Klaartje schreef:Bart komt als eerste aan, dat klopt en in de montage is hij ook de laatste die weggaat.
Maar het is montage, zoals je zelf aantoont van hoe het volgens jou gegaan zou kunnen zijn.
Bart is zeker niet de enige die we zien aankomen, ook Els zien we binnenkomen (werd al aangehaald door Paraceta geloof ik hierboven).
Bart is ook niet de enige die we zien vertrekken: kijk nog maar eens goed en dan zal je zien dat we ook Laure zien opstaan en de kamer verlaten.
Wat betreft de rest van heel deze theorie over die bedragen van die kandidaten, dat bedrag van 10200 en die volgorde van de namen bij de eliminatie: heel fantasierijk gevonden van zowel het forumlid met de naam Tyflopontika als van jou, Kristof (is Tyflopontika misschien je vriend(in)?), maar ik geloof er 'gene zak' van
. En zeg aan Tyflopontika van die paddestoelen af te blijven. 
In mijn jeugd ben ik in een vat vol fantasie gevallen.

Om eerlijk te zijn, ik had Bart tot een week geleden ook uitgesloten wegens de €10.200. Dus ik geef toe dat ik ook was misleid.
Ik ben akkoord dat het enkel eerlijk zou zijn als alle kandidaten invloed hadden op dit bedrag. Dus de mol heeft een systeem gebruikt waarbij dit het geval was.
Mijn vermoeden (dus het kan ook anders zijn): De mol neemt zoveel bedragen totdat hij het hoogste bod (€7.500) heeft overschreden om de fake vrijstelling te bemachtigen.
Als Alina, Bruno, Christian of Dorien bv €11.000 zouden bieden, gaat de mol tot €13.700. Dus alle kandidaten hebben invloed.
Salim: €2.100 (som: €2.100)
Laure: €2.600 (som: €4.700)
Jolien: €400 (som: €5.100)
Gilles: €0 (som: €5.100)
Els: €5.100 (som: €10.200)
Dorien: €3.500 (som: €13.700)
Christian: €0 (som: €13.700)
Bruno: €7.500 (som: €21.200)
Alina: €5.400 (som: €26.600)
Verder zie ik ook dat de mol weggaat na de stop van Bruno. En dat de teller van Bart vanaf €8.200 op het beeld wordt geprojecteerd en niet meer op de geldklok loopt.