elkemol schreef:geen idee?Dat lijkt mij toch essentiële informatie om een objectief oordeel te kunnen vellen?
Kan natuurlijk zijn dat de kandidaten het wel weten.
Ik denk toch meer aan een foutje van GDC.
elkemol schreef:geen idee?Dat lijkt mij toch essentiële informatie om een objectief oordeel te kunnen vellen?
Nrojb schreef:Bizar. De mol zegt 'de' bankroet, Jolien ook. Ondertiteling en AN: 'het' bankroet.Ik zie Bart dat ook nog wel zeggen
IkBenDeMol schreef:Dat lijkt mij toch essentiële informatie om een objectief oordeel te kunnen vellen?ik ben zelf niet afgekomen met dat kleurenblind zijn van Christian. Er werd toen ook de vraag gesteld hoe hij dan de schermen zou kunnen zien. Ik leg enkel een link dan met geluid. Geen idee hoe het met de pijlen zit. Ook geen idee of hij werkelijk kleurenblind is. Ook geen idee of ze dat dan in het programma zouden zeggen. maar feit is wel dat hij de verkeerde kleuren van druiven had getekend, en dus een volgens mij niet onlogische verklaring dat hui kleurenblind is.
Kan natuurlijk zijn dat de kandidaten het wel weten.
Ik denk toch meer aan een foutje van GDC.
elkemol schreef:Nog iets wat me te binnen schoot ivm de evt kleurenblindheid van Christian. Bij de rood-groen schermen horen wij een geluid wanneer het rood is. Dus als je die kleur niet ziet, kan je nog met het geluid verder. Horen de kandidaten dat ook? Indien zo, dan is het voor Christian (gesteld dat hij kleurenblind zou zijn) mss ook wel van toepassing.Ik ben er zo goed als zeker van dat de geluiden van de schermen ook gewoon bij de montage zijn toegevoegd. Logisch toch?
JVL schreef:Ik vind dit wel straf aangezien er duidelijk gezegd wordt dat de kleur juist moet zijn om te slagen voor de opdracht.Zou het niet zo zijn dat ze bij de tweede opdracht sowieso vier personen nodig hebben? Dus als ze met starten met vijf, kunnen er geen twee afvallen bij de tekenopdracht? Anders staat ofwel Alina ofwel Jolien alleen aan de ijsblok.
Foutje van Gilles, Christian die kleurenblind is of een hint naar de mol?
Suspicious schreef:Zijn tekening goedkeuren is hem dan toch gewoon laten starten? Of bevestig je wat ik zeg?Er kunnen er idd nooit 2 afvallen, degene die de laatste klaar is valt af, heb je het fout dan moet je opnieuw beginnen... Dus in dit geval, gesteld dat Christian fout was met die kleur, dan had hij dus moeten herbeginnen... Net zoals Bart is overkomen...