Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Korrai08 mar 2020, 22:02

 25
Heeft iemand toevallig een overzicht met wie hoeveel heeft geboden?
Gebruikersavatar

yevo08 mar 2020, 22:04

 281  Uma
eline.hoes schreef:Heeft iemand toevallig een overzicht met wie hoeveel heeft geboden?
Van meest naar minst:
Bart ||| €10200
Bruno ||| €7500
Alina ||| €5400
Els ||| €5100
Dorien ||| €5000
Laure ||| €2600
Salim ||| € 2100
Jolien ||| €400
Christian ||| €0
Gilles ||| €0
Gebruikersavatar

BeaVer08 mar 2020, 22:13

 1293  Uma
Ric schreef:Als mol zou ik 0 bieden om dan in de volgende opdracht het voordeel te hebben om als enige niet vast te hangen.
Awel, dat was ook mijn gedacht en dan probeer je tijd te rekken door niet meteen de anderen te gaan los maken, maar die persoon is nu afgevallen. Had de mol gehoopt dat hij de enige was die 0 euro ging bieden, maar is er iemand anders hem te slim af geweest?
Gebruikersavatar

anja.mathijs08 mar 2020, 22:16

 391  Uma
400 euro van Jolien, zou ik als mol zeker niet gedaan hebben, dan nog eerder 0 euro .
Gebruikersavatar

jos.jansen08 mar 2020, 22:18

 328  Uma
Ik weet niet hoe iedereen hier zou reageren, maar ik denk dat ik als kandidaat (afhankelijk van mijn gemoed op de dag) ofwel voor 0 zou gaan omdat ik het eerlijk wil spelen of als ik met de voeten van de productie wil rammelen voor de volle 100000
Gebruikersavatar

yevo08 mar 2020, 22:18

 281  Uma
BeaVer schreef:Awel, dat was ook mijn gedacht en dan probeer je tijd te rekken door niet meteen de anderen te gaan los maken, maar die persoon is nu afgevallen. Had de mol gehoopt dat hij de enige was die 0 euro ging bieden, maar is er iemand anders hem te slim af geweest?
De vraag is ook wanneer de mol heeft mogen bieden. Helemaal als laatste of moest hij in het begin al proberen gokken wat anderen zouden doen?

In het laatste geval weet hij nog niet dat er een bedrag van 10K zal geboden worden, en zal hij misschien wat voorzichtiger zijn.
Gebruikersavatar

Vermoljoen08 mar 2020, 22:19

 2354  Uma
Als Mol zou je niet te veel willen opvallen, dus niet 0 of 10200 euro bieden, maar omgekeerde psychologie bestaat ook nog...
Ik vond dit een geweldige mindf*ck! Mijn complimenten aan de makers!!
anja.mathijs schreef:400 euro van Jolien, zou ik als mol zeker niet gedaan hebben, dan nog eerder 0 euro .
Inderdaad, dat zou ik ook niet doen. Als je niet wilt opvallen, dan bied je het best tussen 3000-6000. Uiteindelijk begrijpt iedereen altijd waarom je zoveel zou bieden, want dat doe je als fanatieke kandidaat 😉
Gebruikersavatar

BeaVer08 mar 2020, 22:20

 1293  Uma
Heel juist, maar de mol zit daar maar voor de show he, dus de kans is groot dat hij als laatste gaat en eerst te horen krijgt wie welk bedrag heeft gekozen.
Gebruikersavatar

Yvo08 mar 2020, 22:22

 1111  Uma
Alina en Els zitten mooi in het midden met €5400 en €5100. Alina elimineer ik, ik zie in haar geen potentiële mol.
Als ik puur afga op deze opdracht is Els voorlopig één van mijn verdachten.
Maar het is maar één opdracht uit één aflevering. Dus beetje relativeren.
BeaVer schreef:...dus de kans is groot dat hij als laatste gaat en eerst te horen krijgt wie welk bedrag heeft gekozen.
Heel waarschijnlijk, dat was ik ook aan het denken.
Laatst gewijzigd door Yvo op 08 mar 2020, 22:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2020, 22:24

 8153
yevo schreef:De vraag is ook wanneer de mol heeft mogen bieden. Helemaal als laatste of moest hij in het begin al proberen gokken wat anderen zouden doen?

In het laatste geval weet hij nog niet dat er een bedrag van 10K zal geboden worden, en zal hij misschien wat voorzichtiger zijn.
Mij lijkt het evident dat de mol als laatste mocht bieden.

Yvo schreef:Alina en Els zitten mooi in het midden. Alina elimineer ik, ik zie in haar geen potentiële mol.
Als ik puur afga op deze opdracht is Els voorlopig één van mijn verdachten.
Maar het is maar één opdracht uit één aflevering. Dus beetje relativeren.

Heel waarschijnlijk, dat was ik ook aan het denken.
Ik denk eigenlijk ook in de richting van Els, ook om wat Christian zei: "Ik weet hoe mensen reageren als ze mij de eerste keer zien. Er was iemand die reageerde alsof die mij al de 2de keer zag."
Let eens op Els als ze Bart hoort zeggen dat Christian waarschijnlijk groot is: ze lacht. En als ze haar blinddoek afdoet, lijkt ze niet echt verbaasd dat Christian klein is.
Gebruikersavatar

Nonline08 mar 2020, 22:31

Molerator  6547  Uma
De mol het hoogste laten bieden zou wat mij betreft niet eerlijk zijn van de programmamakers... tenzij als ze hem/haar eerst zouden laten een bedrag kiezen vooraleer hij/zij weet wat de anderen zouden bieden.
Gebruikersavatar

Vermoljoen08 mar 2020, 22:32

 2354  Uma
Ze kunnen de Mol in werkelijkheid als laatste hebben laten bieden, maar in de montage kunnen ze dat verdraaien... Als Mol was ik voor ongeveer 5.000 euro gegaan.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 29