dat terug want dat zijn vaak heel leuke opdrachten.

Tot volgend jaar!
Het forum is zeer verslavend. Eens je het ontdekt hebt, wil je er nooit meer weg. 😉
Ik lees je bijdragen graag, dus inderdaad hopelijk tot volgend jaar!
Gebruikersavatar

joachim.morrens05 mei 2020, 10:35

 200  Yens
Inderdaad verslavend... En nu is het weer gedaan :(
Kunnen we niet gewoon met z'n allen teru gaan een vorig seizoen beginnen en dat wekelijks bespreken :mrgreen:
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2020, 11:00

 2354  Uma
De Duitse Mol begint vanaf morgen en daar is in het off-topic gedeelte nog een apart topic voor 😉
Mij zal je nog wel af en toe zien. En de kans is er dat er volgend jaar iets tofs komt, maar daar moet ik eerst nog goedkeuring voor krijgen....
Gebruikersavatar

joachim.morrens05 mei 2020, 11:04

 200  Yens
Volgend jaar iets tofs? :mrgreen:
Een molversie voor het mollenforum ofzo? 😃
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2020, 11:06

 2354  Uma
Ik zeg niks. Ik wil jullie niet enthousiast maken voor iets dat misschien nooit gaat komen 😉
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12