Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Frolva16 mar 2020, 10:01

 2204
ex-molinator schreef:Met de kennis die wij hebben wel, ja.
Maar Alina heeft geen zicht op die trappen en weet niet hoe smal het is.
Natuurlijk kent zij die details niet. Maar ze weet wel dat met drie moeilijker is dan met twee (hoop ik).

Het was trouwens niet mogelijk om maar één kandidaat in te zetten (Salim en Els hadden nog niets gedaan en moesten het spel dus spelen).
Gebruikersavatar

JBB16 mar 2020, 10:04

 439  Uma
jos.jansen schreef:In deze proef viel vooral Salim me hard op. Waarom springt die in godsnaam bij de laatste bal, i.p.v. opzij te gaan zoals bij alle voorgaande. Els was hierdoor volledig kansloos en kon niet anders dan geraakt worden.
Volledig mee akkoord.
Ik ben aan het vechten tegen een Salim-tunnelvisie 😂
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mar 2020, 10:05

 3483  Uma
Frolva schreef:...
Het was trouwens niet mogelijk om maar één kandidaat in te zetten (Salim en Els hadden nog niets gedaan en moesten het spel dus spelen).
Klopt en daarom is het als persoon die de keuzes moet maken (akkoord ze zijn wel met 2) niet evident want exact wat de opdracht inhoudt, wordt pas uitgelegd wanneer de opdracht er is. Een voordeel voor de MOL, een nadeel voor een gewone kandidaat.
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 mar 2020, 10:29

 2354  Uma
Bij het gokken van Alina stond er 200 euro op het spel na de opdracht van Christian en Laure. Natuurlijk gok je dan, 200 euro is bijna niets (in dit spel) en dan is het net zo erg als je dat verliest.
Ik vond Bruno het hier slim spelen door Alina te testen. Hij zei dat zij mocht kiezen, etc. Misschien heeft hij hierdoor Alina als Mol gekozen?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2020, 10:35

 8153
Frolva schreef:Het was trouwens niet mogelijk om maar één kandidaat in te zetten (Salim en Els hadden nog niets gedaan en moesten het spel dus spelen).
Maar het was absoluut niet nodig Laure nog eens in te zetten. En waarom precies Laure? Wilde Alina Laure testen?

Vermoljoen schreef:Ik vond Bruno het hier slim spelen door Alina te testen. Hij zei dat zij mocht kiezen, etc. Misschien heeft hij hierdoor Alina als Mol gekozen?
Wie weet. En bij de bruiloft kwam Alina dan ook nog eens met de verkeerde taart aanzetten :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen16 mar 2020, 11:55

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Wie weet. En bij de bruiloft kwam Alina dan ook nog eens met de verkeerde taart aanzetten :mrgreen:
In Café De Mol zei Bruno dat hij gespreid had...
Gebruikersavatar

gert-jan.vermeire16 mar 2020, 12:00

 36
Ik denk dat we dit jaar met een minder goede mol zitten.
Al de tweede maal op rij vind Laure het toch wel heel leuk dat er geen geld verdiend is.
In vergelijking met de anderen hun uitdrukking spreekt dit toch boekdelen...
Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2020, 12:04

 8153
Jansen schreef:In Café De Mol zei Bruno dat hij gespreid had...
Da's waar, maar misschien waren (bijna) al zijn potentiële mollen verkeerd he 😉

gert-jan.vermeire schreef:Ik denk dat we dit jaar met een minder goede mol zitten.
Al de tweede maal op rij vind Laure het toch wel heel leuk dat er geen geld verdiend is.
In vergelijking met de anderen hun uitdrukking spreekt dit toch boekdelen...
Afbeelding
Hmmm... Het gezicht van Bart zie je niet, Salim lijkt eerder neutraal en Els kijkt neutraal. Het is wel een feit dat Laure echt lacht.
Gebruikersavatar

Frolva16 mar 2020, 12:14

 2204
chicawah.janssen schreef: Het is wel een feit dat Laure echt lacht.
'k Vind dat nog niet zo'n onnatuurlijke reactie voor een kandidaat.

Net nadat ze zo keek

Afbeelding

Ze lachte trouwens (als enige) ook bij de finish, nog niet wetende of de opdracht al dan niet geslaagd was.

Afbeelding
Gebruikersavatar

PilKab16 mar 2020, 12:25

 2
We zagen maar een beperkt aantal reacties bij het bekend maken dat de kandidaten volledig moesten terugkeren bij het falen van de opdracht 'Griekse Goden'. Maar hier lijkt de reactie van Laure en Christian wel heel erg oprecht verwonderd, dus lijkt alsof ze dit niet op voorhand wisten. De mol wel uiteraard.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 mar 2020, 12:27

 2354  Uma
Hoezo kon de Mol dit wel weten? Dit is tijdens de opdracht, dus die kan toch niet weten of de opdracht was geslaagd of niet?
Gebruikersavatar

Frolva16 mar 2020, 12:29

 2204
Vermoljoen schreef:Hoezo kon de Mol dit wel weten? Dit is tijdens de opdracht, dus die kan toch niet weten of de opdracht was geslaagd of niet?
Weten dat ze moeten terugkeren. 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10