Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2020, 21:59

 8153
Ik vind dat ze de reünie toch leuk aangepakt en gebracht hebben, niet alleen door ze allemaal samen op GDC's scherm te zetten (met weer een fantastische Dorien!), maar ook de kandidaten die allemaal weer voor de spiegel zitten met de mol en Alina die dan haar kap afdoet, de finalisten die thuis gefilmd worden tijdens de finale...
En hoe zalig die reactie van Alina's mama!
Gebruikersavatar

IkBenDeMol03 mei 2020, 22:00

 287
Hoe goed ik het ook vond dit seizoen van Alina en de rest...

Ik hoop dat volgend seizoen weer een classic Mol wordt.
Iedereen begint van 0.
Geen onvoorbereide Mol maar ook geen té voorbereide. De Mol moet ook niet in een warm bedje terecht komen.

Al kunnen ze misschien niet meer terug nu?
Gebruikersavatar

Cat_Cl03 mei 2020, 22:03

 38  Philippe
Wat een waardige afsluiter! Ik heb genoten van de eerste minuut tot de laatste, gelachen, gehuild en met open mond naar het scherm zitten staren. Nogmaals bedankt aan de volledige crew!

Ik ben ook blij om te horen dat Jolien al het langst op Alina zat en dan ook nog eens 30 op 30 had. Velen hier hadden liever Bart als winnaar gezien en ik heb me hier de afgelopen weken soms wel eens geërgerd aan bepaalde mensen die heel negatief deden over Jolien. Maar ik vond het een topkandidate en ook al had ik Bart ook zeker de overwinning gegund, voor mij blijft ze zeker de verdiende winnares.

Fingers crossed dat er ook volgend jaar een nieuwe editie komt 😃
Gebruikersavatar

Paracetamol03 mei 2020, 22:06

 40
IkBenDeMol schreef: Ik hoop dat volgend seizoen weer een classic Mol wordt.
Geen onvoorbereide Mol maar ook geen té voorbereide. De Mol moet ook niet in een warm bedje terecht komen.
Al kunnen ze misschien niet meer terug nu?
Bedoel je daarmee de eerste 3 seizoenen? Want vanaf seizoen 4 zijn de mollen altijd al enorm voorbereid (behalve Elisabet ofcourse), Eline hadden ze zelf duiklessen gegeven.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol03 mei 2020, 22:07

 287
Eigenlijk wel ja, al zat dat waarschijnlijk minder spectaculair zijn en minder interessant voor de kijker.
Gebruikersavatar

Cadfael03 mei 2020, 22:09

 229  Uma
Het was een waardige afsluiter van dit seizoen.
Het was een toffe reünie-aflevering, waarbij ik gelachen heb, maar ook met open mond naar heb gekeken. Ik viel van de ene verbazing in de andere.
Topseizoen en topkandidaten! En natuurlijk een fantastische mol!
Gebruikersavatar

Mollenspeurder03 mei 2020, 22:16

 47
Dat van die interventie bij het rijden op de tarmac toch ook beetje onnodig imo. Effe als crew nog komen zeggen dat ze geen 70 mag rijden, neemt alle spontaniteit van het zijn van de mol toch wat weg in mijn ogen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2020, 22:17

 8153
Cat_Cl schreef:Ik ben ook blij om te horen dat Jolien al het langst op Alina zat en dan ook nog eens 30 op 30 had.
Inderdaad heeft Jolien de overwinning dubbel en dik verdiend. Het is blijkbaar ook de eerste keer in de geschiedenis van de De Mol dat de winnaar 30/30 had.
En dan is Alina ook nog eens de jongste mol ooit en bovendien slechts door 2 mensen ontmaskerd (waarvan 1 haar ontmaskerde doordat hij te weten kwam dat hij verkeerd zat).
Het was een seizoen waar records gebroken zijn. 😃
Gebruikersavatar

Poirot03 mei 2020, 22:18

 299
Waarom? Er is niet meer te vertellen toch?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2020, 22:19

 8153
Mollenspeurder schreef:Dat van die interventie bij het rijden op de tarmac toch ook beetje onnodig imo. Effe als crew nog komen zeggen dat ze geen 70 mag rijden, neemt alle spontaniteit van het zijn van de mol toch wat weg in mijn ogen.
Was inderdaad een beetje een flauwe/overbodige briefing. Ze zou uit zichzelf echt wel geweten hebben dat ze wat trager dan 70 moest rijden als de anderen haar opdroegen 70 te rijden.

Poirot schreef:Waarom? Er is niet meer te vertellen toch?
Waarop reageer jij nu?
Gebruikersavatar

Mollenspeurder03 mei 2020, 22:21

 47
chicawah.janssen schreef:Inderdaad heeft Jolien de overwinning dubbel en dik verdiend. Het is blijkbaar ook de eerste keer in de geschiedenis van de De Mol dat de winnaar 30/30 had.
En dan is Alina ook nog eens de jongste mol ooit en bovendien slechts door 2 mensen ontmaskerd (waarvan 1 haar ontmaskerde doordat hij te weten kwam dat hij verkeerd zat).
Het was een seizoen waar records gebroken zijn. 😃
Ik had altijd in m'n hoofd dat Cathy en Hanne 30/30 ex-aequo hadden, niet dus?
Gebruikersavatar

Jansen03 mei 2020, 22:21

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Was inderdaad een beetje een flauwe/overbodige briefing. Ze zou uit zichzelf echt wel geweten hebben dat ze wat trager dan 70 moest rijden als de anderen haar opdroegen 70 te rijden.
Klopt, ik vraag me af wat Bart en Christian hiervan gedacht hebben? Die moeten toch gezien hebben vanuit die torens dat iemand van de crew de deur van haar auto opendeed?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12