Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Lodewijk10 mar 2020, 10:50

 146
Wat mij opviel aan Christian is dat hij in het begin zei “ik heb wel een goeie algemene kennis, ik wil het wel doen. Maar we kunnen luisteren naar iedereen eh” (of zoiets) Beetje gelijk Gilles VB bij de loopproef (ik zou wel graag iets fysiek doen vandaag). Achteraf merkte Christian trouwens nog op: “ik heb toen we daar hingen 1 bootje gezien”. Ik vind het opvallend dat hij dat zei, waarschijnlijk om de schuld op Dorien te steken dat ze dat niet heeft opgemerkt en niet haar verrekijker gebruikte om eens te kijken. Maar uiteindelijk heeft Christian, ondanks dat hij de kajak wel gezien heeft, ook niets gezegd tegen Dorien... beetje verdacht toch...
Gebruikersavatar

Klaartje11 mar 2020, 11:49

 2245  Uma
In deze opdracht heb ik zeer genoten van het enthousiasme, de inzet, de frustratie en de spontane uitlatingen van Alina. Ik vond haar in de allereerste opdracht in Meteora al geweldig enthousiast. Hoe ze zo geweldig spontaan en keihard "Kazachstan!" uitriep, toen Gilles iets zei over een blauwe vlag met iets geels op. En hoe leuk was het niet toen ze stond te roepen dat "een beetje gitaar spelen goed is".

Ook bij deze Aquaspeed extreme vond ik haar attitude heerlijk! Hoe ze richting Christian en Dorien in de parasail riep: "Christian, Dorien, ik vermoord jullie!", toen die weer een vraag fout hadden beantwoord en de boot een versnelling hoger schakelde. Haar "frustratie", nadat ze in het water was gevallen en op die luchtmatras, waar Bart haar kwam halen, toen ze hoorde hoe Christian en Dorien bij de vraag over de pescatariër de mist in gingen: "Allez, hoe is dat nu mogelijk?!" Haar spontane reactie op het feit dat het Bruno maar niet lukte om in die grote zwemband (of wat was het?) te kruipen: dat vond ze "echt geklungel".

Tenslotte was het ook zij, die uiteindelijk bij de klok geraakte, staande op de schouders van Gilles, een onderneming die niet zonder risico was en waartoe niet iedereen in staat zou zijn.

Alina is jong, enthousiast, spontaan, vol inzet en bovendien ook nog eens mooi, blond en fotogeniek: een echte eye-catcher. Wordt zij de grote ster van dit achtste seizoen?
Gebruikersavatar

gert-jan.vermeire12 mar 2020, 12:03

 36
Christian vertelde bij het eliminatie interview dat hij het gevoel had dat iemand hem al voor de tweede keer gezien had. Dat hij dat kan zeggen aan de eerste reactie als iemand hem zag. Nu Christian heeft aflevering 1 het meeste met Bart en Dorien samengewerkt. Bart vond ik verdacht toen hij geblinddoekt zei tegen Christian "je klinkt alsof je uit de hoogte bent" vond ik verdacht alsof hij al weet dat hij klein is. Maar aangezien Gilles alles gaat ingezet hebben op Bart en eruit ligt denk ik dat Dorien de mol is omdat zij op de rotsen de groep twee keer heeft willen vertragen en bij de waterproef ook de kano van Bart niet zag. Ook bij de eliminatie leek ze niet echt opgelucht dat haar scherm groen zag. Ze beet ook op haar lippen wat kan indiceren dat ze een reactie wil verbergen. Als ze naar Gilles kijkt die een rood scherm krijgt duwt ze met haar nagel tegen haar hand voor haar focus te verleggen.
Dorien is de Mol
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2020, 12:12

 2204
gert-jan.vermeire schreef:Christian vertelde bij het eliminatie interview dat hij het gevoel had dat iemand hem al voor de tweede keer gezien had. Dat hij dat kan zeggen aan de eerste reactie als iemand hem zag. Nu Christian heeft aflevering 1 het meeste met Bart en Dorien samengewerkt.
Je kan iemand maar één maal voor de eerste keer zien. Alle kandidaten hebben tijdens de allereerste proef Christian gezien. Dus met wie Christian het meest heeft samengewerkt lijkt mij (voor deze theorie) minder relevant. 😉
Gebruikersavatar

huug.roosjen12 mar 2020, 13:55

 14
ex-molinator schreef:Die algemene kennis viel toch redelijk tegen vond ik.
Welke Belg weet niet dat Westmalle en Rochefort echte trappistenbieren zijn? Anderzijds vind ik dit net een gevaarlijke vraag om een verkeerd antwoord op te geven : m.a.w. ik trek er geen conclusies uit.
Ik wist dit als Nederlander zijnde zelfs 😃
Gebruikersavatar

Loebas20 apr 2020, 13:28

 50
Bart heeft precies in de kano een zwart mol papier met iets op geschreven (is zichtbaar als hij terug in de kano probeer te klimmen nadat hij gevallen is). Weet iemand wat? Hij had toch enkel zijn bordjes nodig met de letters?
Gebruikersavatar

Paraceta20 apr 2020, 13:32

 717  Sven
Afbeelding
Gebruikersavatar

Loebas20 apr 2020, 13:33

 50
Dankje! 😃
Gebruikersavatar

Vermoljoen20 apr 2020, 21:40

 2354  Uma
Alles klopt voor mij: Alina is de Mol. Maar deze opdracht blijft me doen twijfelen. De afstand tussen haar hand en het touwtje van de bel was zo klein en toch heeft ze de bel geluid en is er 4.000(!!) euro verdiend.
Gebruikersavatar

Addow20 apr 2020, 22:08

Molerator  377  Yens
Kan er iemand ons eens via een foto bevestigen dat het dak van dat kapelletje op het eilandje "Nisida Agiou Nikolaou" bij Parga écht blauw is in oktober 2019? Ik krijg enkel en alleen maar foto's gevonden waar dat helemaal niet zo is, bovendien hebben alle kerkjes op de naburige eilanden een rood dak (zie voorbeeld).

Of hebben ze hier per ongeluk het dak in de kleur van Jolien's molboekje gekleurd??

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

Taupe07720 apr 2020, 22:13

 767  Yens
Vermoljoen schreef:Alles klopt voor mij: Alina is de Mol. Maar deze opdracht blijft me doen twijfelen. De afstand tussen haar hand en het touwtje van de bel was zo klein en toch heeft ze de bel geluid en is er 4.000(!!) euro verdiend.
Voor mij is dat de hoofdreden haar af te schrijven of haar anders uit te roepen tot slechtste mol ooit.
Dit is een no-go voor mij...
Gebruikersavatar

Paraceta20 apr 2020, 22:18

 717  Sven
Addow schreef:Kan er iemand ons eens via een foto bevestigen dat het dak van dat kapelletje op het eilandje "Nisida Agiou Nikolaou" bij Parga écht blauw is in oktober 2019? Ik krijg enkel en alleen maar foto's gevonden waar dat helemaal niet zo is, bovendien hebben alle kerkjes op de naburige eilanden een rood dak (zie voorbeeld).

Of hebben ze hier per ongeluk het dak in de kleur van Jolien's molboekje gekleurd??

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit is het enige dat ik vind (Google Earth geeft iets grijzig, Streetview is er niet):
https://www.google.com/search?q=Nisida+ ... -CapwvjRDM
Hier lijkt de kapel inderdaad een roestig dak te hebben, maar:
- Gepost in 2010
- Ik zie geen palen waar de bel aanhing
Dus ik zou hier alvast niks uit concluderen en gewoon aannemen dat dat dak inderdaad blauw is. Ik zie ook geen reden waarom ze een dak blauw zouden kleuren? Ik denk dat er wel betere mogelijkheden zijn om die kleur een aflevering binnen te smokkelen.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10