Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

géry.vantroyen03 mei 2020, 23:48

 8
Beste molgenoten, ik hoop dat ik dit op de juiste manier doe.

Ik heb lang getwijfeld of ik dit zou posten maar zou het kunnen dat de ware identiteit van de mol op voorhand is uitgelekt?
Uitgelekt is misschien een fout woord maar hier is mijn verhaaltje:

De eerste aflevering was maar net begonnen en mijn vrouw zei "Oh ja, Alina is de mol".
Hoe weet jij dat nu al? vroeg ik.
"Ik heb dat al gezien op TV maar ik weet niet meer waar of wanneer"

En dan, bij de finale,kwamen die beelden van GDC (opgenomen voor het begon) die tegen Alina zei dat ze erbij was, Alina heel blij.
"Natuurlijk ben je erbij want je bent de mol" zegt GDC.
"Ja da's waar" zei Alina.
"Dat zijn de beelden die ik gezien had" zegt mijn vrouw.

Nu is mijn vraag natuurlijk of dat kan kloppen, anders is er iets mis met mijn vrouw en zijn er kosten aan. ?????
Gebruikersavatar

happyfello03 mei 2020, 23:52

 326  Uma
Graag haar even de lottocijfers voor volgende week doorgeven aub... liefst in een privébericht 😉
Gebruikersavatar

Polle de Molle03 mei 2020, 23:58

 135  Bert
Ik denk dat als die beelden gelekt zouden geweest zijn, dit al lang op het internet zou gestaan hebben. En de regel van "eens op het internet, altijd op het internet", zal het voor de crew zeer moeilijk zijn om dit overal tegen te kunnen houden. Hoe vlug tegenwoordig zaken al gedeeld kunnen worden met fora, whatsapp, facebook en andere social media...

Ik zou ook niet inzien waarom ze deze beelden al zouden lekken, het is te riskant voor de persoon die dit zou lekken om niet de hele productie te moeten betalen. En vier zelf wil zichzelf niet in de voet schieten om direct in hun kaarten te laten kijken bij hun meest bekeken programma.

Wat wel mogelijk is dat iemand van de crew zich versproken zou hebben in een dronken avond of weet ik veel wat, maar dan nog hangt er daar een zeer grote geldboete boven het hoofd. Aan één kant is het mogelijk om een lek te hebben, Game of thrones had dit meerdere keren, maar die leaks waren dan wel heel gemakkelijk op het internet te vinden.

Het internet in Vlaanderen zou ontploft zijn mocht dit ergens eerder getoond zijn geweest.
Gebruikersavatar

SherlockMolmes04 mei 2020, 00:22

 57
Ik kan me ook niet herinneren dat dit ooit voorbij is gekomen. Deja vu of verkeerd onthouden gewoon? (mandela effectje)
Gebruikersavatar

Klaartje04 mei 2020, 00:25

 2245  Uma
Het is toch mogelijk dat iemand net dat betreffende fragment toevallig ergens gezien heeft? Iemand die in de gebouwen van Woestijnvis werkt (bvb iemand van het onderhoudspersoneel, de poetsploeg of zo)?

Het siert die persoon dan wel dat ze die kennis niet publiekelijk bekend gaat maken, maar gewoon voor zichzelf houdt. En zeker niet overgaat tot het bekendmaken ervan via twitter, facebook of andere asociale media, de kanalen waarover we over veertig jaar zullen zeggen dat ze het einde van de beschaving hebben ingeluid.

Het kan toch ook gebeuren dat ze tijdens de opnames Vlamingen tegenkomen, die misschien iets zien van een opdracht in één van de laatste dagen, als ze nog met weinigen zijn. Als die mensen iets zien, wordt aan hen toch ook vriendelijk gevraagd om dit voor zich te houden en het niet aan de grote klok te hangen. Als het seizoen dan begint en die mensen kijken toevallig ook naar De Mol, dan weten die eigenlijk ook al wie ver is geraakt in het spel. Maar toch "klikken" die mensen niet. Dat siert hen. Dat noem ik beschaving, dat getuigt van respect.
Gebruikersavatar

joachim.morrens04 mei 2020, 00:30

 200  Yens
géry.vantroyen schreef:Beste molgenoten, ik hoop dat ik dit op de juiste manier doe.

Ik heb lang getwijfeld of ik dit zou posten maar zou het kunnen dat de ware identiteit van de mol op voorhand is uitgelekt?
Uitgelekt is misschien een fout woord maar hier is mijn verhaaltje:

De eerste aflevering was maar net begonnen en mijn vrouw zei "Oh ja, Alina is de mol".
Hoe weet jij dat nu al? vroeg ik.
"Ik heb dat al gezien op TV maar ik weet niet meer waar of wanneer"

En dan, bij de finale,kwamen die beelden van GDC (opgenomen voor het begon) die tegen Alina zei dat ze erbij was, Alina heel blij.
"Natuurlijk ben je erbij want je bent de mol" zegt GDC.
"Ja da's waar" zei Alina.
"Dat zijn de beelden die ik gezien had" zegt mijn vrouw.

Nu is mijn vraag natuurlijk of dat kan kloppen, anders is er iets mis met mijn vrouw en zijn er kosten aan. ?????

Ik heb het nooit ergens zien passeren en ben het eens met alle bovenstaande posts. Maar dit is wel iets zeer freaky :mrgreen:
Gebruikersavatar

Polle de Molle04 mei 2020, 00:42

 135  Bert
Een reden kan ook zijn dat je niet wist dat je vrouw voor de mol werkt? Mss wat hardhorigheid of alles verkeerd verstaan?

"Schatje, ik heb mijn nieuwe job!"
"Ah super, zeg eens vlug, ben de voetbal aan het checken."
"Ik werk voor het programma de mol."
"Aaah, werken voor de gamma in Mol."

Maar wat Klaartje zegt zou wel wat meer plausibel zijn 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mei 2020, 08:59

 8153
géry.vantroyen schreef:Beste molgenoten, ik hoop dat ik dit op de juiste manier doe.

Ik heb lang getwijfeld of ik dit zou posten maar zou het kunnen dat de ware identiteit van de mol op voorhand is uitgelekt?
Uitgelekt is misschien een fout woord maar hier is mijn verhaaltje:

De eerste aflevering was maar net begonnen en mijn vrouw zei "Oh ja, Alina is de mol".
Hoe weet jij dat nu al? vroeg ik.
"Ik heb dat al gezien op TV maar ik weet niet meer waar of wanneer"

En dan, bij de finale,kwamen die beelden van GDC (opgenomen voor het begon) die tegen Alina zei dat ze erbij was, Alina heel blij.
"Natuurlijk ben je erbij want je bent de mol" zegt GDC.
"Ja da's waar" zei Alina.
"Dat zijn de beelden die ik gezien had" zegt mijn vrouw.

Nu is mijn vraag natuurlijk of dat kan kloppen, anders is er iets mis met mijn vrouw en zijn er kosten aan. ?????
Ik zou eerder denken aan een déjà vu.
Gebruikersavatar

Poirot04 mei 2020, 09:28

 299
Altijd die stagiaires e :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator04 mei 2020, 14:16

 3483  Uma
géry.vantroyen schreef:....
De eerste aflevering was maar net begonnen en mijn vrouw zei "Oh ja, Alina is de mol".
Hoe weet jij dat nu al? vroeg ik.
"Ik heb dat al gezien op TV maar ik weet niet meer waar of wanneer"
...
"Dat zijn de beelden die ik gezien had" zegt mijn vrouw.
Ik denk dat er kosten aan zijn, zo rond de 10.200€ en nog wat Artispunten.

Alle gekheid op een stokje, 1 lek in een programma als De Mol (wellicht het meest doorgespit programma ooit) zou meteen de ronde doen.
Gebruikersavatar

géry.vantroyen04 mei 2020, 18:49

 8
Bedankt voor de reacties mensen, jullie hebben natuurlijk overschot van gelijk.
Ik zal mijn vrouw haar carburator eens nazien want daar is iets mis mee denk ik 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2020, 13:49

 8153
Als ze paranormale gaven heeft, kan je er nog veel geld uit slaan! 😉