mijn denkpiste:
Stel :
Bart had een ROOD scherm:
Salim en Dorien zeggen onmiddellijk mijn pijl mag je afschieten, Bart heeft een rood scherm en speelt blufpoker met te zeggen ... de mijne ook. Dan komen de conversaties.
Als gevolg Dorien haar pijl wordt als eerste afgeschoten... Dorien wordt dus niet als mol bekeken in de groep. Goed voor Bart 1 kans minder... maar ook voor de mol . Daarna volgt Salim, ook niet als mol bekeken in de groep. Bart is stil en de mol ook , weeral de verkeerde dus 1 kans minder.
En nu begint het... de discussie tussen Jolien en Christian... als zij de mol zijn zullen ze dat niet doen dus ideaal voor Bart.
De mol heeft naar alle waarschijnlijkheid de naam van de afvaller meegekregen op het scherm. Dus zolang dat ze Bart niet verdenken .... geen probleem. De discussie eindigt op Alina .... haha geen probleem want zij is de mol en Barts naam is niet gevallen dus... laat maar knallen. Tuurlijk is Bart rap om haar pijl neer te leggen met zijn rode schermpje...
Ik zit al een tijdje op Alina te broeden... in het vorige spel met die pasvragen moest ze haar ook niet moeien want ( dankzij Kaat , prachtig opgemerkt trouwens) weten we dat GDK de mol de info had doorgespeeld.
Niet onnodig opvallen dus net zoals nu
Ps de mol in mijn tuin heb ik nog niet te pakken