Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Addow20 apr 2020, 22:24

Molerator  377  Yens
Paraceta schreef:Dit is het enige dat ik vind (Google Earth geeft iets grijzig, Streetview is er niet):
https://www.google.com/search?q=Nisida+ ... -CapwvjRDM
Hier lijkt de kapel inderdaad een roestig dak te hebben, maar:
- Gepost in 2010
- Ik zie geen palen waar de bel aanhing
Dus ik zou hier alvast niks uit concluderen en gewoon aannemen dat dat dak inderdaad blauw is. Ik zie ook geen reden waarom ze een dak blauw zouden kleuren? Ik denk dat er wel betere mogelijkheden zijn om die kleur een aflevering binnen te smokkelen.
Het lijkt me inderdaad weinig waarschijnlijk en blauwe daken zijn ook wel "typisch" Grieks. Misschien hebben ze het kapelletje wel gerestaureerd in functie van de opnames van de Mol 😂
Gebruikersavatar

Addow20 apr 2020, 22:32

Molerator  377  Yens
salb schreef:oktober 2019:(Ik denk dat dit het goede eiland is)
Thanks! Ik kreeg het van geen kanten gevonden. Case nearly closed.

Btw, kijk eens goed op die foto. Een bootje onderaan, mensen links op het eilandje, iemand die een U-stelling net neergehaald heeft of aan 't opbouwen is.... volgens mij is die foto gewoon getrokken kort voor of na de opnames :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Addow op 20 apr 2020, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

salb20 apr 2020, 22:39

 352  Sven
Dan hebben we eigenlijk een recentere foto nodig voor 100% zekerheid?

Edit: ik vind niets recenter maar dat dak is nog niet zolang blauw. Mogelijk hebben de Grieken dat dak gerestaureerd toen ze de vraag kregen van een Belgische TV ploeg om daar te mogen filmen...
Gebruikersavatar

Addow20 apr 2020, 22:54

Molerator  377  Yens
salb schreef:Dan hebben we eigenlijk een recentere foto nodig voor 100% zekerheid?

Edit: ik vind niets recenter maar dat dak is nog niet zolang blauw. Mogelijk hebben de Grieken dat dak gerestaureerd toen ze de vraag kregen van een Belgische TV ploeg om daar te mogen filmen...
Dat vermoed ik dus ook intussen.
Gebruikersavatar

Nonline20 apr 2020, 23:08

Molerator  6547  Uma
Taupe077 schreef:Voor mij is dat de hoofdreden haar af te schrijven of haar anders uit te roepen tot slechtste mol ooit.
Dit is een no-go voor mij...
Dit is de reden dat ik er niet 100% op haar zit, maar dit zou haar wel geenszins tot slechtste mol ooit bombarderen vind ik. Je moet dat ook in de context zien: de pot staat op dat moment op -€5200 en ze hebben allemaal superhard hun best gedaan om daar te geraken. Op het moment dat ze daar allemaal een piramide vormen om haar tot aan het touw te liften, is dit de hele groep die de opdracht doet slagen, niét Alina. Om dan flauwweg last-minute "niet aan het touwtje te kunnen" is in mijn ogen hier geen goede molactie meer en zou dat de moraal nodeloos al doen kelderen hebben.

Had ik dus liever gehad dat iemand anders op de schouders gestaan had om aan de bel te rinkelen: absoluut. Maar dat zij dat nu gedaan heeft, zou haar absoluut geen slechte mol maken.
Gebruikersavatar

Placebo20 apr 2020, 23:11

 18
Inderdaad, met haar tengere gestalte is ze veruit de meest logische keuze om op schouders te gaan staan. Om dan, wanneer de hele groep naar haar kijkt, de opdracht te doen falen is wel heel riskant als mol.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT20 apr 2020, 23:13

 767  Yens
Ik weet ook niet meer juist hoe ze op het einde op die 'sleutelpositie' is geraakt, maar zou het ook niet veel te hard opvallen als ze dan toch nog zou falen. Zowel voor de hele groep als voor de mensen thuis al vanaf aflevering 1 zo in de schijnwerpers. Dan is het misschien toch beter om hier toch het geld te verdienen, aangezien de pot inderdaad nog ver in de min staat op dat moment.
Gebruikersavatar

Elrond20 apr 2020, 23:54

 84  Sven
Tijdens het begin van de reis probeert de mol ieder seizoen opnieuw het vertrouwen te winnen van de groep. Als de mol daar in die positie de bel niet laat rinkelen dan maakt die het zichzelf erg moeilijk

en met alle polls in het achterhoofd, denk ik dat we sowieso met een goeie mol zitten
Gebruikersavatar

Jansen21 apr 2020, 00:09

 3423  Yens
Elrond schreef:Tijdens het begin van de reis probeert de mol ieder seizoen opnieuw het vertrouwen te winnen van de groep. Als de mol daar in die positie de bel niet laat rinkelen dan maakt die het zichzelf erg moeilijk en met alle polls in het achterhoofd, denk ik dat we sowieso met een goeie mol zitten
Met dit scenario kan ik leven om de put die Bart heeft veroorzaakt te verkleinen. Als Bart nu zelf de mol was geweest en hij had zelf meerdere opdrachten doen slagen als mol om zijn eerste fout recht te zetten, had ik dat veel erger gevonden en compleet "not done".
Gebruikersavatar

Cadfael21 apr 2020, 00:45

 229  Uma
Als mol is het een goede tactiek om in de eerste proef vertrouwen te winnen, want een heleboel kandidaten sluiten je dan al uit. Het zou ook opvallen als ze daar zou falen, want dan is het haar schuld dat de proef niet lukt en wordt meteen de aandacht op haar gevestigd.

Tactiek van de mol is ook vaak om de proef te doen mislukken, maar al je ziet dat het toch gaat lukken, dat jij de laatste duw geeft en zogezegd met de eer gaat lopen.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10