Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Social25 okt 2020, 10:36

 353  Uma
Opnames nieuw seizoen ‘De Mol’ al achter de rug: “Geen evidentie in deze onzekere tijden”
TVFans van ‘De Mol’ kunnen alvast beginnen aftellen. In het voorjaar zal het nieuwe seizoen te zien zijn op VIER. Dat vertelt presentator Gilles De Coster (39) in De Zondag.

Bron: De Zondag
“Ik ben blij en opgelucht dat ik mag bevestigen dat we de opnames van het nieuwe seizoen van ‘De Mol’ succesvol hebben afgerond", laat Gilles De Coster weten in De Zondag. “Dat was - en is - allerminst een evidentie in deze onzekere tijden." De presentator legt uit dat de productie dit jaar vroeger dan normaal met de opnames begon. Bovendien moesten er zeer strenge coronaregels gevolgd worden “om elk risico te vermijden. We hebben vooraf een veiligheidsprotocol opgemaakt met de verschillende maatregelen", klinkt het. “Zo werden kandidaten, redactie, crew en andere medewerkers onderverdeeld in zeer strikt afgescheiden bubbels. Iedereen werd meermaals getest en uiteraard waren er de gouden regels rond sociale afstand, handhygiëne en de mondmaskerplicht. Daarnaast was er dit jaar ook een coronamanager mee die onder meer moest letten op de naleving van de afspraken."

Naar waar de kandidaten dit jaar zijn afgereisd, wil De Coster traditiegetrouw niet verklappen. Ook wie de kandidaten zijn blijft nog geheim. Zeker is al wel dat erg veel mensen interesse hadden in een deelname. Maar liefst 14.021 Vlamingen schreven zich in voor het avontuur - een record. Uiteindelijk mochten tweehonderd mensen op gesprek, waaruit dan de reisgezellen (meestal tien) werden gekozen. De Coster is in ieder geval blij met het werk dat zijn team heeft verzet. “Ik ben heel dankbaar dat we een mooie en nieuwe reeks hebben gedraaid. ‘De Mol' zal er zijn in het voorjaar, met alles erop en eraan, en ik kijk er nu al heel hard naar uit om dat nieuwe avontuur op Vlaanderen los te laten."
Gebruikersavatar

isabelle.DS25 okt 2020, 12:38

 50
Joepie! Vanaf nu is alles weer verdacht en kan alles weer te maken hebben met de bekendmaking van de locatie! De speurtocht kan beginnen! Zal deugd doen in deze vreemde tijden. Ik kijk er alvast naar uit om weer samen met jullie op zoek te gaan.
Fijne zondag, allemaal!
Gebruikersavatar

Jay-Lo25 okt 2020, 13:50

 1690  Sven
En nu uitkijken naar de bekendmaking van de locatie. Vorig jaar was dat op 3 december.
Gebruikersavatar

yevo25 okt 2020, 14:45

 281  Uma
Yes! Here we go 😃 .

Gilles zegt wel dat ze NET terug zijn. Terwijl er vorige zondag nog een verhaal van hem op instagram stond dat hij gewoon in de zetel naar de ronde van Vlaanderen zat te kijken... Ofwel bedoelt hij iets minder 'net' zoals men mede molloten al besproken hebben in het locatie topic.
Gebruikersavatar

Andreas25 okt 2020, 15:55

Molerator  113
iets om naar uit te kijken 😃
Gebruikersavatar

JBB25 okt 2020, 16:37

 439  Uma
Echt zot dat ze het geflikt hebben. Ik had er geen goede hoop op dit jaar (en dacht: als ze gaan dan moeten ze in de zomer gaan deze keer). Het zal waarschijnlijk ook een beetje anders zijn dan anders, misschien wat meer opdrachten buiten in de natuur?


Maar ben content dat we een nieuw seizoen krijgen 😃
Ligt het trouwens aan mij, of is Gilles niet echt fel gebruind? Misschien toch een locatie dichter bij huis?
Gebruikersavatar

Jansen26 okt 2020, 06:46

 3423  Yens
JBB schreef:Ligt het trouwens aan mij, of is Gilles niet echt fel gebruind? Misschien toch een locatie dichter bij huis?
Klopt, was me ook opgevallen. Het kan bijna niet anders dat het opnieuw een bestemming in Europa is (denk ik). Een land dat lang groen gebleven is in Europa is Bulgarije.
Gebruikersavatar

Jimmy26 okt 2020, 08:41

 197  Anke
Dit is echt een knappe prestatie! Daar waar de opnames steeds in het najaar hebben plaatsgevonden, wil dat zeggen dat ze nu enkele maanden minder voorbereiding hadden, en dat mét meer werk door die extra maatregelen.

Het aftellen is begonnen!
Gebruikersavatar

Hey hallo 202026 okt 2020, 22:04

 1  Yens
Trui van Gilles in Vandaag is de vlag van Estland?