Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

Vermoljoen05 apr 2020, 22:30

2354  Uma
De vraag is hier vooral of de Mol weet wie de afvaller is. Ik hoop eerlijk gezegd van niet. Zou toffer zijn als diegene het zelf ook moet uitzoeken.

Dominique05 apr 2020, 22:31

61
hans zoekt een mol schreef:Dorien en Salim worden als eerste afgeschoten. Het lijkt er dus op dat zij het minste verdacht worden door de andere spelers. Toevallig de personen die in de vorige aflevering ook de vertegenwoordigers waren én de pasvragen hadden?
Het kan volgens mij ook zijn dat ze allebei of 1 van hen het meest verdacht waren, maar dat dit zo gebeurd is omdat anderen willen laten uitschijnen dat ze niet aan een van hen denken als mol...

wannes.demarcke05 apr 2020, 22:34

1
Iemand al eens nagedacht dat Bart toch vaak op de strategisch goede plekken zit? Nu zat hij bij de pijlen zodat hij kon sturen. Al heeft hij het niet moeten doen uiteindelijk. Merk ook op dat Christian zei dat Bart niet moest beginnen maar Jolien. En vooral dat hij bij de eerste ronde zelf kon beginnen babbelen.

Vermoljoen05 apr 2020, 22:36

2354  Uma
Ik denk niet dat Bart de Mol is, maar het was hij die iedere keer de namen omver ging duwen. Wat als hij bewust de verkeerde naam heeft omgeduwd zonder dat de anderen het zagen? Konden de anderen vanaf hun stoel de namen op het vuurwerk lezen?
Zou een mooie molactie zijn.

TDB05 apr 2020, 22:38

9
chicawah.janssen schreef:Hij was wel héél snel om de pijl van Alina om te gooien.
De vraag is waarom...
Omdat hij misschien wist dat zij een groene pijl heeft :roll:

Elrond05 apr 2020, 22:39

84  Sven
Vermoljoen schreef:De vraag is hier vooral of de Mol weet wie de afvaller is. Ik hoop eerlijk gezegd van niet. Zou toffer zijn als diegene het zelf ook moet uitzoeken.
Was er niet in het Zuid-Afrika seizoen ook zo'n eliminatie, waarbij de afvaller zichzelf moest verdedigen? Toen was dat Bertrand denk ik en viel Marzena uiteindelijk af. Zij moesten daarna wel geen vijf vragen meer invullen.

Alleszins, meen me te herinneren dat Eline de mol in de reveal aflevering toen zei dat zij niet op de hoogte was van de originele afvaller, klopt dat?

Vind het uiteindelijk wel een echte mindfuck proef. Je kan overal heel gemakkelijk omgekeerde psychologie op toepassen :s Ga enkel naar gelaatsuitdrukkingen kijken hierbij of ik word knettergek

Cedric05 apr 2020, 22:44

2834  Uma
Elrond schreef:Was er niet in het Zuid-Afrika seizoen ook zo'n eliminatie, waarbij de afvaller zichzelf moest verdedigen? Toen was dat Bertrand denk ik en viel Marzena uiteindelijk af. Zij moesten daarna wel geen vijf vragen meer invullen.

Alleszins, meen me te herinneren dat Eline de mol in de reveal aflevering toen zei dat zij niet op de hoogte was van de originele afvaller, klopt dat?
Klopt volledig.

Kleine kanttekening wel. ALLE kandidaten wisten nog VOOR het invullen van de vragenlijst dat de persoon niet diegene met het rode scherm (Bertrand) zou afvallen maar iemand anders.
Het is daardoor dat Davey en Annelies toen het risico hebben genomen om alle vragen te beantwoorden met Eline als mol.

Vandaag was het anders en wist men dit pas NA het invullen van die 15 eerste vragen.

Demol.hc05 apr 2020, 22:45

1
Jolien had zeker groen. Dat zag je in de weerspiegeling van haar bril. Bart of Christian had rood, ik denk Christian... jammer voor Salim. Alina blijft weer onder de radar, omdat alles in de richting gaat zoals het moet gaan? (Mollen streek?)

Anomolie05 apr 2020, 22:46

64  Uma
Ok. nog twee dingen die mij zijn opgevallen na het herbekijken.

- dat niemand de pijl van Bart wilde zien...
Ik leid daaruit af dat hij door de groep wel verdacht wordt als mogelijke mol.
- Dat Jolien waarschijnlijk niet de mol is. Als je de mol bent, dan ga je niet staat discussiëren tegen Christian omdat je niet wilt dat jouw pijl de lucht ingaat. Als mol zijnde ga je mee met de groep en zeg je iets zoals "aja ok dan, maar ik heb jullie gewaarschuwd..bla bla". Want dan zie je de derde groene pijl de lucht invliegen en heb je 2000 Euro uit de pot gehaald.

Ik duik nu een andere tunnel in.

barbara.delaere05 apr 2020, 22:50

22
Wat ik nu ga zeggen klinkt waarschijnlijk heel raar maar: ik denk dat moest ik degene zijn die het rode scherm gekregen heeft, ik mijzelf zou opofferen voor de groep.
Dan is er weer 2000 euro extra in de pot, waardoor je de mol een hak zet! Maar vooral dan zou ik niet het schuldgevoel hebben dat ik er voor gezorgd heb dat iemand anders naar huis moet!

Nog iets dat ik kwijt wil, ik denk dat ik Dorien nu doe volledig heb afgeschreven als mol! Omdat ze aan het wenen was omdat Salim naar huis moest. Ik denk niet dat je als mol gaat beginnen wenen. Ik denk echt dat dit een oprechte reactie is!

Eddy Walput05 apr 2020, 22:50

10
In de weerkaatsing van Jolien haar bril zie je toch wel een groene glans. Lijkt me dus dat zij een groen scherm kreeg. Waardoor ofwel Christian ofwel Bart een rood kregen.

Afbeelding
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 34