Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

bart.rat21 jan 2021, 19:11

 18  Sven
Hallo

Is er iemand van jullie die nog weet wanneer we meestal de eerste tip krijgen of een trailer ofzo?
Ik ben veel te nieuwsgierig naar het nieuwe seizoen!😃
Gebruikersavatar

Jay-Lo21 jan 2021, 22:27

 1690  Sven
De laatste seizoenen starten ze met een campagne, "heb je mij gemist" "de mol weet niets", vorig jaar kon er op locaties een ticket voor de finale gewonnen worden, dat is meestal in de eerste helft van februari.
Ik kijk er ook al naar uit, ik denk nog een paar weekjes geduld en de media in het oog houden.
Gebruikersavatar

Jansen22 jan 2021, 08:18

 3423  Yens
Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het dit jaar misschien later zal beginnen? Ik vrees dat "Big Brother" eerst voltooid zal moeten zijn? Dat is gestart op 4 januari en duurt 100 dagen. Met andere woorden pas gedaan ergens in april. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar twee blockbusters tegelijk uitzenden, ik vrees er voor...
Gebruikersavatar

MolWout22 jan 2021, 12:22

 348
Big Brother is toch van maandag - donderdag/vrijdag als ik me niet vergis? Waarschijnlijk houden ze gewoon de zondag aan en dan kan dat toch perfect? De kijkcijfers van BB zijn niet zó geweldig goed, de start had 0,5mio kijkers en ondertussen wankelt dat tussen de 0,3mio - 0,7mio (op hoogtepunten) kijkers. Denk niet dat dat erg nadelig zou zijn voor De Mol.
Gebruikersavatar

Paraceta22 jan 2021, 14:34

 717  Sven
Big Brother loopt inderdaad enkel van maandag tot en met vrijdag met een samenvatting van de week op zaterdag (en een continue livestream online, maar dat heeft geen impact op uitzendschema's natuurlijk). Ik denk dus niet dat De Mol hierdoor uitgesteld zou (moeten) worden.
Gebruikersavatar

Jay-Lo22 jan 2021, 15:14

 1690  Sven
Ben eens gaan kijken, het weekoverzicht van BB is op zondag, maar pas om 22u. Om 20:00u is het herhaling van "De Verhulstjes", gevolgd door een herhaling van "Over de oceaan". Die kunnen verplaatst worden indien nodig denk ik dan.
Gebruikersavatar

Jansen23 jan 2021, 07:28

 3423  Yens
We zullen moeten afwachten he 😉. Ik hoop met jullie mee 🤗.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh26 jan 2021, 09:46

 344  Sven
Ik kan niet wachten, ben weer benieuwd naar de kandidaten.
Gebruikersavatar

bart.rat26 jan 2021, 20:52

 18  Sven
Haha, ik ook. Ik vind dat altijd een van de spannendste dingen van het seizoen. Stel je maar eens voor dat er iemand in je omgeving daaraan meedoet.😉
Gebruikersavatar

Social05 feb 2021, 01:52

 353  Uma
Ik denk niet dat Big Brother in de weg zal staan. Februari is still on the table.
Gebruikersavatar

Vermoljoen09 feb 2021, 22:38

 2354  Uma
De Omega-campagne begon vorig jaar op 7 februari, dus ik wacht ook al op een eerste teken van de Mol 😉
SPOILER
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9