Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

IkBenDeMol30 mar 2020, 01:45

 287
Ik zit toch nog altijd met de overtuiging dat ze De Mol toch nooit 10.200 euro uit de pot gaan laten halen, nog voor het spel begint? Lijkt me toch heel oneerlijk t.o.v. de andere kandidaten. Dat kan je als productie toch niet maken?
Gebruikersavatar

elkemol30 mar 2020, 01:58

 654
Het bedrag dat ze tot nu toe hebben in de pot in nochtans niet zo slecht in vergelijking met andere jaren. Dus ik denk niet dat het effectieve eindbedrag zoveel lager zal liggen dan gewoonlijk zelfs met die 10200 ervan af.
Gebruikersavatar

Cedric30 mar 2020, 13:03

 2834  Uma
elkemol schreef:Het bedrag dat ze tot nu toe hebben in de pot in nochtans niet zo slecht in vergelijking met andere jaren. Dus ik denk niet dat het effectieve eindbedrag zoveel lager zal liggen dan gewoonlijk zelfs met die 10200 ervan af.
We zitten halfweg en de groepspot is nu 16.645€.
Als we ermee rekening houden dat de groepspot altijd tussen 27.250€ (laagste, S5) en 34.050€ (hoogste, S7) lag, dan kan je stellen dat ze nu effectief halfweg zitten.
Maar goed dus dat die 10.200€ er al uit waren, of we zaten nu (halfweg de reeks) al aan 26.845€...

Als het niet was van dat bod van Bart, dan zat men nu al zwaar voor op schema... Het is dankzij dat bod dat men nu inderdaad geen groepspot zal hebben die ver boven andere jaren ligt.

De vraag is dan natuurlijk in hoeverre de producers dat ingecalculeerd hebben op voorhand... Hadden ze vooraf de bedragen al bepaald voor elke proef en dan gerekend van "hmm, best er 10.000€ af doen" (Bart als Mol)? Of wrijven ze zichzelf gewoon in de handjes dat ze het geluk hadden dat er een kandidaat was die zo veel heeft willen bieden (Bart als kandidaat)?
Gebruikersavatar

elkemol30 mar 2020, 13:05

 654
We weten het niet he...volgens mij maakt het allemaal deel uit van de mindfuck
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 mar 2020, 16:33

 8153
Ze kunnen gerust de bedragen op de proeven geplakt hebben na dat superbod van Bart. Toch?
Gebruikersavatar

Tijlie930 mar 2020, 17:44

 63  Uma
Cedric schreef: Maar goed dus dat die 10.200€ er al uit waren, of we zaten nu (halfweg de reeks) al aan 26.845€...
Dan was er nog Bruno zijn bod van €7500.
Gebruikersavatar

BeaVer30 mar 2020, 17:54

 1293  Uma
Is er niet altijd een opdracht waar veel geld kan verloren worden? Misschien was dit nu in het begin van dit seizoen. De manier om met een knaller te starten.
Gebruikersavatar

Jansen30 mar 2020, 18:05

 3423  Yens
Voor mij zou het toch een "knaller" in negatieve zin zijn... Ik zou me echt bekocht voelen als de mol zo'n bedrag op voorhand uit de pot kon halen en met goedkeuring van de productie. Als zij er niet mee akkoord gingen, hadden ze toch gewoon kunnen zeggen: "komaan, we doen dit opnieuw, en nu op een realistisch bedrag afpunten"...
Gebruikersavatar

BeaVer30 mar 2020, 18:17

 1293  Uma
Ik bedoel niet met Bart als mol. Maar hier was er sowieso een grote kans dat er in 1 keer veel geld weg was. Was het Bart niet met zijn 10.200, dan Bruno met zijn 7.000+. Zelfs 5000 euro vind ik al veel om in 1 keer te verliezen.

Ook bij de opdracht met de geldkoffers was er een enorm bedrag te verliezen.
Vorig jaar herinner ik mij niet meer. (maar eerlijk gezegd herinner ik mij amper nog alle proeven zo uit het hoofd)
Gebruikersavatar

Yana.l30 mar 2020, 20:46

 11
Vermoljoen schreef:Hier het overzicht uit Café De Mol:
Afbeelding

Er valt me nu iets best wel grappig op.
Bart zit er nog in, Bruno niet, Alina wel, Els niet, Dorien wel, Laure niet, Salim wel, Jolien wel, Christian wel en Gilles niet.
Behalve op het einde wisselt het gewoon af, ik zoek er niets achter maar vind het wel grappig.
Jolien er volgende week uit?
Gebruikersavatar

Anomolie30 mar 2020, 23:23

 64  Uma
Jansen schreef:Voor mij zou het toch een "knaller" in negatieve zin zijn... Ik zou me echt bekocht voelen als de mol zo'n bedrag op voorhand uit de pot kon halen en met goedkeuring van de productie. Als zij er niet mee akkoord gingen, hadden ze toch gewoon kunnen zeggen: "komaan, we doen dit opnieuw, en nu op een realistisch bedrag afpunten"...
Ik volg volledig, tenzij er nog iets achter zou zitten. Een soort van mindfuck van jewelste. Bv: dat het blijkt dat Bart op het einde van het seizoen als mol 10.200 euro heeft opgehaald als 'kandidaat' en daarmee zijn schuld als mol heeft vereffend.
Maar dan nog straffer! En dan kan ik er mij wel bij neerleggen 🙂.
Maar ik acht het onwaarschijnlijk aangezien ik in een andere tunnel zit.
Gebruikersavatar

Tijlie931 mar 2020, 08:15

 63  Uma
Yana.l schreef:Er valt me nu iets best wel grappig op.
Bart zit er nog in, Bruno niet, Alina wel, Els niet, Dorien wel, Laure niet, Salim wel, Jolien wel, Christian wel en Gilles niet.
Behalve op het einde wisselt het gewoon af, ik zoek er niets achter maar vind het wel grappig.
Jolien er volgende week uit?
Ze kunnen bij het bieden nog niet weten wie er geëlimineerd wordt.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 29