Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

BeaVer07 mei 2020, 17:38

 1293  Uma
Canada, dat kan in elk seizoen.
Gebruikersavatar

Tijlie907 mei 2020, 17:42

 63  Uma
Vermoljoen schreef:Stiekem reken ik Mexico erbij 😉
Dat is Noord-Amerika!!! 😉
Gebruikersavatar

Vermoljoen07 mei 2020, 18:30

 2354  Uma
Canada of een staat in de VS kan ook zeker tof zijn, maar toch zie ik liever eerst nog eens een seizoen in Afrika. Dit is puur voorkeur, uiteindelijk maakt het voor mij toch niets uit, want elk land kan interessant zijn
Gebruikersavatar

BeaVer07 mei 2020, 18:33

 1293  Uma
Er zijn toch wel vele afrikaanse landen waar je als blanke je niet moet gaan vertonen. Of als vrouw. Of nog erger, als blanke vrouw. of ben ik mis?
Gebruikersavatar

salb07 mei 2020, 18:37

 352  Sven
Ze zijn in 1 continent nog niet geweest dus Australië of Nieuw-Zeeland lijkt mij leuk.
Gebruikersavatar

ex-molinator07 mei 2020, 18:40

 3483  Uma
BeaVer schreef:Er zijn toch wel vele afrikaanse landen waar je als blanke je niet moet gaan vertonen. Of als vrouw. Of nog erger, als blanke vrouw. of ben ik mis?
Er zijn landen, eigenlijk vooral plaatsen waar je wel moet opletten maar Afrika moet absoluut niet gedemoniseerd worden.
Ik heb lang in Afrika gewoond en vond het fantastisch (ok, niet voor alles, maar als je interesse en respect voor andere gebruiken toont, wordt je goed ontvangen).
Gebruikersavatar

Jansen08 mei 2020, 07:30

 3423  Yens
Vermoljoen schreef:2 keer Amerika, nu blij? 😛
Als je de term Latijns-Amerika gebruikt, dan klopt het wel Vermoljoen 😉.

Een Afrikaans land dat ik nog niet heb gezien hier, is Ethiopië 🙂 . Dat land doet het uitstekend, een neef van mij is er vorig jaar geweest voor zijn werk en hij was onder de indruk.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mei 2020, 07:37

 8153
Grappig! Ik heb gisteren net een optie genomen op een reis naar Ethiopië (reis met vertrek op 25 september, ik hoop dat dat lukt)! 😃
Gebruikersavatar

Jansen08 mei 2020, 07:49

 3423  Yens
Ik was net je posts in off-topic aan het lezen 😃
Gebruikersavatar

happyfello08 mei 2020, 09:17

 326  Uma
ex-molinator schreef:Er zijn landen, eigenlijk vooral plaatsen waar je wel moet opletten maar Afrika moet absoluut niet gedemoniseerd worden.
Ik heb lang in Afrika gewoond en vond het fantastisch (ok, niet voor alles, maar als je interesse en respect voor andere gebruiken toont, wordt je goed ontvangen).
Afrika ligt natuurlijk iets moeilijker aangezien er een minimum minimorum aan infrastructuur moet zijn (cfr. reeks in Zuid-Afrika) maar ik zou als opties durven suggereren : Botswana, Ethiopië, Kaapverdische eilanden, Kenia, Malawi, Mauritius, Mozambique, Tanzania + Zanzibar, Zimbabwe (beginnen met een proef hangend boven Victoria Falls)... Afrika zou mooi zijn.
Gebruikersavatar

Lodewijk09 mei 2020, 12:55

 146
ex-molinator schreef:Er zijn landen, eigenlijk vooral plaatsen waar je wel moet opletten maar Afrika moet absoluut niet gedemoniseerd worden.
Ik heb lang in Afrika gewoond en vond het fantastisch (ok, niet voor alles, maar als je interesse en respect voor andere gebruiken toont, wordt je goed ontvangen).
Ah ik ook! Zalig 😃 Waarda? Ik zat in Guinee voor 2 jaar. Goeie herinneringen 😃