Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Davy26 nov 2020, 13:24

Site Admin  1167  Uma
Mol Alina landt in De Slimste Mens ter Wereld 🙌🏼
➡️ 21u45 op VIER

Gebruikersavatar

Nonline26 nov 2020, 13:45

Molerator  6547  Uma
Oeh, misschien toch nog eens kijken naar De Slimste Mens dan, als zo'n toppertje meedoet , kan het niet anders dan het kijken waard zijn!
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant26 nov 2020, 17:16

 45  Uma
Alina werd vandaag aangekondigd als kandidate in de slimste mens ter wereld met een filmpje met bizarre audio.

Als je het filmpje achterwaarts afspeelt, hoor je Erik Van Looy heel duidelijk zeggen : 'Gilles, een mooie keuze, dit is zijn vraag.'

Ik vermoed dus dat Gilles De Coster of Gilles Van Bouwel vanavond in de tweede ronde van de slimste mens ter wereld een vraag gaat stellen en dat we daarin een hint kunnen vinden naar de locatie van de mol 2021, aangezien noch Gilles De Coster noch Gilles Van Bouwel al ooit een vraag hebben gesteld en omdat meestal rond deze tijd de locatie wel aangekondigd wordt. Bovendien staat er in het onderschrift dat we extra oplettend moeten zijn vanavond. Goed kijken dus!

Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric26 nov 2020, 18:33

 2834  Uma
Letterlijk nog geen seconde van DSMTW gezien dit jaar, zelfs de laatste 2-3 jaar denk ik. Vanavond toch maar eens checken dus. Voor Alina heb ik het over. Hopelijk is de jury niet al te irritant..
Wie zijn de andere kandidaten?
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant26 nov 2020, 18:35

 45  Uma
In het onderschrift staat ook: Er LANDt een mol vanavond. Het is dus bijna zeker nu dat we het vanavond zullen te weten komen.
zakke langs zijkant schreef:Alina werd vandaag aangekondigd als kandidate in de slimste mens ter wereld met een filmpje met bizarre audio.

Als je het filmpje achterwaarts afspeelt, hoor je Erik Van Looy heel duidelijk zeggen : 'Gilles, een mooie keuze, dit is zijn vraag.'

Ik vermoed dus dat Gilles De Coster of Gilles Van Bouwel vanavond in de tweede ronde van de slimste mens ter wereld een vraag gaat stellen en dat we daarin een hint kunnen vinden naar de locatie van de mol 2021, aangezien noch Gilles De Coster noch Gilles Van Bouwel al ooit een vraag hebben gesteld en omdat meestal rond deze tijd de locatie wel aangekondigd wordt. Bovendien staat er in het onderschrift dat we extra oplettend moeten zijn vanavond. Goed kijken dus!

Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 nov 2020, 22:31

 2354  Uma
Duitsland is zeker een goede optie gezien de achtergrond die veranderd. Sterke hint! Maar er is nog iets dat ik tegenkwam en dat was dit filmpje van Koen Willen:
https://twitter.com/KoenWillen/status/1 ... 89057?s=20

Ik vraag me echt af wat Gilles in het begin doet. Zou het kunnen zijn dat hij het puzzelstukje van de bestemming net erin legt? Of misschien zit de hint in de landen die hij omhoog houdt niet overeenkomen met de vertaling van 'hoera'?
Gebruikersavatar

Lodewijk26 nov 2020, 22:39

 146
De Duitse vlag kwam trouwens al helemaal in het begin in beeld, linksboven. Ik kon geen screenshot nemen (bedankt Yelo en TV Vlaanderen...) Gelukkig lukt screenshots nemen wel nog via de site van vier zelf :p
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jay-Lo26 nov 2020, 22:58

 1690  Sven
Duitsland it is.
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 nov 2020, 23:07

 2354  Uma
Wauw, wat een leuke hints!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9