Mijn complimenten voor de productie. Echt waar, ze verdienen het! Hoe ze iedere week opnieuw weer geweldige, en heel belangrijk, GELAAGDE opdrachten kunnen bedenken: dat is gewoon fantastisch!
sdz1992 schreef:Een detail opgemerkt door Kaat in Café de Mol. Een detail dat alles verandert.Waarvan we er 1 kunnen uitsluiten. En wat mij bij Alina brengt.
Gilles vermeldt bij het buitengaan uit de loods duidelijk het woord "ZOPAS". Een manier om de mol te briefen dat voor pasvragen gekozen is. Dit draait voor mij alles om en is voor mij nu 100% het teken dat de Mol toch bij de vijf kandidaten buiten zat.
Vermoljoen schreef:Wauw. Wauw. WAUW! Dit was een geweldige opdracht! Bart heeft dit spel heel slim gespeeld en juist daarom vind ik hem een geweldige kandidaat. Ik vond deze opdracht zo goed dat ik gewoon niet weet wat te zeggenWas inderdaad een fantastische opdracht!
Mijn complimenten voor de productie. Echt waar, ze verdienen het! Hoe ze iedere week opnieuw weer geweldige, en heel belangrijk, GELAAGDE opdrachten kunnen bedenken: dat is gewoon fantastisch!
ex-molinator schreef:Idem, idem, idemVond het ook een geweldige opdracht
Een Pareltje van een opdracht: een psychologisch spelletje waar De Mol een patent op heeft (zoals ook de geldkoffertjes in de vertrekhal met Pieter).
Ik ben zo bij dat ik net op tijd thuis was.
Dit gaf me weer de spanning en de rillingen die ik in de vorige aflevering gemist heb.
Dat jaar wachten was niet tevergeefs. Wow!
Vermoljoen schreef: Bart heeft dit spel heel slim gespeeldBart heeft dat idd heel goed gespeeld. Maar ik vind dat Salim en Dorien het ook super goed hebben gespeeld. Ik vond ook dat je Salim af en toe kon zien genieten van de zetten die ze deden. Uiteindelijk hebben zij ook helemaal gekregen wat ze wilden, net als Bart.
elkemol schreef:Bart heeft dat idd heel goed gespeeld. Maar ik vind dat Salim en Dorien het ook super goed hebben gespeeld. Ik vond ook dat je Salim af en toe kon zien genieten van de zetten die ze deden. Uiteindelijk hebben zij ook helemaal gekregen wat ze wilden, net als Bart.Ik denk dat Bart nu al 99% zeker is dat hij op de juiste Mol zit. Of hij is het zelf natuurlijk
Wat ik wel heel gek vind is dat Bart een toegeving lijkt te doen aan Dorien en Salim: Zij willen hem 3 passvragen geven, hij zegt dat 2 voldoende is.
elkemol schreef:Bart heeft dat idd heel goed gespeeld. Maar ik vind dat Salim en Dorien het ook super goed hebben gespeeld. Ik vond ook dat je Salim af en toe kon zien genieten van de zetten die ze deden. Uiteindelijk hebben zij ook helemaal gekregen wat ze wilden, net als Bart.Ik denk dat Bart al heel zeker is van zijn mol.
Wat ik wel heel gek vind is dat Bart een toegeving lijkt te doen aan Dorien en Salim: Zij willen hem 3 passvragen geven, hij zegt dat 2 voldoende is.
elkemol schreef:Bart heeft dat idd heel goed gespeeld. Maar ik vind dat Salim en Dorien het ook super goed hebben gespeeld. Ik vond ook dat je Salim af en toe kon zien genieten van de zetten die ze deden. Uiteindelijk hebben zij ook helemaal gekregen wat ze wilden, net als Bart.Bart heeft hier snel de conclusie getrokken dat iedereen hetzelfde voorstel kreeg, 3 pasvragen. Hij heeft dan voor zichzelf gekozen en minder geboden, hij heeft er 2, en minder volk om mee te delen.
Vermoljoen schreef:Zooooooooooo slim van hem. Ik zeg het voor de laatste keer: iemand die zo slim en tactisch het spel speelt: I love it!Hij heeft ook heel goed de mindfuck door. Als de ene weet dat de andere weet etc...dat je cirkeltjes kan blijven draaien. Hij weet hoe hij hier de leiding kan houden. Wat meteen ook weer bepaalde zetten van hem in vraag stellen die als onmogelijk verdacht gezien worden omdat het te opvallend is...maar juist daarom weer wel mogelijk etc.