Ik vind het in ieder geval ook wel heel toevallig en zeer goed opgemerkt. Bedankt hiervoor Holmes
Zou er iemand van de crew meegaan, die zich onzichtbaar maakt voor de kandidaten maar vb 'figurant' speelt om subtiel tips door te geven aan de mol?
Misschien vergezocht...
Maar stel dat het niet zo ver gezocht zou zijn...(ja ik kan dit nu toch niet laten liggen hé).
Het was wel Bart die aangaf aan de boom te gaan zitten Hij loopt vrij zelfzeker naar die boom, terwijl Alina aangeeft om op het bankje te gaan zitten.
Ook zegt hij: je moet er niet mee inzitten, doe horen gewoon bij ons...dan valt het niet op. (als hij de mol zou zijn, liegt hij echt heel weinig, maar zegt hij gewoon zoals het is waardoor het allemaal niet opvalt. Dat doet hij volgens mij heel vaak)
Hij zit ook redelijk dichtbij die vrouw , ze kunnen als ze willen iets uitwisselen. Ik kan hier geen video's posten (een gifje van dat moment zou wel handig zijn). op 12:00
Daar kan je zien dat ze eventueel wel iets zouden kunnen uitwisselen. De vrouw draait zich daarna ook terug, evenals Bart.
Bart zegt op een gegeven moment ook tegen Alina, 'niet kijken hé'...volgens mij net op het moment dat ze iets uitwisselen (een tip voor de mol) met elkaar. kijk maar.
Het kan natuurlijk ook gewoon een vlaamse toeriste zijn die doorhad dat er een opname plaatsvond, en zin had om het van heel dichtbij mee te maken en een beetje te gaan luistervinken...
![Afbeelding]()