Ik wil weten welk fruit het is. Ik kan het niet plaatsen
Ik zie 3 appels, 3 peren en 4 kiwi's, maar van de rest weet ik de naam niet.

schotte.jelle schreef:mango en granaatappels denk ikklopt
astridm schreef:...Eigenlijk is het (los van de onredelijke beslissing om toch onder die 3de stolp te kijken) vooral haar reactie die ik als niet spontaan beschouw. (En het is niet de eerst keer).
De 'kut' en vooral de 'kak' daarna kwamen wel van heel diep hoor. Als dat gespeeld was, heeft ze echt een Oscar verdiend en ook nog een César erbij.
astridm schreef:Jolien heeft altijd alleen maar voor het geld gespeeld, niet voor het spel, niet om de mol te vinden, maar voor het geld. Ze wil duidelijk ook alleen maar winnen om dat geld in handen te krijgen en de mol biedt haar nu een kans om dichterbij die pot te komen. In haar hebberigheid vergeet ze om na te denken en maakt ze dus een verkeerde keuze.Dat geloof ik langs geen kanten. Als het je puur om geld te doen is, doe dan mee aan Blokken of een andere quiz waar je op een veel eenvoudigere manier geld kan binnenhalen, en in veel gevallen flink wat meer dan wat je bij De Mol kan winnen.
De 'kut' en vooral de 'kak' daarna kwamen wel van heel diep hoor. Als dat gespeeld was, heeft ze echt een Oscar verdiend en ook nog een César erbij.
chicawah.janssen schreef:Natuurlijk wil je De Mol winnen en uiteraard is die pot mooi meegenomen, maar ik denk niet dat er één persoon is die zich inschrijft voor De Mol met de pot voor ogen. Er zijn zelfs veel mensen die geld zouden géven om toch maar mee te mogen doen (ik o.a.)!Man, man, man, Ik zou de hele pot weggeven om toch maar tot het einde in het spel te kunnen blijven.
Het kan goed zijn dat zij de stem van GDC hoort die via een oortje inspreekt wat de mol zegt. Of de mol spreekt effectief door een stemvervormer ter plaatse waardoor ze op een bepaalde manier toch wilt proberen de stem te herkennen. Of de zinnen van de mol worden eerst ingetypt om dan vervormd te worden, wat zorgt voor bepaalde pauzes tussen hun gesprekken die als niet natuurlijk aanvoelen om een normaal gesprek te voeren.De mol praat tegen een computer. Op die computer komt te staan wat de mol zegt, en de computer spreekt dan weer (met een computerstem) tegen de kandidaat. Dat proces duurt wel even, dus het gesprek zal wel onnatuurlijk gaan.