Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 apr 2020, 16:55

 8153
Wat mij toen al opviel bij Alina is dat ze de anderen erop wees hoe klungelig Bruno bezig was om op dat kussen te geraken. Ze is daar heel goed in, in het terloops wijzen op de "mollenstreken" van anderen. 😃

Als Alina de mol is - en ik geloof echt dat ze dat is - dan heeft ze haar rol heel goed gespeeld. En dat voor een meisje van 20, chapeau!
Gebruikersavatar

Jansen22 apr 2020, 17:20

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Als Alina de mol is - en ik geloof echt dat ze dat is - dan heeft ze haar rol heel goed gespeeld. En dat voor een meisje van 20, chapeau!
Absoluut waarde collega, ik zou zelfs meer zeggen, ze heeft dat verbluffend gedaan :mrgreen: .
Verder geef ik toe dat Jolien het ook uitstekend gedaan heeft in de kofferproef, die jonge meisjes van tegenwoordig hebben toch heel wat in hun mars vind ik 😎 😎 .
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 apr 2020, 17:23

 8153
Jolie heeft inderdaad ook schitterend gespeeld. Is in de loop van de reeks geëvolueerd van een spontane spring-in-het-veld naar een straffe speelster. Ze heeft in die trein Bart toch maar mooi een koekje van eigen deeg gegeven. 😃
En liegen dat Jolientje kan, jongens toch!
Maar 'k heb toch een beetje medelijden met Sacha. 😉
Gebruikersavatar

Jansen22 apr 2020, 17:35

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Jolie heeft inderdaad ook schitterend gespeeld. Is in de loop van de reeks geëvolueerd van een spontane spring-in-het-veld naar een straffe speelster. Ze heeft in die trein Bart toch maar mooi een koekje van eigen deeg gegeven. 😃
En liegen dat Jolientje kan, jongens toch!
Maar 'k heb toch een beetje medelijden met Sacha. 😉
En soms is ze ook wel een harde tante :?
Gebruikersavatar

Cadfael22 apr 2020, 20:54

 229  Uma
Eventjes nog voor deze opdracht, voor mensen die zeggen dat ze Alina uitsluiten door deze proef, omdat zij de bel luidt. Voor elk van de drie finalisten valt wel iets te zeggen.
Bart doet keihard zijn best om iedereen naar dat eiland te brengen en slaagt erin.
Jolien raakt direct op het eiland, zonder te vallen.
Alina valt eraf, dus dat is een keer meer dat Bart naar het eiland moet. Zij luidt enkel de bel.
Het zou haar trouwens keiverdacht maken als ze er eerst afvalt en dat het dan niet lukt om de bel te luiden.
Voor iedereen valt dus iets te zeggen.
De mol kan hier proberen te mollen hebben, dus niemand uitsluiten 😉
Gebruikersavatar

Jay-Lo22 apr 2020, 21:01

 1690  Sven
Natuurlijk is dat zo, de mol is hier niet geslaagd in zijn opzet. Anders was er geen 4000euro binnen.
Gebruikersavatar

elkemol22 apr 2020, 21:04

 654
Cadfael schreef:Eventjes nog voor deze opdracht, voor mensen die zeggen dat ze Alina uitsluiten door deze proef, omdat zij de bel luidt. Voor elk van de drie finalisten valt wel iets te zeggen.
Bart doet keihard zijn best om iedereen naar dat eiland te brengen en slaagt erin.
Jolien raakt direct op het eiland, zonder te vallen.
Alina valt eraf, dus dat is een keer meer dat Bart naar het eiland moet. Zij luidt enkel de bel.
De mol kan hier proberen te mollen hebben, dus niemand uitsluiten 😉
Das waar...
Moest Bart het niet zijn....dan denk ik ook dat ik voor Alina zou durven gaan.
Er zijn toch een aantal posts/hints waardoor ik begrijp dat veel mensen op Alina zitten.
Maar als ik naar de aflevering kijk, dan zie ik het niet bij haar. Dus ofwel ben ik stekeblind, ofwel doet ze dat echt heel goed. Ze zit in de finale hé. dus sowieso doet ze dat goed.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 apr 2020, 21:51

 8153
Ik zou zelfs meer zeggen: Alina doet dat zéér goed!
Ze valt in het water. Dju toch, ze was er bijna! Bart moet haar gaan ophalen. En eens aan land geeft ze fijntjes commentaar op de anderen die ook op het kussen achter Barts bootje moeten geraken en daar toch zo bij klungelen. :mrgreen:

En ja, ze luidde de bel.
Dat steekt mij ook nog altijd een beetje. Maar iedereen stond op haar vingers te kijken. Ze kon niet anders dan tijd rekken en hopen dat de wind en de tijd haar maatje zouden zijn, maar het zat haar een tikske tegen.
En arme Alina, later zaten de dobbelstenen ook een tikske tegen.
Gebruikersavatar

Frolva23 apr 2020, 09:09

 2204
Cadfael schreef:Eventjes nog voor deze opdracht, voor mensen die zeggen dat ze Alina uitsluiten door deze proef, omdat zij de bel luidt. Voor elk van de drie finalisten valt wel iets te zeggen.
Bart doet keihard zijn best om iedereen naar dat eiland te brengen en slaagt erin.

Eigenlijk doet Bart alles héél goed, terwijl hij wel in de perfecte positie zat om te mollen, (in het begin) zo alleen op een bootje. 😉
Kan onmogelijk de mol zijn. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Vermoljoen23 apr 2020, 13:03

 2354  Uma
Opeens doet deze opdracht me toch niet meer twijfelen. Iemand zei hier dat als Alina de bel niet zou luiden, dat iemand anders dat dan wel had gedaan, dus dat is juist heel slim van haar 😉

Hopelijk heb ik het na Eline eindelijk nog eens juist 😂
Gebruikersavatar

KwaliteitVerzekerd?23 apr 2020, 13:19

 14
Deze proef is de enige waardoor ik niet 100% zeker ben van Alina als mol. Ze heeft echter wel een goed excuus als ze de mol is: de pot stond namelijk nog altijd in de min en ze wou in aflevering 2 zich niet al verdacht maken terwijl iedereen erop zat te kijken.
Ik zou als mol er ook moeite mee hebben als ik al van het kussen was gevallen en dan moet ik nog eens de bel expres missen en zo 4000 euro mislopen.
Gebruikersavatar

Cadfael23 apr 2020, 14:42

 229  Uma
KwaliteitVerzekerd? schreef:Ik zou als mol er ook moeite mee hebben als ik al van het kussen was gevallen en dan moet ik nog eens de bel expres missen en zo 4000 euro mislopen.
Ja, dan moest ze voor de rest van de reis de onhandige kandidaat spelen. Dorien had die rol al geclaimd. 😂
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10