huug.roosjen schreef:Ik vond hier vooral Salim en Els heel verdacht, Els met die ballen is al genoemd en inderdaad Salim hoe hij ervoor ging staan en er niet echt een punt van leek te maken dat hij niet was uitgekozen voor die opdracht met de reus. Verder wil ik (nu al) mijn dankbaarheid uitspreken dat ik onderdeel mag uitmaken van deze community! Ik kom pas net kijken als Nederlander, maar vind het echt een warm bad om in terecht te komen. Dus bedankt aan iedereen al!Ja, ga akkoord met dit, en leuk dat je je thuis voelt in deze community, ben ook maar pas nieuw maar voel me hier ook wel thuis.
Superbrack schreef:Ik vond het best gek dat Christian, die in de eerste aflevering beweerde dat hij een goede algemene kennis heeft, niet eens Neil Armstrong kon identificeren :-D al kan dat natuurlijk ook een stress momentje geweest zijn.Als we kijken naar hem doorheen de 2 afleveringen gaat Christian altijd voor zekerheid en heeft hij inderdaad soms wel eens stress, maar misschien schuilt hij hier wel achter?
jos.jansen schreef:In deze proef viel vooral Salim me hard op. Waarom springt die in godsnaam bij de laatste bal, i.p.v. opzij te gaan zoals bij alle voorgaande. Els was hierdoor volledig kansloos en kon niet anders dan geraakt worden.De laatste bal nog niet herbekeken. Maar opzij gaan is prima, zo lang de bal een te voorspellen traject volgt. En dat leek mij toch niet (altijd) het geval.
En natuurlijk zijn de 2 bovenaan in de beste positie, want zelfs al wordt er geld verdient je kan het altijd weg gokken.
chicawah.janssen schreef: En was het niet ook zo dat er met 1 speler meer geld verdiend kon worden dan met 3?Niet bij de opdracht met de ballen. Daar brachten 3 spelers meer op.
Frolva schreef:Niet bij de opdracht met de ballen. Daar brachten 3 spelers meer op.Met de kennis die wij hebben wel, ja.
Maar dan nog heel dom om er drie in te zetten, vind ik.