Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

Mer2812 apr 2020, 21:44

302
Oh, mijn fout dus :mrgreen: .

Vermoljoen12 apr 2020, 21:59

2354  Uma
Heel toffe opdracht! Zeker een toffe twist met Salim die opeens tevoorschijn kwam. Voor de zoveelste keer, hopelijk zijn jullie me niet beu: complimenten naar de makers van de Mol! <3

Molekule12 apr 2020, 22:10

31  Yens
sdz1992 schreef:Alina is de mol, Bart heeft dit al lang door en zet ze buiten spel.
Alina pusht normaal gezien bijna nooit om een opdracht te doen en nu plots wel. En als je je enkel verstuikt hebt, wil je toch echt op safe spelen en gaan discuswerpen of speerwerpen. Je gaat toch geen onnodig risico nemen?
Toch een beetje een blunder vind ik, niet?
Bart weet het sinds vorige aflevering toen hij zijn vel redde als jij het rode scherm kreeg. Dat gaf hem zekerheid over de mol.

elkemol12 apr 2020, 22:12

654
Zou de mol op voorhand iets afgesproken hebben met Salim over wat er tijdens de 'run' zou gebeuren? Vb allebei expres vallen?
Bart houdt zich op het einde precies ook in.

En net voor ze vertrekken kijken ze elkaar aan.
De andere kandidaten zagen vrij snel dat het Salim was. Bart en Salim zaten niet zo ver van elkaar bij de start...zou Bart dan ook niet gezien hebben dat het Salim was?

BeaVer12 apr 2020, 23:38

1293  Uma
Dit is toch weer zo een opdracht waar je nog zo hard je best mag doen in de tussenproeven, je verdient er toch geen geld mee. Dus je kan je hier als mol onverdacht gaan maken door super hard je best te gaan doen.

Cedric12 apr 2020, 23:41

2834  Uma
BeaVer schreef:Dit is toch weer zo een opdracht waar je nog zo hard je best mag doen in de tussenproeven, je verdient er toch geen geld mee. Dus je kan je hier als mol onverdacht gaan maken door super hard je best te gaan doen.
Dat vond ik enorm jammer aan deze opdracht eigenlijk. Alles staat of valt met het lopen.

Dan had ik toch veel liever gezien dat ze die inzet (3000€) gewoon verdeelden onder de proeven. Bijvoorbeeld het lopen 1000€ en de rest 500€. Of elke proef 600€, met in 1 van de 5 een in te zetten verdubbelaar, zoiets. Maar de manier waarop deze ging vind ik eigenlijk jammer. Doet denken aan de lucha libre in Mexico waar de groep enkele worstelgrepen moest herkennen, maar 1 foutje betekende dat alle geld verloren ging, in plaats van het te winnen bedrag wat op te splitsen..

elkemol12 apr 2020, 23:43

654
Cedric schreef:Dat vond ik enorm jammer aan deze opdracht eigenlijk. Alles staat of valt met het lopen.
dan is dit toch de ideale positie voor de mol? En dus enkel kwestie om ervoor te zorgen dat je daar belandt en hopelijk niet wordt tegengewerkt door de kandidaten om die positie te bemachtigen

Jasper zoekt12 apr 2020, 23:55

3  Yens
elkemol schreef:Zou de mol op voorhand iets afgesproken hebben met Salim over wat er tijdens de 'run' zou gebeuren? Vb allebei expres vallen?
Dan zou Salim de identiteit van de mol al kennen voor de finalisten. Lijkt me straf

elkemol12 apr 2020, 23:56

654
Jasper zoekt schreef:
Dan zou Salim de identiteit van de mol al kennen voor de finalisten. Lijkt me straf
ok, goed punt 🙂

Suspicious13 apr 2020, 00:04

106
Jasper zoekt schreef:Dan zou Salim de identiteit van de mol al kennen voor de finalisten. Lijkt me straf
Tenzij ze hem laten kiezen tussen blijven of afvaller zijn in ruil voor 1500 euro "zwijggeld",
waar Bart, mocht hij dan de mol zijn, natuurlijk gerust mee akkoord zou zijn 🙂

elkemol13 apr 2020, 00:07

654
Suspicious schreef:Tenzij ze hem laten kiezen tussen blijven of afvaller zijn in ruil voor 1500 euro "zwijggeld",
waar Bart, mocht hij dan de mol zijn, natuurlijk gerust mee akkoord zou zijn
de mol had ook wel gezegd dat hij/zij niets kon doen aan zijn eliminatie, dus ik niet dat er nog iemand zou kunnen terugkomen, en ik zou het ook gek vinden moest dat in dit stadium van het spel nog gebeuren

Cedric13 apr 2020, 00:08

2834  Uma
De Mol heeft eigenlijk wel geluk dat Salim de afvaller was en dus moest lopen.
Stel dat het Christian of Dorien was geweest, dan was dit toch een pak anders gelopen qua opdracht (pun intended).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12