Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy08 mar 2020, 21:00

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Een maand voor vertrek worden in Vilvoorde vijf vrouwen en vijf mannen door het productieteam uitgenodigd voor een laatste gesprek. Ieder van hen krijgt van presentator Gilles De Coster zelf te horen dat ze geselecteerd zijn om deel te nemen aan het nieuwe seizoen van 'De Mol'. Maar ze zijn niet alleen; in de aangrenzende kamer zit de Mol die hen een voorstel doet: wie het hoogste bedrag uit de (tot dus nog) lege groepspot biedt, wint de eerste vrijstelling.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/1.php
Gebruikersavatar

stef.vermeiren08 mar 2020, 21:32

 79  Uma
Bij dit soort opdrachten denk ik dat de mol vooral zo weinig mogelijk wil opvallen - geen boden van 0 of 10000€ dus. Er is natuurlijk voor elk bod wel een verklaring te vinden dus ik vind, hoewel ze dat niet echt deden blijken, de opdracht redelijk nietszeggend.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2020, 21:37

 8153
De mol weet wat alle anderen geboden hebben en beslist daarna zelf wat hij/zij doet.
Ik vind Bruno hier nogal verdacht. Hij biedt heel veel, het 2de hoogste bod, maar benadrukt herhaaldelijk dat Bart toch wel héél veel geboden heeft.
Gebruikersavatar

elkemol08 mar 2020, 21:39

 654
Follow the money????

en net het feit dat het verdacht zou zijn, maakt het dus onverdacht...en dus toch weer mogelijk om als mol toch lekker het hoogste bedrag te nemen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2020, 21:41

 8153
Als mol zou ik niet het hoogste bod doen, maar misschien wel het 2de hoogste (Bruno) of 3de hoogste (Els).
Gebruikersavatar

lisa.bert08 mar 2020, 21:44

 3
Ik vind het echt vree toevallig dat Bruno metteen zegt dat hij 5000 euro voor de vrijstelling wil geven, terwijl dit dan ook metteen het bedrag is dat verdiend kan worden tijdens de eerste opdracht. toeval? nee wi!
Uiteindelijk bied hij nog meer maar is dan wel 'verbaasd' wanneer Bart nog meer geboden heeft, ik vond zijn reactie tegenover Bart wel een beetje overdreven, nogal gespeeld dus.
Gebruikersavatar

Mer2808 mar 2020, 21:49

 302
Het leek me er vooral op dat de programmamakers in deze opdracht Bruno verdacht probeerden te maken door de keren in beeld te brengen dat Bruno benadrukt dat ze 10 200 euro kwijt zijn door Bart. Hierdoor sluit ik hem al uit voor nu.
Gebruikersavatar

yevo08 mar 2020, 21:53

 281  Uma
Mer28 schreef:Het leek me er vooral op dat de programmamakers in deze opdracht Bruno verdacht probeerden te maken door de keren in beeld te brengen dat Bruno benadrukt dat ze 10 200 euro kwijt zijn door Bart. Hierdoor sluit ik hem al uit voor nu.
Inderdaad, volgens mij gaan ze de mol hier nooit het hoogste laten bieden. Zou iets te opvallend zijn om hier als mol gewoon geld uit te halen. Zo kon de mol hier zogezegd oneindig veel vergokt hebben.

Vraag me wel af wat de makers zelf verwachtten dat de kandidaten zouden geven voor een vrijstelling. Of misschien is dit in de preselecties al eens gevraagd. Ik zelf zou ook rond de 10K geven eerlijk gezegd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2020, 21:57

 8153
Haha Yevo, ik ook hoor 😉
Bruno bood hoog maar onder Bart.
Gebruikersavatar

Ric08 mar 2020, 22:00

 67  Philippe
Als mol zou ik 0 bieden om dan in de volgende opdracht het voordeel te hebben om als enige niet vast te hangen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 29