Maar ik zal niet teleurgesteld zijn want Alina is mijn mol
BeaVer schreef:"Omdat we vrienden zijn"Je hebt het over het stolpen-onderonsje in het gymnasium en niet het vrijstellingsbod, dus de mods zullen het naar het juiste topic moeten verplaatsen, maar inderdaad, dat vond ik ook opvallend. Ik denk dat Alina en Jolien echt BFF's kunnen worden, dus die "omdat we vrienden zijn" vond ik ook een bevestiging van mijn vermoeden van Alina als mol.
Dit was toch wel de ultieme bevestiging van Alina naar Jolien toe, niet?
(of dat gevoel kreeg ik toch)
Cedric schreef:Je hebt het over het stolpen-onderonsje in het gymnasium en niet het vrijstellingsbod, dus de mods zullen het naar het juiste topic moeten verplaatsen, maar inderdaad, dat vond ik ook opvallend. Ik denk dat Alina en Jolien echt BFF's kunnen worden, dus die "omdat we vrienden zijn" vond ik ook een bevestiging van mijn vermoeden van Alina als mol.Gilles De Coster zegt ook steeds "beste vrienden" en dergelijke meer. Kon evengoed zijn dat De Mol daar wel zat in de laatste opdracht en dat Gilles De Coster zegt tegen de mol "omdat we vrienden zijn..". In feite zijn er 2 mollen elk seizoen. Degene die alles probeert uit te voeren (Alina dus) en degene die die sabotages bedenken (de producers werken daar aan mee, maar Gilles De Coster is degene die het woord voert plus is presentator). In dit geval kan je dus ook prima zeggen "omdat we vrienden zijn.."
JBB schreef:Ah ik heb hier nog een virtuele weddenschap lopen (met Klaartje denk ik) dat de prijzenpot ondanks die 10000 euro toch vergelijkbaar zou zijn met vorige jarenAh, JBB, de kogel is door de kerk: eindpot van 22835 euro, dat is ruim tienduizend minder dan vorig jaar, maar toch net boven de 22.000 euro die de inzet was van onze weddenschap voor een virtuele fles champagne. Het was kantje-boordje, het bod van Bart heeft dus toch wel flink ingehakt op de uiteindelijke eindpot. Die tienduizend van het monsterbod van de advocaat is toch nooit echt goedgemaakt, al kan je wel zeggen dat de groep toch 33.035 euro heeft bij elkaar verdiend, als je die 10k van Bart even niet meerekent.![]()
Er volgt nog een aflevering he, er zal nog wel een paar duizend euro te verdienen of te verliezen zijn zondag
Klaartje schreef:Ah, JBB, de kogel is door de kerk: eindpot van 22835 euro, dat is ruim tienduizend minder dan vorig jaar, maar toch net boven de 22.000 euro die de inzet was van onze weddenschap voor een virtuele fles champagne. Het was kantje-boordje, het bod van Bart heeft dus toch wel flink ingehakt op de uiteindelijke eindpot. Die tienduizend van het monsterbod van de advocaat is toch nooit echt goedgemaakt, al kan je wel zeggen dat de groep toch 33.035 euro heeft bij elkaar verdiend, als je die 10k van Bart even niet meerekent.Haha, heerlijk symbolisch dat ze dan net in de laatste aflevering effectief een fles Dom Perignon leeg zuipen
Klein probleempje: ik had een flesje Dom Pérignon klaargezet, maar toen kwamen Bart en Jolien langs en die zijn ermee vandoor gegaan, zoals je hier ziet:
Het schijnt dat die drank prima matcht met de smaak van een pita.