Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT05 mei 2020, 23:30

 767  Yens
Iemand een voorkeur voor een land voor volgend jaar trouwens?
Gebruikersavatar

Elrond05 mei 2020, 23:54

 84  Sven
Zou het wel graag zien in Canada of Noorwegen/Finland.. maar dan moet je wrs ergens in augustus gaan filmen

Mauritius of Ghana ofzo moet ook wijs zijn denk ik! Veel weet ik niet van die landen, maar daar doen ze het toch ook allemaal vree anders, niet? Vind het wel nice om naast de spanning en leute van het spel ook die cultuurshock te voelen, zeker in van die ruwere landen
Gebruikersavatar

Paracetamol06 mei 2020, 00:02

 40
Mollenjager-DT schreef:Iemand een voorkeur voor een land voor volgend jaar trouwens? (Ik wist niet waar ik het anders moest posten en dit leek mij het meest gepaste topic hiervoor.)
Japan zou ik heel erg cool vinden, combinatie van hypermodern en mooie natuur/cultuur.
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mei 2020, 00:11

 3483  Uma
Elrond schreef:Mauritius of Ghana ofzo moet ook wijs zijn denk ik!
Organisatorisch niet haalbaar vrees ik (veiligheid, voorzieningen, cultuurverschillen).
En met de corona situatie is het nog afwachten hoe de situatie evolueert : sommige landen verkeren nog in de beginfase van de epidemie.
Gebruikersavatar

Elrond06 mei 2020, 00:13

 84  Sven
Met de coronasituatie is het idd afwachten hoe het daar loopt, maar zijn de cultuurverschillen met die landen echt zo groot dat ze er daarom niet zouden gaan filmen?
Gebruikersavatar

Cadfael06 mei 2020, 00:36

 229  Uma
Voor Amerika: Chili of Peru, voor Afrika: Kenia of Namibië, voor Azië: Japan of Cambodja.
Zou Centraal-Azië, zoals Kirgizië of Oezbekistan, ook niet kunnen? Nieuw-Zeeland is cool, maar waarschijnlijk te duur. Of kiezen ze een keer voor een noordelijke bestemming, zoals Canada of Ijsland?
Gebruikersavatar

Elrond06 mei 2020, 00:43

 84  Sven
Bij Ijsland moet ik meteen denken aan die reeks van Bart De Pauw, waarbij hij samen met Jonas Van Geel en Stefaan Degand in Ijsland belandt.. En gek worden van de zon die nauwelijks onder gaat 🙂

Kan je daar in november gaan filmen?
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mei 2020, 01:03

 3483  Uma
Elrond schreef:Met de coronasituatie is het idd afwachten hoe het daar loopt, maar zijn de cultuurverschillen met die landen echt zo groot dat ze er daarom niet zouden gaan filmen?
In Islam-landen hangt het zeer sterk af van de strekking. Een vrouw kan in sommige landen niet met blote billen (of een decolleté) lopen (of mag zelf geen blote armen tonen. In de toeristische gebieden kan het nog meevallen maar De Mol zal dat toch grotendeels willen vermijden.
Gebruikersavatar

Lodewijk06 mei 2020, 01:49

 146
Elrond schreef:Bij Ijsland moet ik meteen denken aan die reeks van Bart De Pauw, waarbij hij samen met Jonas Van Geel en Stefaan Degand in Ijsland belandt.. En gek worden van de zon die nauwelijks onder gaat 🙂

Kan je daar in november gaan filmen?
De Biker Boys! Haha wat een absurd grappig programma was dat! :p
En absoluut! In november zal het er eerder donker zijn dan constant licht 😉
Gebruikersavatar

Jansen06 mei 2020, 07:04

 3423  Yens
Als je naar het noorden gaat, dan moet het programma zeker ergens in augustus of zo opgenomen worden, maar met de huidige corona situatie, is het misschien net een opportuniteit? Landen als Noorwegen en Finland zitten met heel lage cijfers, dus misschien is het deze keer een goeie optie 😃 . Ik zou het alvast niet erg vinden :!:
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT06 mei 2020, 08:21

 767  Yens
Met Amerika heb ik het wel even 'gehad' na Argentinië en Mexico. Een Arabisch land lijkt me ook wel eens leuk, zoals Marokko ofzo. Egypte heeft ook een mooie cultuur en geschiedenis om iets mee te doen. India schoot mij ook ineens te binnen.
Gebruikersavatar

lucu06 mei 2020, 10:55

 551  Sven
Mollenjager-DT schreef:Met Amerika heb ik het wel even 'gehad' na Argentinië en Mexico.
Akkoord, tenzij er voor Cuba wordt gekozen, dat is toch nog een volledig andere couleur locale.
Swingende muziek, gevarieerde landschappen, heerlijke keuken, sympathieke bevolking, rijke cultuur & geschiedenis...

Een opdracht door de straten van Havana in van die klassieke, Amerikaanse auto's: zááálig!

Afbeelding

Maïs kappen? Sigaartjes rollen? Een lasergunopdracht in de Cubaanse jungle?

En voor de finale: de mol die opduikt vanuit een weelderige sigarenrook? 😉