Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh10 jan 2021, 12:51

 344  Sven
Hello,

De laatste keer dat ik de app wilde gebruiken was dit niet mogelijk vanwege het feit dat ik in Nederland woon. Heeft iemand een idee of tip hoe ik alsnog de app uit de Vlaamste App Store op mijn Nederlandse iPhone kan krijgen? Het lijkt mij leuk om via de app een keer mee te kunnen spelen.

Mocht iemand van VIER dit lezen, please maak de app universeel/regio vrij 😃

Alvast bedankt.

Groetjes,
Lorenzo
Gebruikersavatar

Davy10 jan 2021, 19:00

Site Admin  1167  Uma
De app van VIER kon je voor zover ik weet alleen downloaden tijdens S4 (2016) en S5 (2017) van De Mol lorenzo
Gebruikersavatar

Vermoljoen10 jan 2021, 20:38

 2354  Uma
Daarover gesproken, ik heb het altijd ontzettend jammer gevonden dat die is weggegaan. Ik vond het een enorm leuke toevoeging en ook leuker dan nu gewoon aan te duiden wie ik verdenk. Het verdelen van punten vond ik leuker.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh10 jan 2021, 20:44

 344  Sven
Davy schreef: 10 jan 2021, 19:00 De app van VIER kon je voor zover ik weet alleen downloaden tijdens S4 (2016) en S5 (2017) van De Mol lorenzo
Oh echt? Ik dacht dat ze hem nog in Café de Mol hadden gebruikt om te stemmen maar kan zijn dat ik nog aan die seizoenen denk, haha.
Gebruikersavatar

Vermoljoen10 jan 2021, 20:51

 2354  Uma
Sinds de komst van Café De Mol is de app verdwenen en hebben ze er een samenwerking met Rodenbach van gemaakt waarbij je heel simpel jouw hoofdverdachte moet aanduiden en kans kan maken op prijzen. Als je niet meer dan 2 keer op een afvaller stemt, dan maak je kans om de finale in de Kinepolis te mogen beleven.