Ik ga hier even mijn mening kort neerpennen.
Naar mijn mening is het feit dat Salim en Dorien gekozen worden als volksvertegenwoordigers het feit dat zij het minst verdacht worden binnen de groep.
Waar ik mij volledig kan in vinden, want ik heb Dorien nog nooit op mijn mollijstje gehad. Ik vind haar gewoon een hele toffe en straffe madam! Eentje die voor sfeer en ambiance zorgt, een beetje de mannelijke Christian. Ik heb al ferm moeten lachen met haar! Ik hoop echt oprecht dat ze er nog lang in blijft. Maar goed ik ben hier om mijn menig te geven over de keuze, niet om mijn menig te zeggen over de kandidaten.
Dus terug naar de keuze van de groep! Ik kan mij niet in beelden dat je als kandidaat voor jou verdachte(n) gaat stemmen. Ik zou dat toch zeker niet doen, want dan geef je de mol gewoon vrij spel toch.
Stel je hebt 2 opdrachten 3 kandidaten moeten bij opdracht 1 en 4 bij opdracht 2 stel nu dat je als mol weet dat er 3 kandidaten echt totaal niks gaan bakken van opdracht 1 zet je die daar toch?
Sluit ik hier bij Dorien en Salim uit als mogelijke mol, nee! Maar doordat GDC zegt:”Dorien en Salim hebben zoPAS...” Ik denk dat hij hier wel degelijk de mol inlicht, tijdens de aflevering was die zopas mij ook al opgevallen. Dus naar mijn mening zit de mol bij de 5 buiten.
Graag jullie mening over mijn bedenkingen.