Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

elkemol22 mar 2020, 21:37

 654
anja.mathijs schreef:Christian vond ik in deze opdracht ook wat wel verdacht.
Reageert niet veel op hoe ze de opdracht moeten aanpakken, staat steeds bij porto en lijkt zich niet veel in te willen zetten.
Hij houdt zich hier ferm op de achtergrond .
kan ook 'observeren' zijn....
Gebruikersavatar

Mer2822 mar 2020, 21:38

 302
anja.mathijs schreef:Christian vond ik in deze opdracht ook wat wel verdacht.
Reageert niet veel op hoe ze de opdracht moeten aanpakken, staat steeds bij porto en lijkt zich niet veel in te willen zetten.
Hij houdt zich hier ferm op de achtergrond .
Enkel bij zijn eigen poging, waar hij door Bart ook in een onmogelijke positie geplaatst wordt, kiest hij niet voor het team om het bordje met naam te lezen, maar komt hij zonder enige poging, onmiddellijk terug.
Dan kan je ook zeggen dat Alina zeer verdacht is, zij doet immers zo goed als niets, terwijl Christian zich wel nog bezighoudt met het bellen naar Dorien en Els.
Gebruikersavatar

anja.mathijs22 mar 2020, 21:44

 391  Uma
Klopt. En daar noem je net mijn 2 hoofdverdachten: Christian en Alina :mrgreen:
Gebruikersavatar

BeaVer22 mar 2020, 21:44

 1293  Uma
Een mol die niets doet?? Dat zou me verwonderen.

Ik geef Salim hier trouwens het voordeel van de twijfel. Als eerste gaan is nooit goed en volgens mij hadden ze nog niet echt de opdracht volledig door. Dus nog voor ze een beetje tactiek hadden.
Gebruikersavatar

elkemol22 mar 2020, 21:55

 654
om het spel te doen mislukken is de sleutel: opjagen.
terwijl ze de bordjes aan het uitzoeken zijn is het Bart die op een niet zo rustige manier (lees subtiel opjagend) zegt: ge kunt da blijven verder doen terwijl er al iemand vertrekt he...de stress is begonnen 🙂
Gebruikersavatar

sandro.bassi22 mar 2020, 22:39

 15
Bart is een heel fanatieke kandidaat maar volgens mij niet de mol. Idem voor Jolien.

Salim is eigenlijk altijd een vrij neutrale en stille kandidaat. Behalve als het om de knikkers gaat, hij staat elke keer op de eerste rij. Bij deze opdracht opnieuw, hij gooit hier meerdere keren de stok in het hoenderhok en Bart en Jolien happen heel gretig.

Salim gaat ook als eerste het bos in. Een sportman die start aan +120? Hij leek het spel niet goed te begrijpen, het kwam stuntelig over en deed alsof zijn neus bloedde. De toon was gezet, Bart gefrustreerd en het heeft de rest van de opdracht beïnvloed.
Gebruikersavatar

Cedric22 mar 2020, 22:50

 2834  Uma
Bart, Salim en Jolien zaten volgens mij in de sleutelposities om te mollen.
Gebruikersavatar

JBB22 mar 2020, 23:01

 439  Uma
BeaVer schreef:Als mol zou ik niet bij die boeken willen zitten, echt geen goeie positie om te mollen.
Inderdaad, en om Salim nog wat meer te beschuldigen: hij beslist heel snel dat Els & Dorien dat gaan doen (wanneer Els twijfelt over het feit of er honden bij zouden kunnen zijn).


Langs de andere kant begin ik Christian stilaan uit te sluiten. Die moeit zich niet genoeg met alles om de mol te zijn.
Gebruikersavatar

BeaVer22 mar 2020, 23:06

 1293  Uma
Je hoeft je in theorie ook niet te moeien. Subtiel het spel bepalen kan ook lukken. Maar misschien werd hij deze opdracht wel blok gezet.

Hij snapte precies niet wat er van hem verwacht werd. Gewoon lopen tot aan het bordje, efkes zeggen wat er op staat en dat ist. Hoe moeilijk was da nie. En dan zijn reactie als hij meteen terug liep: "ik wil mijn dood niet tegemoet lopen" vond ik ergens wel belachelijk. Het is maar een spel.
Gebruikersavatar

Jansen22 mar 2020, 23:12

 3423  Yens
BeaVer schreef:Als mol zou ik niet bij die boeken willen zitten, echt geen goeie positie om te mollen.
Absoluut, je sluit jezelf af van alle informatie die er bij de andere groep te rapen is, waardoor je kansen bij de eliminatie altijd kleiner zijn. Dacht daarom dat ofwel Dorien ofwel Els ging afvallen.

Anderzijds is Dorien al meerdere keren in de "andere groep" terecht gekomen en toch blijft ze er in, net wel verdacht dan?
Gebruikersavatar

Cedric22 mar 2020, 23:16

 2834  Uma
Ofwel is Dorien gewoon een lucky bastard die al vrij snel iets opgemerkt heeft en zo dus zeker is van haar Mol.. (Remember Annelies in Zuid-Afrika.)
Maar dan nog zou het dom zijn om je zo af te zonderen waardoor je niet ziet/weet wat 'De Mol' aan het doen is.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11