speculeren wie de mol is gebaseerd op de geboden vragen lijkt mij verspilde tijd, ik kan voor elk bedrag wel een reden bedenken om het te doen. het gaat mij ook niet zozeer om de persoon Bart zelf, mocht hij de mol zijn vind ik het verder prima en heeft hij het ongetwijfeld goed gedaan, maar dit soort opdrachten in algemene zin. Zoals eerder gezegd vind ik namelijk dat de mol het recht niet heeft om het hoogste te bieden met alle gevolgen van dien (ik sluit een persoon uit gebaseerd op de opening). Wat ik in de reünie aflevering van de mol wel eens heb gezien is dat de mol iets zei in de trend van: ik heb hier mijn best gedaan want wist dat de volgende opdracht toch veel geld ging kosten of iets dergelijks. Kan goed zijn dat dit de nederlandse mol was (ik kijk ze allebei) maar zoiets vind ik ook heel jammer. Een mol moet elke opdrachta ltijd goed mollen en niet later iets zeggen in de trend van 'ach ik had toch al 10.2k uit de pot gehaald dus kon hier wat rustiger aan doen'. Misschien zit ik te zeuren nu haha