Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 okt 2020, 22:54

 2354  Uma
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/vandaag/20 ... d20201026/

GIlles De Coster was dus inderdaad te gast en heeft het helemaal in het begin even gehad over de opnames van De Mol. Interessant om alvast te weten: het nieuwe seizoen zal weer rond de lente starten, dus in maart zoals de laatste jaren.

Hier een screenshot van wat hij aanhad:
Afbeelding

En hier de vlag van Estland:
Afbeelding

Het zijn dus dezelfde kleuren, maar wel in een andere volgorde...
Gebruikersavatar

Poirot27 okt 2020, 10:33

 299
Ik dacht dat het nieuwe seizoen in België zou blijven?
Gebruikersavatar

masterveecee27 okt 2020, 11:16

 3547  Sven
Vermoljoen schreef:https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/vandaag/20 ... d20201026/

GIlles De Coster was dus inderdaad te gast en heeft het helemaal in het begin even gehad over de opnames van De Mol. Interessant om alvast te weten: het nieuwe seizoen zal weer rond de lente starten, dus in maart zoals de laatste jaren.

Hier een screenshot van wat hij aanhad:
Afbeelding

En hier de vlag van Estland:
Afbeelding

Het zijn dus dezelfde kleuren, maar wel in een andere volgorde...
zijn wel iets meer kleurenbalken op z'n shirt ze 😉
Afbeelding
Hopla, eerste zoektocht van het nieuwe seizoen, done! 😎
Gebruikersavatar

Poirot27 okt 2020, 14:55

 299
Het Nederlandse seizoen van WIDM start volgend jaar ook weer. Waarschijnlijk moet ik het tegelijkertijd gaan kijken met de Vlaamse Mol :mrgreen:

Ik vind de Vlaamse Mol nog steeds veel leuker dan de Nederlandse. Ik hoop (en denk) dat dit seizoen ook weer een spektakel wordt.
Gebruikersavatar

marc.koenen28 okt 2020, 20:15

 122
door Poirot » Gisteren, 14:55
Het Nederlandse seizoen van WIDM start volgend jaar ook weer. Waarschijnlijk moet ik het tegelijkertijd gaan kijken met de Vlaamse Mol :mrgreen:

Ik vind de Vlaamse Mol nog steeds veel leuker dan de Nederlandse. Ik hoop (en denk) dat dit seizoen ook weer een spektakel wordt.
WIDM start op 3 januari 2021.Gilles vertelde dat het Vlaamse seizoen in het voorjaar start.Dus ik vermoed dat ze op elkaar gaan aansluiten dan.
Ik gokte ook op Estland,daar had men corona redelijk goed onder controle de afgelopen maanden.
Gebruikersavatar

Poirot28 okt 2020, 20:19

 299
Estland zou best nog eens kunnen. Ik denk dat we nog een hint zullen krijgen ergens in de komende maanden.
Gebruikersavatar

Cadfael06 nov 2020, 15:06

 229  Uma
Of zou gewoon de Baltische staten kunnen? Estland, Letland, Litouwen? Maar denk wel dat ze met Corona in één land zouden blijven, en niet in verschillende landen zouden opnemen.

Of een balkanland, zoals Kroatië of Bulgarije
Gebruikersavatar

Poirot06 nov 2020, 20:31

 299
Ze blijven meestal wel in 1 land. Ze zullen niet allemaal in een ander land terecht komen, zoals in Nederland is gebeurd.