Cedric schreef:Dus we zijn hier al iemand aan het beoordelen op haar acteerprestaties als Mol terwijl nog absoluut niet geweten is wie de Mol is?Ik snap niet zo goed wat je bedoeld. Het kan toch zijn dat als iemand de mol is dat je denkt dat het niet zo goed geacteerd is. Ik vind namelijk Joliens reacties een beetje overdreven.
Kom zeg mensen, jullie zijn toch beter/slimmer dan dat, mag ik hopen?
magda.marechal schreef:Als ik de laatste berichten lees; is het meeste aangepast aan Christian?Als die ballonnen allemaal even hoog hingen, dan had Jolien sowieso het voordeel, want zij is de grootste van de hoop. Ik gok dat zij rond de 1m80 is.Volgens Gilles kan hij bijna alles aan, buiten het autorijden. Ofwel was zijne cactus groter, of anders was zijn ballon lager geplaatst.
![]()
't Zal aan mij liggen zeker? Enlighten me
Tyflopontika schreef:Christian heeft ook een aangepaste helm, waarbij zijn oren niet zichtbaar zijn. Misschien eerst tot €250 gaan en dan laten leiden door de regie? Hij zegt ook "Wat?". En op de tonen van An der schönen blauen Donau ploft zijn blauwe ballon.Dat kostuum hangt daar uiteraard omdat hij naar die kamer doorgaat en ze hem moeilijk een groot kunnen laten aandoen. Dat zal bij iedereen wel wat op maat zijn. Maar dat heeft toch helemaal niets te maken met voorkennis?
In de volgende proef is hij ook zeker van het kleinere rode kostuum.
Delirivm schreef:Ik ben benieuwd hoe goed de forumleden hun acteerprestaties zouden zijn.Ik kan echt heel goed liegen. Maar omgekeerd, als ik de waarheid spreek en het een bijna niet te geloven waarheid is, kom ik soms over alsof ik aan het liegen ben. Dan doe ik zo mijn best om een ander te laten geloven dat het waar is wat ik zeg, dat ik van die rare dingen doe die vaak aangehaald worden als voorbeelden van leugenachtig gedrag. Ik besef dan dat ik dat doe en dan wordt het nog erger.
ex-molinator schreef:Elke reeks heeft kandidaten gehad waarbij ik het gevoel had: met die of deze zou ik goed overeen kunnen komen en interessante gesprekken kunnen voeren.Ik zou daar zeker Dorien nog aan toevoegen en waarschijnlijk ook Gilles, ook al hebben we niet veel kans gehad om hem echt te leren kennen.
Zonder afbreuk te willen doen aan de anderen heb ik duidelijk dat gevoel bij Christian, Bart, Alina en Salim.
Poirot schreef:1. Christian is kleurenblind (dat weten we)Sinds wanneer is zijn kleurenblindheid officieel bevestigd? Ik dacht dat dat gewoon een aanname was van sommige mensen hier?