Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Klaartje24 apr 2020, 18:02

 2245  Uma
Je moet er ook eens op letten hoe weinig Christian inbrengt in de opdracht Oriëntatie of dat doen de makers ons toch geloven in hun montage. Christian brengt daar geen enkel antwoord aan, doet geen enkele suggestie in de juiste richting, is zelfs verdacht stil als hij nog alleen maar met Els en Bart aan die borden staat. Enkel Bart en Els lijken zich te buigen over mogelijke antwoorden. Ook als de rest erbij is gekomen, komt Christian bijna niet in het stuk voor. Het zijn vooral Bruno (Vosselaar, Lokeren) en Laure (Mechelen, Knokke) die met de juiste suggesties komen.

Indien Christian er nu nog zou inzitten, zouden we dat heel opvallend vinden bij het terugkijken van deze opdracht en wie weet zelfs verdacht. Het zou koren op de molen van de Christian-tunnelaars zijn... Ach ja, zo zie je maar. Voor alles is een uitleg te verzinnen die zou kunnen kloppen.
Gebruikersavatar

BeaVer24 apr 2020, 18:32

 1293  Uma
Maar ik vind dat ook daar Jolien weinig inbreng geeft.
Maar die oriëntatieproef was ook echt wel een moeilijke als je niet van het Antwerpse/Brusselse bent en dus nooit in 'dien côté' moet zijn
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 apr 2020, 19:24

 8153
Ik ben niet van daar maar had Mechelen wel meteen gevonden hoor.
Gebruikersavatar

Herbie25 apr 2020, 15:57

 109  Uma
32:33
GDC: Vrienden, proficiat! We hebben een prachtige eerste groepsfoto. En die levert 5000€ op. Dat betekent dat de groepspot op -5200€ staat.
Dan dit beeld:
Afbeelding
Ik heb het gevoel dat Jolien in die eerste opdracht verschillende keren door de mand gevallen is, en dat Bart, Alina en Christian van in het begin op het juiste spoor zaten.
Tot besluit - gewoon omdat ik het leuk vond - een beeld van het gezellig samenzijn op het einde van die dag (Christian zat tegenover Jolien)
Afbeelding
I rest my case.
Gebruikersavatar

els.mievis26 apr 2020, 09:47

 3  Jens
Kan iemand het stukje voor het afnemen van de blinddoeken nog eens herbekijken?
Jolien, Alina en Gilles zijn samen.
Kent iemand daar al de naam van Gilles?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 apr 2020, 09:52

 8153
Eigenlijk krijgen we niet alles te zien. Het is mogelijk dat "wat voorafging" en we niet te zien krijgen iets is als:

"Hallo, is hier nog iemand?"
"Ja, ik ben Dorien. Wie ben jij?"
"Ik ben Alina. Zijn hier nog mensen?"
"Ja, ik ben Gilles."
"En ik ben Jolien."
"Zijn we dan met vier of is er nog iemand?"
...
"Ah, we zijn dus met vier".

Er is vastgesteld dat ze met 4 zijn. Er is 1 man en dat is Gilles.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9